Szólj hozzá Te is!


Kedves Látogató!
Kérdésedet a kézápolással kapcsolatban vagy véleményedet, észrevételedet az oldallal kapcsolatban szívesen várom itt, a vendégkönyvben.

Üdvözlettel
Évi

A vendégkönyv egy kis változáson ment keresztül azért, hogy jobban áttekinthető legyen. Ezentúl a válaszok kiemelve, az adott kérdés alatt jelennek meg.

Hozzászólás a vendégkönyvhöz:

Név:

Email cím:

Hozzászólás:



 

Keresés a vendégkönyvben:

Ha nem szeretnéd az összes hozzászólást végigolvasni a vendégkönyben rákereshetsz a téged erdeklő témára.

Leggyakrabban keresett témák:
levegősödés felválás c ív mosolyvonal verseny műköröm töltés ecset sablon reszelés akril csillám díszítés virág háló kagyló toll

Keresendő kulcsszó:


Oldalszám:
<< Előre 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>

Név: Opauszki Ágnes
Dátum: 2009-12-10 08:41:24
Hozzászólás:
Szia!!
Kérdésem:próbálkoztam a körömnyndával, de nem sikerül, a lehúzóval minden lakot lehúzok és a mintában nem marad semmi. Hogy csináljam, a körömlakk lehet a rossz?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-11 00:49:29
Hozzászólás:
Kedves Ágnes!
A nyomdához speciális, nagyon sűrű lakkot kell használni – nekem akkor volt ilyen, amikor más lakkal próbálkoztam vagy túlságosan felhígítottam a hozzá való lakkot.

Név: Oné Marianna
Dátum: 2009-12-09 19:38:41
Hozzászólás:
Szia!!!
Kérdésem: A zselés műkörmöt át kell reszelni a végén? Mert én nem szoktam csak fixálni. Ha igen akkor miért??

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-09 22:29:40
Hozzászólás:
Kedves Mariann!
Igen valóban sokan csinálják így időspórolás címén, én erre inkább azt mondom, hogy lustaság és hanyagság. A zselé fixálás utáni állapota ugyanúgy egy fázis, mint a porcelán esetében, avval a különbséggel, hogy míg a porcelán felülete matt és így elég egyértelmű, hogy kell valamit csinálni vele, addig a zselé adott esetben szép fényes lesz. A felületreszelés mindig az építés követő lépés kell legyen és bár én is többször hallottam, hogy úgy reklámoznak bizonyos zseléket, hogy nem kell összereszelni, ilyen anyag egyszerűen nincs, hiszen a zseléknek van egy un. domborodó tulajdonsága, hogy az anyag szélénél gömbölyödik, amit csak reszeléssel tudunk elvékonyítani, pl. éleknél és a sáncoknál. Attól függően, hogy milyen ügyesek vagyunk az anyagfelvitelnél, előfordulhat, hogy szinte csak át kell simogatni a felületet a reszelővel, amivel kb. 10 percet vesztünk, viszont nagyságrendekkel esztétikusabb körmöt nyerünk, ami főleg a 3 hetes lenövés után lesz látványos.

Név: Tina
Dátum: 2009-12-09 15:38:14
Hozzászólás:
Szia! Az a kérdésem lenne, hogy porcelán körmöt ha csinálom, akkor hogy tudok csillámot beleépíteni, és átmenetként megcsinálni, nem fogja elveszíteni a reszeléstől a csillogását?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-09 22:29:23
Hozzászólás:
Kedves Tina!
Vagy gyárilag bekevert csillámos porcelánt vásárolsz ami már használatra kész, vagy csillámport, amit átlátszó porhoz kell keverj. Ezután evvel az anyaggal építed vékonyan a körmöt és befeded átlátszó anyaggal, így biztosan nem fogod kireszelni. A reszelés után fényzselével vagy polírozással tudod visszaadni a fényét, amit ezután meg is fog tartani.

Név: Kati
Dátum: 2009-12-09 08:00:23
Hozzászólás:
Kedves Évi! Nagyon szeretek zselés tollal díszíteni műkörömre, és azt szeretném megkérdezni, hogy csak a fényzselé alá szabad használni, vagy lehet olyat is, hogy a C-ív előtt lefixálom a körmöt, kicsit megérdesítem a felületet bufival, rárajzolom a mintát és teljes száradás után húzom rá a körömre zselével a C-ívet? Erre gondoltam, mert így tartósabb lehetne a minta. Válaszodat előre is nagyon köszönöm: Kati

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-09 22:31:16
Hozzászólás:
Kedves Kati!
Nyugodtan elkészítheted ez a mintát a C ív alá is, picit több időbe fog telni, de a tartóssággal nem lesz probléma.

