Szólj hozzá Te is!


Kedves Látogató!
Kérdésedet a kézápolással kapcsolatban vagy véleményedet, észrevételedet az oldallal kapcsolatban szívesen várom itt, a vendégkönyvben.

Üdvözlettel
Évi

A vendégkönyv egy kis változáson ment keresztül azért, hogy jobban áttekinthető legyen. Ezentúl a válaszok kiemelve, az adott kérdés alatt jelennek meg.

Hozzászólás a vendégkönyvhöz:

Név:

Email cím:

Hozzászólás:



 

Keresés a vendégkönyvben:

Ha nem szeretnéd az összes hozzászólást végigolvasni a vendégkönyben rákereshetsz a téged erdeklő témára.

Leggyakrabban keresett témák:
levegősödés felválás c ív mosolyvonal verseny műköröm töltés ecset sablon reszelés akril csillám díszítés virág háló kagyló toll

Keresendő kulcsszó:


Oldalszám:
<< Előre 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-03-31 00:31:14
Hozzászólás:
Kedves Nikolett!
Ilyen hosszúba én okj-s levelező képzést találtam, bár gyakorlati szakma révén nem tudom, hogy lehet ezt a szakmát könyvből megtanítani, de kérlek keress meg e-mailben, hogy megbeszéljük, miket tanultál, mikor végzel és annak függvényében tudunk dönteni.

Név: Ancsa
Dátum: 2010-03-30 14:04:05
Hozzászólás:
Szia Évi!Szeretném megkérdezni tőled, hogy hogy lehet szép mosolyvonalú francia véget csinálni?Te mivel viszed fel a zselét, hogy folyamatos és szép legyen a vonal?Még azt szeretném megkérdezni, hogy hogy lehet szép átmenetes akril virágot készíteni?Az akril virágot én fényzselével vonom be a virágot és a fényzselé kicsit megrepedezik.Mi lehet a baj?Válaszodat előre is köszönöm!Üdvözlettel:Ancsa

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-03-31 00:31:14
Hozzászólás:
Kedves Ancsa!
Én a mosolyvonalat megfelelően sűrű, de mégis felületkiegyenlítő zselével szoktam kialakítani, amit ecsettel viszek fel és ecsettel is törlök ki. A mosolyvonal akkor szép, ha kontúros, árnyékos, a legmélyebb pontja a köröm középvonalához esik, a sarokpontok pedig egyforma magasságban vannak.
Színátmenetes virág készítéséhez általában két színt veszünk egyszerre az ecsetre és ezek keveredése fogja adni az átmenetet.
Fontos, hogy az akrilfesték jó alaposan megszáradjon, majd tegyél rá savmentes primert és utána fényzselé.

Név: Vtunder
Dátum: 2010-03-29 12:21:21
Hozzászólás:
Szia Évi!
Segítséged szeretném kérni abban, hogy a csillámport hogyan építsem a köröm végébe, hogy ne maszálódjon el. Mindenhogyan próbáltam már, de nem igazán megy.Válaszodat előre is köszönöm! Tisztelettel:Vtunder

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-03-30 00:32:25
Hozzászólás:
Kedves Tünder!
Én átlátszó zselébe szoktam belekeverni és így kötés után már biztosan nem maszatolódik el.

Név: Barna Krisztina
Dátum: 2010-03-28 20:36:55
Hozzászólás:
Szia Évi!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy miután folyamatosan töltöm a körmöt, és hogy egybe nő a sajáttal, a zselé és a köröm mindig el kezd kettéválni. Ilyenkor érdemesebb inkább leszedni, és újrarakni? És abban tudnál nekem segíteni, hogy ha a vállalkozást akarok csinálni, az hogy működik és mi kell hozzá. Vannak ilyen külön szabályok, amik szükségesek?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-03-30 00:32:25
Hozzászólás:
Kedves Krisztina!
Sajnos ez gyakori jelenség. A természetes köröm elpöndörödik a műkörömtől, én ilyenkor vagy kicsiszolom alulról a természetes körmöt, vagy új körmöt készítek.

Név: Andrea
Dátum: 2010-03-28 15:25:03
Hozzászólás:
Szia Évi!
Miért van az,ha saját körmöt erősítek zselével van amelyik felvélik vagy a szabad szélnél lepattog,ha viszont építem és épp csak egy picivel lesz hosszabb a saját körömnél is,semmi baja sehol.Ugyan arról a körömről van szó.Köszönöm a válaszod.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-03-30 00:31:48
Hozzászólás:
Kedves Andrea!
Ennek az a magyarázata, hogy kötés közben a zselé zsugorodik és így a köröm szélénél egy hajszálnyival kisebb lesz. Ezt két módon tudod elkerülni, az egyik, ha a köröm élét is bevonod zselével, a másik, ha fixálás után nem csak a felületet reszeled meg, hanem a hosszt és formát is.

