Szólj hozzá Te is!


Kedves Látogató!
Kérdésedet a kézápolással kapcsolatban vagy véleményedet, észrevételedet az oldallal kapcsolatban szívesen várom itt, a vendégkönyvben.

Üdvözlettel
Évi

A vendégkönyv egy kis változáson ment keresztül azért, hogy jobban áttekinthető legyen. Ezentúl a válaszok kiemelve, az adott kérdés alatt jelennek meg.

Hozzászólás a vendégkönyvhöz:

Név:

Email cím:

Hozzászólás:



 

Keresés a vendégkönyvben:

Ha nem szeretnéd az összes hozzászólást végigolvasni a vendégkönyben rákereshetsz a téged erdeklő témára.

Leggyakrabban keresett témák:
levegősödés felválás c ív mosolyvonal verseny műköröm töltés ecset sablon reszelés akril csillám díszítés virág háló kagyló toll

Keresendő kulcsszó:


Oldalszám:
<< Előre 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-18 00:35:07
Hozzászólás:
Kedves Pindi!
Sajnos idő hiányában a pestin kívül más okj-s tanfolyam nem fér bele. Ugyan most felvettünk mellém egy nagyon ügyes és aranyos tanársegédet, de sajnos így sem tudjuk megoldani egyelőre.

Név: O.Ági
Dátum: 2009-12-17 08:40:14
Hozzászólás:
Kedves Évi! Ha csak a köröm felét lakkozom akkor is UV Top Coatot használjak? Köszönöm,Ági

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-18 00:32:29
Hozzászólás:
Kedves Ági!
Igen, sem telibe, sem felesbe, sem sehogy sem.

Név: Ági
Dátum: 2009-12-16 21:50:11
Hozzászólás:
Szia Évi!

A saját köröm erősítéséről szeretnék tanácsot kérni. Egy barátnőm körmét szerettem volna megcsinálni ezzel az eljárással, zselével készítettem, végülis mindent úgy csináltam mintha műkörmöt építenék, csak éppen nem hosszabbítottam, mivel adott volt a saját köröm hossza. Bolyhozás, primerezés után egy alap zselé réteg, majd fehér szabadszél, és erre jött a borító réteg. Viszont másnap egy köröm elejéről lepattant a fehér rész, és a többi körmön is lehetett már látni, hogy elvált a zselé a körömtől. Kemény 3 napot volt fenn. Egyébként fodrász, szólval elég sokat nyúlkál vízbe is. Mit hibáztam el, vagy mi pontosan a saját köröm erősítésének a menete. Nagyon megköszönném, ha leírnád. Porcelánnal is lehet saját körmöt erősíteni? Ha igen, melyik a jobb?
Előre is köszönöm a segítő választ: Ági

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-18 00:32:29
Hozzászólás:
Kedves Ági!
Magával a menettel nincs is semmi probléma, viszont mivel a porcelán tapasztalatom szerint sokkal erősebben tapad a körömhöz, mint a zselé, olyan esetben, amikor a vendég nagyon sokat nyúlkál vízbe, vagy krémbe, én inkább a porcelános erősítést szoktam javasolni. Sokat segíthet, ha a töltés végén géppel alulról kicsiszolod a természetes körömlemezt.

Név: Évi
Dátum: 2009-12-15 20:00:21
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Olyan kérdésem lenne hogy hogyan tudok saját körömre törtkagylót felvinni zselé és porcelán nélkül?szerencsére a saját körmeim elég erősek, és szépek, így nincs szükségem műkörömre.A csillámot rendszerint én csinálom magamnak az említett anyagok nélkül, de a kagyló nem marad meg.Tudnál ebben segíteni
?Előre is nagyon köszönöm a segítségedet!:)

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-18 00:31:27
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Sajnos zselé vagy porcelán nélkül semmi esélyed, hiszen a csillámport vékony könnyű, amit megtart a lakk, a kagyló azonban egy vastag és nagyon merev, amihez már túlságosan gyenge és vékony még a legjobb minőségű körömlakk is. Tipragasztóval semmiképp ne próbáld, mert tönkreteszed a körmödet.

