Szólj hozzá Te is!


Kedves Látogató!
Kérdésedet a kézápolással kapcsolatban vagy véleményedet, észrevételedet az oldallal kapcsolatban szívesen várom itt, a vendégkönyvben.

Üdvözlettel
Évi

A vendégkönyv egy kis változáson ment keresztül azért, hogy jobban áttekinthető legyen. Ezentúl a válaszok kiemelve, az adott kérdés alatt jelennek meg.

Hozzászólás a vendégkönyvhöz:

Név:

Email cím:

Hozzászólás:



 

Keresés a vendégkönyvben:

Ha nem szeretnéd az összes hozzászólást végigolvasni a vendégkönyben rákereshetsz a téged erdeklő témára.

Leggyakrabban keresett témák:
levegősödés felválás c ív mosolyvonal verseny műköröm töltés ecset sablon reszelés akril csillám díszítés virág háló kagyló toll

Keresendő kulcsszó:


Oldalszám:
<< Előre 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-01-10 23:18:42
Hozzászólás:
Kedves Ági!
Igen, lehet, de hígabb állagú zselét válassz.

Név: Maree
Dátum: 2010-01-10 09:38:45
Hozzászólás:
kedves Évi!

azt szeretném kérdezni ,hogyan csináljam ha zselés körmöt szeretnék lakkozni . megépítem a körmöt zseléből ,fixálom .majd mattítom, erre mehet rá a lakk?
a másik kérdésem az hogy vettem egy sárgulás mentes fedőfényt ezt a megszáredt lakkra kell kenni.vagy ez gyorsítja meg a száradását?
az így lakkozott körmöket be kell tenni a lámpába? sajnos semmilyen infót nem adtak róla...

Válaszod előre is nagyon köszönöm ,
Minden Jót !
Üdv :
Mareee

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-01-10 23:17:27
Hozzászólás:
Kedves Maree!
Lakkozni pontosan így kell, ahogy leírta. :)
A fedőfényt 2-3 perc száradás után nyugodtan ráteheted a lakkra.
Ha van a lámpádban ventillátor, akkor mindenképpen érdemes betenni, mert gyorsítja a száradást.

Név: Zsani
Dátum: 2010-01-09 19:28:40
Hozzászólás:
Köszi szépen : )

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-01-10 23:22:46
Hozzászólás:
Nagyon szívesen!

Név: Badicsné Komáromi Margit
Dátum: 2010-01-08 23:22:34
Hozzászólás:
Műkörmöscsiszológépet vásárolnék,de olyan sok fajta van,hogy tanácstalan vagyok kettő fajta között tanakodok de az egyik beszorítógyűrűs megtudnád mondani az mit jelent,a másik beszorítószáras.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-01-10 23:17:27
Hozzászólás:
Kedves Margit!
Rákerestem, de beszorító szárasról még nem hallottam és nem is találtam. Ha el tudod küldeni a típusszámot, akkor talán jobban tudok segíteni.

Név: Zsani
Dátum: 2010-01-08 11:11:38
Hozzászólás:
Szia Évi.Azt szeretném kérdezni hogy a step by step sorozatok közöt esetleg várható-e színes zselés rész is?
Köszönettel:Zsani

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-01-08 22:58:27
Hozzászólás:
Kedves Zsani!
Felírtam a kérést magamnak és ha legközelebb csinálok valami érdekesebbet, akkor lefotózom. :)

Név: opiági
Dátum: 2010-01-08 07:25:34
Hozzászólás:
Szia Évi!
Hogy építsek olyan kézre körmöt ami 99%-ban le van rágva. Alig van pár mm a saját körméből.Már raktam neki tippet, darabig bírta és leszedte, most építettni akar, hogy ne rágja tovább és azt nem bírná leszedni.
Köszi a válaszod.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-01-08 22:58:27
Hozzászólás:
Kedves Ági!
Az első és legfontosabb dolog, amit tudnod kell, hogy a körömrágós vendég, ha akarja bármit leszed a körméről. A nagyon lerágott körömre mindenképpen rövid, maximum az ujjbegyig érő körmöt lehet építeni és én inkább porcelánt javasolnék. Amíg a körömlemez teljesen alá nem nő, addig 1,5-2 hetente rá kell nézni, rövidíteni, ellenőrizni, hogy nem vált-e fel, vagy repedt-e meg és ha kell akkor utántölteni.