Név: Petra
Dátum: 2009-12-08 11:47:47
Hozzászólás:
Köszönöm szépen a válaszodat Évi! Nem tudom hogyan lehet kideríteni hogy az én vagy a körmösöm hibája, mert akkor derült fény a dologra, mikor töltöttük volna fel a körmeimet.(tehát volt a körmökön műköröm) Mivel festeni sem lehet elvileg a beteg körmöket, kilátástalannak tűnik a gyógyulás, arról nem beszélve, hogy így is nagyon kellemetlen ez a helyzet, és a manikűrösök nagy része valószínűleg hozzá sem fog nyúlni a körmömhöz. Azért köszönöm! Üdv!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-09 22:29:23
Hozzászólás:
Kedves Petra!
Pl. ha fel volt levegősödve a műköröm és hetekig úgy hagytad anélkül, hogy jelezted volna felé és visszamentél volna javításra, akkor az nem a körmösöd hibája, hiszen, ha nem tud róla, akkor nem tudja kijavítani a hibákat. Ha viszont nem volt levegősödés, akkor az esetek 90%-ban nem megfelelő fertőtlenítés okozza. Ha pedig már egy nagyon előrehaladott állapotról van szó és régebb óta jársz ehhez a körmöshöz, akkor sajnos őt terheli a felelősség, hiszen neki észre kellett volna vennie az elváltozást és téged azonnal bőrgyógyászhoz irányítani, mert a gombás köröm kizárja a műkörömépítést.

Név: Vivi
Dátum: 2009-12-08 10:24:07
Hozzászólás:
Viszont az oldal nagyon jó és az unokanővérem jó is lenne modellnek meg probálom rávenni me non király körme van.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-09 22:28:22
Hozzászólás:
Ezt a kis hibát leszámítva örülök, hogy tetszik az oldal, de az unokatesód miért is akarna egy hamis Európa Bajnokhoz jönni modellnek? :)

Név: Vivi
Dátum: 2009-12-08 10:05:39
Hozzászólás:
Nem nehéz kiírni hogy európai bajnok meg ilyenek, de hogy ez igaz is e...

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-09 22:28:22
Hozzászólás:
Kedves Viki!
Valóban, többen is különböző pl. Magyar Bajnoknak hívják magukat, úgy, hogy nemhogy a Magyar Bajnokságot, de még csak egy rangos országos versenyt sem nyertek. Sajnos ez ellen nem lehet mit tenni, mindenki lelkiismeretére van bízva, hogy mit ír le, nyilván ennek vállalja is a következményeit.
Ha megnézed a Versenyeim menüpontot ott megtalálod pl. a müncheni Európa Bajnokságról készült beszámolónkat is, bevallom nagyon nehéz volt meggyőzni az „igazi Európa Bajnokot”, hogy kicsit hadd álljak én is a színpadra és fotóztassam magam az oklevéllel és kupával, az oklevélre már könnyen rá tudtuk retusálni a nevemet... :)

Név: Kati
Dátum: 2009-12-07 21:06:00
Hozzászólás:
Szia Évi!
Kezdő körmös vagyok, lenne egy kérdésem: Vettem ilyen playboyos matricát, ezüst színű, egyik vendégem kérte. Azt hova kell beépíteni?? Válaszod előre is köszönöm!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-08 00:54:13
Hozzászólás:
Kedves Kati!
A beépíthető díszeket mindig a köröm belsejébe, a C ív alá kell tenni, úgy, hogy végül a köröm felülete olyan sima legyen, mintha nem lenne benne semmi. A beépített díszítés esetén a díszek nem lóghatnak vagy domborodhatnak ki.