Név: Mona
Dátum: 2009-12-15 14:37:41
Hozzászólás:
Az előzőhöz, hogy nem középső és hüvelykujjon, hanem középső és gyűrűs ujjon jelentkezik ez.

Név: Mona
Dátum: 2009-12-15 14:36:18
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Előszöris szeretnék gratulálni a munkádhoz!:)
Másrészt egy kérdésem lenne. Kezdő körmös vagyok és az lenne a kérdésem, hogy az normális-e, hogy a zselé széle oldalt egy picit levegős lesz olyan 3. hét körül vagy elrontok valamit? Nem mindegyik körömnél és nem is vastag részen, csak egy kis csíkban oldalt, nem emelkedik fel, csak \"fehérebb\" látványra, mint a zselé többi része. Általában a középső és a hüvelykujjnál jelentkezik ez, a többin nem nagyon, pedig egyformán fertőtenítem minden körmöt, mindegyiken használok nail prepet és primert is, zselé sehova nem ér hozzá töltéskor, C-ívet is igyekszem minden körmön egyformán készíteni. Nem feltűnő, csak nekem az, mert szeretek precízen dolgozni. Ilyenkor már töltésre kerül sor, tehát nem sokáig van így, de furcsállom.
Köszönöm előre is a tanácsod!:)

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-18 00:31:27
Hozzászólás:
Kedves Mona!
Evvel én két esetben találkoztam, az egyik, hogy a körömágyról elnőve a körömlemez íveltebb lesz és alulról szinte elpöndörödik az anyagtól, ez esetben megoldás lehet, ha a töltés végén alulról géppel kicsiszolod a természetes körmöt.
A másik, hogy a körömlemez a növekedés során szélesebb lesz, mint az anyag és egyszerűen kilóg alóla. Ezt okozhatja az, hogy az anyagot nem viszed ki a körömlemez széléig, hanem hagysz egy kis helyet azért, hogy biztosan ne tudjon befolyni, a másik hogy a természetes körömlemez formáját szemügyre veszed, akkor a mosolyvonal környéki rész szélesebb, mint a köröm tövénél, és ezt a körömrészt teljes szélességében bevonod anyaggal, a növekedés során azonban oldalt előbukkan a bőrredőkből még egy mm-er, ami viszont már nincs befedve. Evvel sajnos nem lehet túl sok mindent kezdeni, kicsit sűrűbben kell töltésre járjon a vendég.

Név: Rita
Dátum: 2009-12-15 14:30:58
Hozzászólás:

Szia Évi:)
A töltéssegitő folyadék után használhatom egyből a zsirtalanitót és a gombaölö folyadékot?
Ettől a tapadás nem lesz rosszabb??
Köszi a választ ismét:))

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-18 00:30:06
Hozzászólás:
Kedves Rita!
Bár én nem szoktam ajánlani a töltés elősegítő vagy no line, line out és hasonló elnevezésű anyagokat, mert azt gondolom, hogy mindenfajta levegősödést ki kell tudni reszelni, ha pedig nem sikerül, akkor arra nem lehet megoldás egy utólagosan felvitt ragasztó, ami bezárja a fellevegősödött részbe a kórokozókat. Egyébként tapasztalatom szerint ez az utólagosan visszaragasztott levegős rész nem olyan tartós.
Ha mindenképpen szeretnéd használni, akkor a helyes sorrend fertőtlenítő-vízelvonó-zsírtalanító, töltés elősegítő és primer.

Név: Rita
Dátum: 2009-12-15 14:27:55
Hozzászólás:
Szia Évi:)
Szeretném megkérdezni hogy mitől lehetséges az hogy pár alkalom után ahogy töltöm a körmöt,oldalt a tipp mellett a saját köröm már kilátszik:(
Talán a tipp amit feltettem pici volt?
EZ mitől lehet?
Köszönöm a választ elöre is:)

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-18 00:30:06
Hozzászólás:
Kedves Rita!
Igen, ebbe az esetben túl kicsi méretű tipet választottál.