Név: Ágika
Dátum: 2010-01-07 20:15:20
Hozzászólás:
Szia!
A vendégem saját körömre kért zselés megerősítést, de pár nap múlva a szabadszélnél felpattogzott neki. Az előkészítéssel biztosan nem volt baj, mert mindig odafigyelek rá, crystal zselével dolgozom, viszont a 3-az 1-ben előkészítőm perfect-es, mert anno ezt javasolták, és azt mondták a kettő nincs egymásra rossz hatással. Lehetséges-e, hogy mégis ez volt a hiba, esetleg ha nem, akkor mi történhetett? A körmök elég rövidek lettek, a beakadás szinte lehetetlen volt bárhova is. Esetleg van valami módszer, hogyan lehet ezt elkerülni? Előre is köszönöm!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-01-08 22:57:50
Hozzászólás:
Kedves Ágika!
Igen, elképzelhető, hogy az előkészítő anyag okozta és soha nem támogattam a különböző márkák kutyulását.
Ha túl vékony réteget viszel fel, vagy nem megfelelő minőségű zselét használsz, az is okozhatja a lepattogást.

Név: andi
Dátum: 2010-01-07 16:53:51
Hozzászólás:
szia Évi!
Ha mindent rendesen megcsinálok előkészítésnél, de más anyagcsaládból használok előkészítő folyadékokat, akkor elég valószínű hogy az miatt válik fel a köröm ugye? Vagy annyira nem befolyásolja?
Köszönöm

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-01-08 22:57:50
Hozzászólás:
Kedves Andi!
Igen elképzelhető, hogy az előkészítő és az építő anyag nem tolerálja egymást.

Név: Tocekrita
Dátum: 2010-01-07 14:12:01
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Köszi a gyors választ....
Mit nem csinálhatok jól az előkészületnél? Megírnád még ezt nekm-vagy hogy mit kéne?Valamit lehet kihagyok...
De valószínű akkor, hogy a bőrhöz ért inkább hozzá.
Porcelánport lehet zselébe keverni?
Várom válaszod. köszi

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-01-08 22:57:14
Hozzászólás:
Kedves Rita!
Az előkészítés akkor tökéletes, hogyha a természetes köröm felülete zsírtalan, portalan, érdes és száraz. Ez azt jelenti, hogy sehol (sem a szabadszélnél, sem a sáncok mellett) nem marad ki.
Ha bárhol csillog a köröm körüli bőr, akkor biztos hozzáér az anyag.
Igen, lehet keverni, csak hígabb állagúba, mert besűríti.

Név: Niki
Dátum: 2010-01-06 23:52:19
Hozzászólás:
Szia!

Azt szeretném kérdezni, hogy lehet-e olyat csinálni, hogy zselés a körmöm és úgy szeretném feltölteni, hogy zselével körömágyhosszabbítok, de a francia véget rózsaszín porcelánnal szeretném?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-01-08 22:57:14
Hozzászólás:
Kedves Niki!
Igen, technikailag megoldható, de a rózsaszín porcelánport is belekeverheted átlátszó zselébe és ugyan úgy használhatod, mint egy fehér építő zselét.

Név: Tocekrita
Dátum: 2010-01-06 20:58:28
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Mitől van az, hogy zselés építésű körömnél van olyan ,hogy 1-2 nap után két oldalt a körömágyban felválik ( fellevegősödik) a zselé...nagyon bosszantó tud lenni, egy jól megkínlódott munka után. Crysal Nailst használok.
Várom válaszod, köszi előre is.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-01-06 22:16:25
Hozzászólás:
Kedves Rita!
Ha ilyen hamar fellevgősödik, akkor nagy valószínűséggel vagy nem megfelelően készítetted elő a körmöt (ennek 100%-nak kell lenni, nem elég a nagyjából jó), vagy a bőrhöz hozzáért az anyag vagy a fényzselé.

Név: Zsani
Dátum: 2010-01-06 16:06:17
Hozzászólás:
Kedves Évi.Még az lenne a kérdésem, hogy színes zselét már a kész felépített műkörömre viszed fel?Vagy vékony alapréteg rá a színes zselé és úgy borítod be?Ne haragudj a sok kérdésért de a színes zselé használatával nem vagyok tejesen tisztába : )Köszi szépen a válaszaidat rengeteget segítesz!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-01-06 22:16:25
Hozzászólás:
Kedves Zsani!
A színes zselék mindig a kész köröm felületére kerülnek.
Nagyon szívesen!

Név: Dia
Dátum: 2010-01-05 22:23:47
Hozzászólás:
Sziasztok



olyan kérédsem lenn, hogy mi a különbség egy 6 15, 18 36 W-os uv lámpa között. Hamarabb szárít, ha igen akkor mondjuk nekem van egy 36 W-os de nézegetem őket, s nem tudom mit ér egy 6 W-os lámpa vagy abban mennyi idő alatt köt meg az anyag.