Név: Petra
Dátum: 2009-12-07 13:43:57
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Van egy elég nagy problémám, remélem tudsz nekem tanáccsal szolgálni:rágom a körmöm, ezért volt műkörmöm. Begombásodott egy-két köröm alatta, ezért leszedtük, lereszeltük őket. A bőrgyógyász felírt gombásodás elleni gyógyszert, viszont így hogy nincs műkörmöm, le is rágtam az összeset. Ilyenkor mi a kevésbé rossz megoldás szerinted feltenni a körmöket, hisz gyógyszert belsőleg szedek, vagy nem feltenni, de következményeként úgyis lerágom.:( Előre is köszönöm! Várom a válaszod!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-08 00:54:13
Hozzászólás:
Kedves Petra!
Gombás körömre semmiképp sem szabad műkörmöt tenni, amíg teljesen le nem nő a sérült rész és utána még legalább egy hónapig.
Nem szeretnélek megbántani, de te komolyan lerágtad a gombás körmödet? Gondolj csak bele, hogy evvel a szádba vagy a gyomrodba juttatsz olyan gombaspórákat, amiknek nagyon komoly következményei lehetnek. Alapvetően a körömrágást egy pszichés probléma okozza, de nagyon remélem, hogy részletesen elképzeled, ahogy ezt a körmöt a szádba veszed és az erősebb lesz a rágási kényszernél. Gondold csak el, hogyha a lábadon lenne, akkor is a szádba vennéd.
Esetleg a japán manikűrt tudom javasolni, ami erősíti és rugalmasítja a körmöket, és amikor teljesen tünetmentes vagy csakis akkor lehet műkörmöket feltenni. Ha a gombásodás nem a te hibádból történt, akkor mindenképpen javasolnám, hogy válts körmöst.

Név: Kati
Dátum: 2009-12-06 21:31:57
Hozzászólás:
Kedves Évi!
A pontozót lehet használni sima lakkal is, vagy csak akril festékkel?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-08 00:53:35
Hozzászólás:
Kedves Kati!
Igen lehet lakkal is, csak mivel ott szárad a festék folyamatosan vissza kell bele mártani a pontozót.

Név: Viktória
Dátum: 2009-12-06 20:41:26
Hozzászólás:
Szia Évi!
Az lenne a kérdésem,hogy vannak-e olyan oktató dvd-id, melyekből egy teljesen kezdő megtudja tanulni a zselés műköröm felrakás és építés alapjait,valamint a szalvétás díszitést?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-08 00:53:35
Hozzászólás:
Kedves Viktória!
Nem tervezek ilyet, gyakorlati szakma révén nem vagyok híve a távoktatásnak.

Név: Kinga
Dátum: 2009-12-05 19:18:52
Hozzászólás:
Szia Évi! Két kérdésem lenne:
1.: saját körmöm készítésekor az egyik kezemre tudok szép mintát festeni, a másikra pedig nem. -ez gondolom azért van, mert jobb kezes vagyok, és ballal nem megy olyan jól az akrillal való festés- Van erre valami technika, hogy szépen meg tudjam csinálni mindkét kezemen az akril virágot? A pontozóval könnyű saját kézre mintát csinálni? A második gondom pedig az, hogy rácsaptam az ajtót a körmömre, az nem sérült meg, csak a bőr a körmöm körül, és azóta mindig nagyon vastagra nő. Kivágtam, felkapartam, de vérzett. Mostanában is sokszor vérzik, ezzel mit lehet csinálni? Köszi a segítségedet előre is, gratulálok a sikereidhez, és minden jót kívánok az ünnepekre is!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-05 22:57:03
Hozzászólás:
Kedves Kinga!
Sajnos mindenkinek az egyik keze ügyetlenebb. Ha mindenképpen magadra vagy utalva, akkor sok gyakorlással tudod fejleszteni az ügyetlenebb kezedet is, de ennél sokkal kényelmesebb, ha keresel a környéken egy ügyes körmöst és megegyeztek, hogy mondjuk barterbe csináljátok egymás körmét.
Erre így látatlanba nem tudok semmit mondani, mindenképpen használj bőrápoló olajat és mielőtt nekiállnál a bőrvágásnak jó 10 percig áztasd be, így könnyebben tudod vágni és kisebb a veszélye annak, hogy túlságosan megsérül a bőr.

Név: Ildikó
Dátum: 2009-12-05 18:53:38
Hozzászólás:
Szia Évi

Engem nagyon érdekelne a felületi színes és 3Ds zselés tanfolyam, de ha jól látom, most ilyen nem indul februárig? :(

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-05 22:56:47
Hozzászólás:
Kedves Ildikó!
Igen, sajnos addig nem lesz, de tervezzük, hogy a közeljövőben erre is lesz lehetőség.