Név: Erika
Dátum: 2009-12-15 11:42:17
Hozzászólás:
Szia Évi!
Szeretnék jelentkezni a február 18-án induló zselés-technika továbbképzésedre.A kérdésem az lenne,hogy a tandíj befizetésre lehet-e Áfá-s számlát kérni?Előre is köszönöm. Erika

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-18 00:29:00
Hozzászólás:
Kedves Erika!
Természetesen, sőt automatikusan postázzuk, ha pedig túl közeli a tanfolyam időpontja, akkor a tanfolyamon kapod meg személyesen. A tanfolyami árak bruttó árak, az áfát tartalmazzák és semmi további költség vagy kisbetű, mint néhány helyen.

Név: Meli
Dátum: 2009-12-15 02:11:40
Hozzászólás:
Szia!:)
Olvasgattam a válaszaidat és ezt írtad valakinek: \"A beépíthető díszeket mindig a köröm belsejébe, a C ív alá kell tenni, úgy, hogy végül a köröm felülete olyan sima legyen, mintha nem lenne benne semmi. A beépített díszítés esetén a díszek nem lóghatnak vagy domborodhatnak ki.\" Mit értesz beépíthető dísz alatt? Pl kövek sem domborodhatnak ki?
Hova a legérdemesebb a különböző fromájú, kis méretű (SS5-6) strasszokat tenni? És hova az ilyen kis méretű Swarovski díszeket? És a nagy méretűeket (SS10)?
Köszönöm a választ előre is!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-18 00:29:00
Hozzászólás:
Kedves Meli!
A strasszok a felületi díszítések közé tartoznak, hiszen ha beépítjük őket akkor egy kis kerek fóliaként fognak hatni. Beépített dísz pl csillámos anyagok, háló, toll, hexagonok, jégfólia, csipke, szalvéta, opál. Ezeket mind a köröm belsejébe helyezzük el.
Minél nagyobb a kő, érdemes annál inkább a köröm tövéhez tenni, de erre nincs szabály, csak a fantáziánk és a vendég igényei szabnak határt.

Név: editta
Dátum: 2009-12-14 17:23:57
Hozzászólás:
szia Èvi,

ha KH nélkül csinálok francia körmöt, akkor elöfordul, hogy a sarkoknál kireszelem . Túl vékonyan viszem föl, vagy mi lehet az oka ?

Másik kérdésem :
Ha elég vastagon e´pitem a körömvéget, akkor ha a C ivet épitem,akkor csak a mosolyvonalig épitem a C.-t, vagy huzok a franciára is . Nagyon kemény a zselém amit most vettem,s kezdö lévén nehezen mozgatom :(( köszi

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-14 22:47:32
Hozzászólás:
Kedves Editta!
Túlságosan vastag az alapréteged, ezt próbáld meg a lehető legvékonyabbra készíteni, hogy a formára reszelésnél ne érj le az aljára.
Mehet a fehérre is, de ne sok.

Név: Melinda
Dátum: 2009-12-14 13:51:27
Hozzászólás:
Szia!
Szeretném megkérdezni, hogy ha csak kilakkozom a vendég körmét, arra tehetek fényzselét?Vagy csak műkörömre lehet?
Köszi!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-14 22:47:10
Hozzászólás:
Kedves Melinda!
Fényzselét csak műkörömre teszünk, természetes körömre nem. Lakkra UV Top Coatot tudsz tenni.

Név: Kati
Dátum: 2009-12-13 15:48:36
Hozzászólás:
Köszönöm a segítséget! Még azt mondd meg nekem légyszíves, hogy temperát is lehet ugyanúgy használni, vagy csak az akril festék alkalmas a díszítéshez? Előre is köszönöm: Kati

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-14 22:47:10
Hozzászólás:
Kedves Kati!
Ezt sajnos nem tudom biztosan, de én nem próbálnám.

Név: Kriszta
Dátum: 2009-12-13 11:33:06
Hozzászólás:
Köszi.

Név: Opauszki Ágnes( O.Ági)
Dátum: 2009-12-13 09:51:28
Hozzászólás:
Szi!Majd jelzem, hogy milyen lett.Tegnap csináltam meg a körmöm,és most olvastam a hozzászólásod.

Név: Opauszki Ágnes
Dátum: 2009-12-13 09:45:39
Hozzászólás:
Kedves Szi!!
Nagyon szépen köszönöm a tanácsod!Nekem is van rajta fóli most néztem.