Üdv Dia

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-01-05 23:17:04
Hozzászólás:
Kedves Dia!
Az össz wattszám, a zselé vagy UV porcelán kötési sebességét, illetve a kötés mértékét befolyásolja. Minél magasabb a wattszám, annál gyorsabban és intenzívebben köt az anyag. Bizonyos teljesítmény alatt azonban a kényesebb színek, pl fehér, fekete, piros vagy a fényzselék nagyon lassan vagy egyáltalán nem kötnek meg.

Név: Zsani
Dátum: 2010-01-05 18:51:37
Hozzászólás:
Kedves Évi.
Akkor te a mosolyvonal kialakításához nem is használsz ecsetet?Én most végeztem a körmös tanfolyammal és ott úgy tanultam a francia végnél h \"kitörlöm\" a mosoly vonalat, és gondoltam a csillámos végnél is így lesz a jó.Ha színátmenets körmöt készítesz zseléből azt hogy csinálod?Válaszod előre is köszi.ZSani

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-01-05 23:17:04
Hozzászólás:
Kedves Zsani!
De igen, fehér zselénél ecsettel törlöm, csak csillámoknál használok narancsfa pálcát.
A színátmenetet többféleképpen is el tudod készíteni. Ha elkészíted a körmöt zseléből, akkor a megreszelt köröm felületén színes zselével tudod kialakítani a színátmenetet, úgy, hogy 2-3 színt felviszel egymás mellé és még mielőtt lámpába tennéd tűvel összekevered.
Hogyha csillámból szeretnéd, akkor akár zselével, akár porcelánnal elkészítheted úgy, hogy a C ív alá felviszed az első színt, kicsit elhúzod, (ha zselével dolgozol egy picit berakod a lámpába), majd a második szín, ezt is elhúzod, majd átlátszó anyaggal kialakítod a C ívet.

Név: Zsani
Dátum: 2010-01-04 19:46:29
Hozzászólás:
Szia Évi.Olyan kérdésem lenne, hogy én is keverem a csillámport zselével,de mikor felviszem és kitörlöm a mosolyvonalat ott marad egy két pici csillám.Nálad is ott marad vagy van erre vlmi technika:) Válaszod előre is köszönöm

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-01-04 23:13:05
Hozzászólás:
Kedves Zsani!
Én eleve narancsfa pálcával viszem fel a csillámot és sokkal sűrűbbre keverem, így nem nagyon van esélye elterülni, sokkal könnyebb kordában tartani.

Név: hajni
Dátum: 2010-01-04 19:40:50
Hozzászólás:
Szia, az a gondom ,hogy nem tudok leszokni a koromragasrol es ezert szeretnek mukormot.Mekkora kell legyen a sajat kormom hogy megalljon rajta a zsele

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-01-04 23:12:34
Hozzászólás:
Kedves Hajni!
Egyáltalán nem kell semmilyen hosszúság a saját körmödnek, ahhoz, hogy építeni lehessen rá, de én rágott körmök esetén inkább a porcelánt szoktam preferálni.

Név: Brigi
Dátum: 2010-01-03 22:16:48
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Láttam az okleveleid között h részt vettél Fekete Zsuzsi körmös diplomás képzésén. Az lenne a kérdésem h a Te általad szervezett felsőfokú képzés miben tér el az ő képzésétől? Előre is köszönöm.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-01-04 23:12:34
Hozzászólás:
Kedves Brigi!
Zsuzsinál már nagyon rég voltam, kb. 7 éve, azóta gondolom alaposan megváltozott az egész képzés. A jelenlegi képzését személyesen nem ismerem, csak néhány olyan körmössel történt beszélgetésből hallottam róla, akik mostanában voltak nála, de ezekre alapozva nem szeretnék semmit mondani, inkább azt írom le, hogy miért jársz jól, ha hozzám jössz. :)
A tanfolyam tematikáját úgy építem fel, hogy a tökéletes előkészítéstől kezdve, az anyagfelhordáson át, a reszelésig, hogy tartós és esztétikus körmöket tudj készíteni, mindenféle levegősödés, repedés vagy törés nélkül. A két technikai nap elméleti anyaga egymásra épül, így pl. már az első napon is megtanult előkészítés helyett a második napon az így nyert időnket a porcelánnal kapcsolatos speciális problémák megbeszélésére tudjuk fordítani.
A képzésen 2 technikai nap van és mindkét napon 4,5 óra áll a rendelkezésedre, hogy a délelőtt folyamán bemutatott és megtanult újdonságokat együtt begyakoroljuk, hogy otthon már önállóan és helyesen tudd végezni a munkafolyamatokat. Itt amellett, hogy a normál francia technikát is átbeszéljük, nagy hangsúlyt fektetünk a körömágyhosszabbítási technikára.
A 3. napon zselével és porcelánnal is díszítünk beépített és felületi díszítéseket is, így mindegyik technikát megismerheted.
A tanfolyam kiscsoportos (max 6 fő), ami biztosítja, hogy mindenkivel egyénileg is tudjak foglalkozni és a gyakorlat során a nehézségi fokot a tudásodhoz tudjuk igazítani.
Mindkét technikai nap végén vizsgamunkát kell készíteni, ami jól mutatja, hogy milyen sokat fejlődtél és ez esetben megérdemelten veheted át a plusz oklevelet.
A tanfolyam ára tartalmazza az áfá-t és minden olyan anyagot, ami a tanfolyamon való gyakorláshoz szükséges biztosítunk (Cesar Secrets anyagcsalád), néhány eszközödön és a modellen kívül semmi mást nem kell hoznod és nem kell vásárolnod.
Természetesen itt is, mint minden tanfolyamnál tudni kell, hogy a tanfolyamokon azt próbáljuk elérni, hogy értsd amit csinálsz és tudd a helyes mozdulatokat. Ahhoz hogy ez rutinszerűen menjen még sok otthoni gyakorlás szükséges