Név: editta
Dátum: 2009-12-05 18:43:47
Hozzászólás:
szia Èvi,

a sablonfeltevéssel van gondom egy vendégemnél. Az ujjbegyek a két oldalon olyan párnásak,hogy szinte ráfolynak a körömlemezre. Az ivet a körömhöz igazitom, de oldalt nem tudom hogy szabjam a sablont, hogy ne álljon el s igy mindig csak a szerencse´n múlik hogy az alaparéteg fönn marad e. Csak ebben az esetben van gondom, külöben hála neked jól sikerül mindig.
A masik a francia vég szép kialakitása. A felvitenél igyekszem a mosolyvonalnál az anyagot magasitani, de valami az ecsettartásommal lehet rosz, mert amikor a \"kupacot\" sikerült felépitenem akkor ahogy viszem az anyagot tovább lecsuszik s eltünik a szépen kialakitott \"lejtö\" . remélem érthetö amit irok. Van amikor jól sikerül de az csak véletlen s nemtudatos.
köszi szépen a választ

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-05 22:56:47
Hozzászólás:
Kedves Editta!
Ez egy nagyon nehéz eset, meg kell próbálni a lehető legjobban lehúzni az oldalsó sáncokat, hogy hozzáférj a körömlemezhez. Amikor már néhány alkalommal töltötted a körmöt, akkor egy kicsit visszább húzódik a bőr, és könnyebb ezen a típusú körmön dolgozni.
Biztos, hogy az anyagot nem teríted jól, ahol az akarod, hogy magasabb maradjon az anyag, ott emeld meg egy kicsit az ecsetedet, ahol pedig kevesebbet, ott érintsd le, így szabályozni tudod.

Név: Melinda
Dátum: 2009-12-04 18:44:40
Hozzászólás:
Szia Évi!
Azt szeretném kérdezni, hogy lehet a zselé hibája, hogy a köröm letörik, vagy megreped?Szerintem kellően vastagra építem meg a körmöt, mégis le szokott törni, vagy megreped. Nem tudnál ajánlani valami olyan átlátszó építő zselét, ami nagyon tartós, nem folyik szét a körmön, de nem is áll benne meg a kanál?Nehéz úgy dolgozni, hogy folyik a zselé!És nem szeretném ha a vendégeim pár nap múlva visszajönnének, mert letört a körmük úgy, hogy nem is csináltak vele semmit!
Előre is köszönöm válaszod!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-05 01:30:12
Hozzászólás:
Kedves Melinda!
Előfordulhat, hogy a zselé hibája, de én a technikai képzéseken azt szoktam tapasztalni, hogy a körmösök nagy része azt gondolja, hogy teljesen jól csinálja a C ívet és csak ott döbben rá, hogy nem jó helyen van, nem elég magas, mint ahogy ő gondolta, vagy, hogy egyáltalán C ívből kettő is van egy körmön, amire figyelni kell. Szóval az esetek nagy többségében inkább ez a probléma.
A nagyon híg zselével szerintem nehezebb dolgozni, hiszen hiába raksz rá egy csomó anyagot, mire megköt a lámpában addigra elfolyik.
Én a Cesars Secrets két fajta építő zseléjét használom, ha te nem szereted a nagyon sűrű anyagot, akkor az Aufbau zselét ajánlanám, ami egy picit hígabb állagú, de inkább önterülőnek, mint folyékonynak mondanám.

Név: Tina
Dátum: 2009-12-03 17:35:08
Hozzászólás:
Szia Évi! Én azt szeretném kérdezni, hogy Nyíregyházán mikor lesz akril díszítő tanfolyam, és hogy ez mennyibe kerül, és hol-hogyan lehet erre jelentkezni! Köszi szépen!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-05 01:29:51
Hozzászólás:
Kedves Tina!
Nyíregyházán akril díszítő tanfolyam most lesz január 17-én, ennek a díja 11.000 Ft, de ha jössz az előtte, 16-án lévő porci technikaira (18.000 Ft) is, akkor együtt 27.000 Ft.
Anyagokat mi biztosítunk hozzá.
Jelentkezni, pedig a főoldalról letölthető jelentkezési lap elküldésével és a tandíj befizetésével tudsz.