Név: Niki
Dátum: 2010-03-27 18:33:15
Hozzászólás:
Szia Évi!
Az lenne a kérdésem, hogy miért van az hogy amikor kész műköröm,pl francia véggel, miután megreszelem mindig lejön két oldalt és s végén a szín, hogy csináljam hogy megmaradjon szépen a szín oldalt és a köröm végén is, és egy másik kérdés, Te mivel rögzíted a strasszköveket hogy btartós legyen? Köszönöm

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-03-30 00:31:48
Hozzászólás:
Kedves Niki!
Ha tulajdonképpen lereszeled a fehér szabadszélt, akkor valószínűleg túl vastag az alapréteged, ha viszont letörik vagy megreped, akkor túlságosan elvékonyítod a körmöt.
A kövekhez mostanában a tip ragasztó és fényzselé kombináció vált be legjobban.

Név: Mercédesz
Dátum: 2010-03-26 12:52:28
Hozzászólás:
szia Évi!
lenne egy kérdésem.
te pontosan milyen zselét használsz?
pl.: daimond nails, crystal nails..stb?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-03-30 00:31:01
Hozzászólás:
Kedves Mercédesz!
Azért ezeken kívül jó néhány más márka létezik. :)
Én a Cesars Secrets anyagait használom a napi munkában, ezzel oktatok és ezzel is versenyzem.

Név: Nagy Nikolett
Dátum: 2010-03-25 21:46:20
Hozzászólás:
Kedves Evi.erdeklodni szeretnek, hogy tovabbkepzo epito es diszito tanfolyamra csak az jelentkezhet, akinek okjs vegzettsege van, vagy az is, akinek oklevele van kez -es labapolo es mukoromepito tanfolyam elvegzeserol?valaszodat elore is koszonom.tisztelettel:Nikol

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-03-30 00:31:01
Hozzászólás:
Kedves Nikolett!
Sajnos a továbbképzésekre csak okj-s bizonyítvánnyal lehet jelentkezni. A pár napos, okleveles műkörmös végzettséget adó tanfolyamokkal sajnos nagyon rosszak a tapasztalataink és a többi végzett szakember érdekében, nem tehetjük meg az, hogy olyan alap dolgokkal foglalkozzunk, amiket az okj-s képzésen megtanítanak, de ez ilyen pár naposon nem.

Név: Zsani
Dátum: 2010-03-23 20:26:32
Hozzászólás:
Szia Évi.A körömágyhosszabbításról szeretnék kérdezni.Tudom ezt így leírni nagyon nehéz de szeretném megkérdezni, hogy hogy kel a mosolyvonal negatívját kialakítan?A cover pinket csak vékonyan kell felkenni ilyenkor vagy vastagabban kicsit?Köszi szépen a válaszaidat mindíg sokat segítesz.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-03-24 00:22:22
Hozzászólás:
Kedves Zsani!
Tulajdonképpen is-is, a körömház környékén mindig vékonyan kenjük fel, hogy színátmenetet alakítsunk ki a lenövésnél, azon a területen viszont, ahol fedésre van szükség, vastagabban kell felvinni.

Név: Dóri
Dátum: 2010-03-23 14:14:26
Hozzászólás:
Kedves Évi!
A tanácsod szeretném kérni!
Pár hónapja kezdtem el zselés körmöt késziteni,kb heti 2-öt csinálok,kesztyűbe,elszívóval.Sajnos bedagadtak az ujaim,viszkednek,és az arcomon is megjelentek piros foltok.
Ez allergia.
Ha nekem készül a zselés köröm pár nap alatt elmúlik a viszketés,de minden töltés után sajnos pár napig viszket.
Szerinted teljesen fejezzem be a zselét,és térjek vissza a porcelánra?És a porcelánból az uw-re kötő szerinted kevésbé lehet allergiás rekciót kiváltó?Mert amikor levegőre kötővel csináltam sajna akkor is viszketett néha.
A zselénél műgyantára lehet allergiásnak lenni?
Vagy egy allergiateszten kitudják mutatni hogy mondjuk a zselé mely összetevőjére vagyok allergiás?
Köszönöm előre is.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-03-24 00:22:22
Hozzászólás:
Kedves Dóri!
Ez egy nagyon nehéz kérdés, mert mégiscsak az egészségedről van szó. Sajnos túl sok konkrétummal nem fogok tudni szolgálni neked., a legokosabb amit tudok javasolni, hogy próbálj meg egy olyan labort keresni, ahol esetleg az anyagok összetevőit tudják rajtad tesztelni, esetleg megoldás lehet, ha néhány olyan márkát vásárolsz mintacsomagot, amelyek kevésbé okoznak allergiát és a laborban evvel végeztek próbatesztet esetleg megpróbálhatsz ezekkel magadnak 1-1 szett körmöt készíteni. Erre a célra tudom ajánlani neked a Cesar, Nail Artists vagy a Brisa zseléket.