Név: Sziszko
Dátum: 2010-01-03 15:02:12
Hozzászólás:
B.U.É.K. :)
Szia Évi! Nagyon sok körmös tudja remélem, hogy a körömépítés kizáró tényezője a körömgomba. Ez eddig oké. De miért??? Kérlek válaszolj. üdv: Sziszko

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-01-03 19:14:09
Hozzászólás:
Kedves Sziszko!
A gombás köröm több dolog miatt is kizáró tényező, nemcsak a műkörömépítésnél, hanem a manikűrnél is. Egyrészt amikor gombás körmöt reszelünk, akkor a gombaspórák a levegőbe szállnak, amik egyrészt lerakódhatnak a tüdőnkben, másrészt bárhol a munkaterületünkön megtelepedhetnek, elszaporodhatnak és hiába fertőtleníted le az eszközeidet és az asztalodat is alaposan, ez a finom por eljut a polcokra, lámpára, ajtószegélyre, stb. A pedikűrnél ezt megelőzendő
használják a fertőtlenítőt permetező pedikűr gépeket, de a kézápolásnál ennek a használatára nincs lehetőség. Emellett, ha egy gombás körömre műkörmöt készítünk, akkor ott a gomba sokkal gyorsabban és könnyebben tud szaporodni, éppen ezért pl. ha valaki lábra készít műkörmöt, akkor a gombás köröm ott is kizáró tényező. Ez alól egyetlen kivétel van, a kifejezetten gombás köröm korrekciójára kifejlesztett speciális lábkörömre való zselé.

Név: drevnó jános odin
Dátum: 2010-01-03 13:03:54
Hozzászólás:
Áldott és Sikerekben Gazdag Boldog Új Esztendőt kívánok!
Egyúttal gratulálni szeretnék ehhez a csodálatos weblaphoz, és szeretném megkérdezni, hogy férfiakat is vállal e? Nekem zselés körmeim vannak, de sajnos a volt körmösöm egyenlőre nem tud fogadni és szeretném töltetni meg csiszoltatni is, mert most már túl hosszúak.
várom kedves válaszát!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-01-03 19:13:48
Hozzászólás:
Kedves János!
Sajnos nem tudok neked ez ügyben segíteni, férfiaknak csak manikűrt vállalok. Azért köszönöm, hogy rám gondoltál.

Név: Suzyy
Dátum: 2009-12-31 23:00:01
Hozzászólás:
Szia Évi! Lenne egy olyan kérdésem, hogy, ha a porcelánt le fényzselézem, akkor ugye nem sárgul?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-01-03 19:13:48
Hozzászólás:
Kedves Suzy!
Ha jó minőségű anyagokat használsz, akkor természetesen nem.

Név: Zsuuu
Dátum: 2009-12-30 18:41:46
Hozzászólás:
Szia Évi! Nagyon ügyesen dolgozol és szeretnék tőled tanácsot kérni! Crystal Nails-es porcelánt használok, de sajnos lepattog. Szinte pár nap alatt. Biztosan valamit rosszul csinálok. Leírnád nekem, hogy csináljam meg, hogy tartós maradjon a köröm? Előre is köszönöm a válaszod! Előre is Boldog Újévet Mindenkinek!

Oldalszám:
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>