Név: Nika
Dátum: 2009-12-03 11:16:15
Hozzászólás:
Szia Évi!
Nekem egy olyan kérdésém lenne hogy azokat az akril virágokat milyen ecsettel készíted,az indákat meg a vonalakat láttam irtad hogy Kolinsky ecsetettel csinálod és a virágokat? És még egy kérdésem lenne hogy nem jössz valamikor tolna megyébe tanfolyamot tartani? Nagyon szépek a munkáid!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-05 01:29:51
Hozzászólás:
Kedves Nika!
A virágok háttereit egy zselés ecsethez hasonló lapos ecsettel készítem, kb 2-es, 3-as, 4-es méret, attól függően, hogy mekkora virágot szeretnék. A kontúrokat, cirmokat és leveleket pedig a Kolinsky 2#-el.
Szekszárdi tanfolyamok tervezés alatt, de az okj-s miatt a továbbképzések időpontjai még függőben vannak. Most hétvégén végleges lesz az okj időpontja és utána tudok bővebbet mondani.

Név: Anikó
Dátum: 2009-12-03 00:07:27
Hozzászólás:
Szia Évi!↲Azt szeretném kérdezni hogy Nyíregyházán a tanfolyamon lehet majd vásárolni akril festéket és hozzá ecsetet? Én vettem a Magnetictől,de nem használom,mert nincs megfelelő ecsetem hozzá. Milyen ecset kell az akril festékekhez? Mint a porcelánhoz? Mert én amit vettem (a Mágneticnél) az nem jó, kemény,műanyag szőre van. Mi a véleményed a crystal nails akril festékekről.↲Még egy kérdésem van:a tanfolyamra mikor kell jelentkezni?↲Köszi szépen! :)

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-03 01:01:02
Hozzászólás:
Igen, Nyíregyházán a második napon akril díszítő tanfolyam lesz, így ott akril festéket és ecsetet is lehet majd vásárolni.
Én a vékony vonalakhoz Kolinsky 2-es ecsetet, ami egy hegyes végű, hengeres befogattal rendelkező ecset, a nagyobb virágokhoz pedig 2-es lapos ecsetet használok, ez olyan, mint egy kisméretű zselés ecset.
Én Polycolor festéket használok és evvel is oktatok, ez jó minőségű, jó fedőképességű és jól hígítható festék.
Tanfolyamra, ha szeretnél jönni, akkor minél előbb, általában néhány héttel a tanfolyam előtt betelnek a helyek, de előfordul az is, hogy a tanfolyam előtt 1-2 nappal még van szabad hely.

Név: Szi
Dátum: 2009-12-02 16:20:59
Hozzászólás:
Kedves Évi!

Mind az épített zselés körmömnél, mind a tippes variációnál előfordult, hogy a saját körmöm szabad széli része az anyag alatt egyre jobban elkezd felfelé \"kúszni\". Tehát egyre kisebb és szabálytalanabb lesz a \"letapadt\" körömrészem. Úgymond egyre hosszabb lesz a saját körmöm szabad széli része. És ez sajnos úgy is megmutatkozik, hogy két oldalt is \"felválik\" egy kicsit. Mitől lehet ez? Ezt kezelni kell? Le kell szedni a műkörmöt? Ez gombásodás? Válaszod előre is köszi: Szi

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-03 01:01:02
Hozzászólás:
Ha jól értem, akkor a szabadszél nő, a körömágy pedig zsugorodik és a köröm elválik a körömágytól. Ezt alapvetően 2 dolog okozza: az egyik, hogy túlságosan el van vékonyodva a körömlemez, a másik, hogy fonalas gomba alakult ki. Ha sárgás fehéres porszerű törmelék van a körömlemez alatt és maga a körömlemez is egy picit meg van vastagodva, alulról nézve felrostozódott, akkor szinte biztosan a második esetről van, így mindenképpen keress fel egy bőrgyógyászt.

Név: Ancelka
Dátum: 2009-12-02 11:33:14
Hozzászólás:
Azt szeretném még kérdezni,hogy saját körömre hogy lehet tartós lakkozást késziteni??Mert akárhogy csinálom akkor is lekopik 2-3 nap alatt!Köszönöm a válaszod!Üdv

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-03 01:00:23
Hozzászólás:
Attól függ, mit értünk tartós lakozás alatt. Vannak speciális alap, illetve fedőlakkok pl gumis alapozó, uv top coat, amik meghosszabbítják a lakkozás élettartamát, de mivel természetes körömről van szó, ezért 5-6 napnál többet sérülésmentesen ez sem bír ki.
Ha fényzselére gondolsz, akkor azt nem szabad lakkozott, természetes körömre használni.

Oldalszám:
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>