Név: Zsuska
Dátum: 2010-03-21 13:27:56
Hozzászólás:
Kedves Évi,
Ibd zselét használtam eddig, de most gondoltam kipróbálom a fehérjét is. Sajnos egy olyan problémám lett hogy picit odaverem valahova a körmöm és már reped is. Tippes franciát próbáltam először magamon. Sorrend: tip, vék.zselé, zseléréteg, fehér zselé a sz.szélre, majd még egy réteg zselé. A repedés mellett még az a kérdésem hogy így ugye, hogy ennyi réteg van a körmön, -bár a végére igyekszem keveset hagyni, hogy mégse legyen durván vastag - ha formázom a legvégén, akkor picit reszelek a vastagságból és hipphopp ott van a fehér réteg. Kérlek ha van időd írj egy helyes sorrendet, esetleg ne a tippre rakjam egyből a fehér Ibd-zselét és rá a két réteg cleart? (pinket magamnak nem használok)
előre is köszi, szép hétvégét,
szuzi

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-03-24 00:20:54
Hozzászólás:
Kedves Zsuska!
A sorrend jó, de nagy valószínűséggel túlságosan elvékonyítottad a tipen lévő anyagot. A fehér zselét szerintem semmiképp se tedd közvetlenül a tipre, mert tapasztalatom szerint nem olyan jó a tapadása.

Név: vura hajnalka
Dátum: 2010-03-21 10:20:58
Hozzászólás:
Szia!Esetleg Debrecenben is lesznek kebzesek?Es ha igen kb mikor?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-03-24 00:20:54
Hozzászólás:
Kedves Hajnalka!
Kérlek írd meg e-mailben, hogy milyen technikát, milyen tantárgyakat és milyen óraszámban tanultatok. Mivel külföldön a műkörmös képzés általában nem szakmunkás bizonyítványt jelent, ezért fontos tudni, hogy milyen képzést kaptatok.
Debreceni vagy nyíregyházi továbbképzések az év második felében várhatóak, de a 3 napos képzést egyelőre nem tervezzük vidékre.

Név: vura hajnalka
Dátum: 2010-03-21 09:56:18
Hozzászólás:
Bocs a helytelen irasert,elsiettem szoval nincs lehetosegem csak nehany napra felutazni pestre,es OKJ diplomam nincs,csak amit romaniaban vegeztem,ezzel a diplomaval elvegezhetnem e a haromnapos felsofoku kebzest?Koszi

Név: vura hajnalka
Dátum: 2010-03-21 09:52:57
Hozzászólás:
Szia!En Romqnijaban elek es iteni diplomam van nincs nehany eve dolgozom es szeretnek tokeletesiteni,ezert erdeklodom,hogyha itteni diplomam van nem vehetek reszt majusban a haromnapos felsofoku diplomas kebzesen?Valaszt elore is koszonom!Szep napot

Név: Nóri
Dátum: 2010-03-20 17:25:07
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Meg szeretném kérdezni hogy indulhatok e akkor az OKJ-s Képzéseden szeptemberbe mert még régebben írtad hogy igen.Novemberbe töltöm a 18-at!Addigra végeznék majdnem!Mert a szüleimmel megbeszélném az anyagiakat is! Köszönettel: Nóri

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-03-24 00:19:40
Hozzászólás:
Kedves Nóri!
Igen, jelentkezhetsz, bár a szeptemberben induló csoport bőven 2011-ben fog vizsgázni :)

Név: Melinda
Dátum: 2010-03-20 12:05:58
Hozzászólás:
Kedves Évi! A körömágyhosszabítóval kapcsolatban érdeklődnék, hogy hivatalosan és szakszerűen a felvitel a hátulsó bőrredőtől a szabadszél felé, vagy fordítva történik. Megköszönném a válaszod, én mindenkinél máshogy látom. Köszönöm!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-03-24 00:19:40
Hozzászólás:
Kedves Melinda!
Én is többféleképpen láttam, talán a „leghivatalosabbnak” zselénél a körömháztól a szabadszél felé, porcelánnál pedig a mosolyvonaltól a körömház fele történő felvitelt tudom, de azt gondolom, hogy zselénél az irány helyett sokkal fontosabb a technika, gyakorlatilag mindkét irányba el lehet készíteni.