Név: Hedi
Dátum: 2009-12-12 11:02:54
Hozzászólás:
Nagyon szepek az oszes munkaid.
Lenne egy kerdesem, milyen szamu ecsetet hasznalsz a vonal meg a virag csinalasanal?
Koszi, jo munkat tovabra is. Nagyon jok a step by step kepek.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-14 22:46:11
Hozzászólás:
Kedves Hedi!
Köszönöm szépen!
A virágokat 2-es és 4-es lapos ecsettel szoktam készíteni, kontúrozáshoz pedig 2-es Kolinskyt.

Név: Enikő
Dátum: 2009-12-12 09:43:06
Hozzászólás:
Szia Évi!
Szeretném megkérdezni, hogy akril festésnél, amikor a virágszirmokat festik 2 színből, milyen és hanyas ecset kell hozzá?
Válaszodat előre is köszönöm!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-14 22:46:11
Hozzászólás:
Kedves Enikő!
A virágokat 2-es és 4-es lapos ecsettel szoktam készíteni.

Név: Enci
Dátum: 2009-12-11 16:52:54
Hozzászólás:
Kedves Évi!

A kérdésem annyi lenne csak, hogy a leoldható zselék közül, a fedő(Top)zselét lehet e lakkozás után felkenni?

Válaszod előre is köszönöm.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-14 22:45:27
Hozzászólás:
Kedves Enci!
Nem, semmilyen zselét nem kenhetsz a lakkra. Ezt nagyjából úgy lehet szemléltetni, hogy a porcelán is leoldható a körömről, mégse tesszük rá a körömlakkra.

Név: Szi
Dátum: 2009-12-11 11:42:14
Hozzászólás:
Kedves Opauszki Ágnes!

Nekem is volt ilyen gondom a körömnyomdával majd észrevettem, hogy van a fémen egy nagyon nehezen levehető fólia. Azt eltávolítva normál állagú lakkal használható. Majd írj, hogy sikerült!

Név: Petra
Dátum: 2009-12-11 09:56:22
Hozzászólás:
Nagyon szépek a munkáid!
Gratulálok!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-14 22:45:27
Hozzászólás:
Kedves Petra!
Köszönöm szépen!

Név: Kriszta
Dátum: 2009-12-10 22:30:42
Hozzászólás:
Szia!

Akinek izzad a keze ne használjon műkörmöt? Sokan emiatt nem szíveseen teszik fel...

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-11 00:49:53
Hozzászólás:
Kedves Kriszta!
Igen, sajnos az izzadós kéz a műkörömépítés kizáró tényezői közé tartozik, az izzadás mértékétől függően lehet próbálkozni, de sajnos nagy arányban az a végeredmény, hogy felválik a köröm. Emellett izzadós kézen a sablon felhelyezése nagyon körülményes, a porcelán építése pedig szinte megoldhatatlan feladat, nem beszélve arról, hogy a nedves bőr csúszik, ami balesetveszélyes.

Név: Tóth Évi
Dátum: 2009-12-10 11:21:15
Hozzászólás:
Szia Évi!

Már hosszú ideje csodálom a munkáidat, és ugyességedet, kitartásodat. Remélem idovel én is hasonlóan szép kormoket fogok tudni majd készíteni. Lenne egy kérdésem. A minap hallottam, hogy egy kedves vendégem anyukáját tobb mukormos kollégano is azzal utasította vissza, hogy mukormot készítsen neki, mert gyomorfekélye van a holgynek. Mi az igazság? Tényleg nem lehet mukormot készíteni annak a vendégnek akinek gyomormfekélye van? Válaszodat elore is koszonom! További sikeres, eredményes munkát kívánok!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-12-11 00:49:29
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Nem gondolnám, hogy a gyomorfekély a műkörömépítés kizáró tényezője lenne, az azonban biztos, hogy minden belső folyamat kihat a körömlemez állapotára is, így előfordul, hogy pl. egy belső gyulladás miatt deformálódik a körömlemez és így a műköröm a korábbiakhoz képest kevésbé lesz tartós.

Oldalszám:
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>