Név: Melinda
Dátum: 2010-03-18 11:16:27
Hozzászólás:
Szia Évi!
Az lenne a kérdésem, hogy inkább attól törik le a műköröm, ha vastag, de kicsi a C-íve, vagy ha van C-íve, de vékony?Lehet \"hajszálvékony\" körmöket építeni megfelelő C-ívvel úgy, hogy ne törjön le?Mégis csak egy vékony köröm sokkal szebb. Pl. a Big Day-en Tom által bemutatott köröm a mindennapokban is megállja a helyét?Remélem nem fogalmaztam túl bonyolultan.
Köszi!
Meli

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-03-18 22:07:48
Hozzászólás:
Kedves Melinda!
A C ívnek pont az a lényege, hogy látszólag a köröm vékony, de ha a szerkezetét megfigyeljük, akkor látszik, hogy van anyagvastagsága, ami a tartást biztosítani tudja. Egy strapásabb kéznek a hajszálvékony köröm nem igazán megfelelő, de a hajszálvékony és a vastag között azért bőven van átmenet. Minden vendégnek meg lehet találni azt a maximum vastagságot, ami míg tart és mégsem tűnik vastagnak a köröm. A Tom által bemutatott szerintem inkább versenytrend, mint szalonköröm.

Név: Erika
Dátum: 2010-03-17 13:55:17
Hozzászólás:
Szia Évi!
22-én megyek hozzád tanfolyamra ,de nem tudom reggel mikorra kell ottlennem.Vidéki vagyok így előre meg kell szerveznem az utazást.Esetleg ecsetet is be tudok szerezni nálad,mert itt nem kaptam.Köszike Era

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-03-18 22:07:48
Hozzászólás:
Kedves Erika!
Tegnap este kiküldtem a tájékoztatókat, de minden tanfolyam 9-kor kezdődik. A tanfolyami gyakorláshoz szükséges ecsetet nálunk is meg tudod venni.

Név: anita
Dátum: 2010-03-15 12:59:02
Hozzászólás:
Hello Évi.Ausztriából irok, itt végeztem egy tanfolyamot.(Austrian Nails Academy)szeretnék a májusi soproni oktatáson részt venni, lehetséges ez?Csak zselés témáju oktatást találtam, porcelánör nem lesz?Elöre is köszi!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-03-15 22:08:59
Hozzászólás:
Kedves Anita!
Kérlek írd meg e-mailben, hogy pontosan milyen technikát, milyen tantárgyakat és milyen óraszámban tanultatok. Mivel külföldön a műkörmös képzés általában nem szakmunkás bizonyítványt jelent, ezért fontos tudni, hogy milyen képzést kaptatok.
Sopronban most csak zselés lesz, a későbbiekben elképzelhető, hogy porcelánra is sort kerítünk.

Név: Melinda
Dátum: 2010-03-15 08:55:22
Hozzászólás:
Szia Évi!
Először is gratulálok az újabb sikeredhez a Big Day-en!
És lenne egy kérdésem.Te hogy teszed a körömre a köveket, hogy ne essen ki, de csillogjon is?Én egy csepp zselére szoktam rakni a követ, majd fényzselével bevonom.De hamar mattul, és ki is szokott esni.
Köszönöm!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-03-15 22:08:59
Hozzászólás:
Kedves Melinda!
Köszönöm szépen!
Én vagy egy kis építő zselébe vagy tipragasztóba nyomom a követ, majd utána fényzselével fedem úgy, hogy jól körbefogja a követ. A bemattulást nem szoktam tapasztalni, nagyon ritkán előfordul, hogy kiesik, de ez általában a töltés előtt néhány nappal fordul elő.

Név: cicuska
Dátum: 2010-03-15 08:19:40
Hozzászólás:
oké :D várom a képeket, imádom a beszámolóidat olvasgatni ...
és persze köszönöm a válaszokat !

Név: cicuska
Dátum: 2010-03-14 08:17:07
Hozzászólás:
szia Évi! sajnos lemardtam a big day-ről :S
ami 14-16 ig tart az csak szakmabeli tanfi? mert a programok és rendezvények cim szót úgy értelmezném ,mint a köröm kongin lévő bemutatókat... tévedek?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-03-14 23:37:55
Hozzászólás:
Kedves Cicuska!
Igen, a Big Day 13.-án volt, 14-16ig pedig ToM Bachik tart 3 napos továbbképzést, amiért a résztvevőknek természetesen fizetni kell.
Hiánypótlásként a Big Dayről holnap felteszem a képes beszámolót. :)

Oldalszám:
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>