Szólj hozzá Te is!


Kedves Látogató!
Kérdésedet a kézápolással kapcsolatban vagy véleményedet, észrevételedet az oldallal kapcsolatban szívesen várom itt, a vendégkönyvben.

Üdvözlettel
Évi

A vendégkönyv egy kis változáson ment keresztül azért, hogy jobban áttekinthető legyen. Ezentúl a válaszok kiemelve, az adott kérdés alatt jelennek meg.

Hozzászólás a vendégkönyvhöz:

Név:

Email cím:

Hozzászólás:



 

Keresés a vendégkönyvben:

Ha nem szeretnéd az összes hozzászólást végigolvasni a vendégkönyben rákereshetsz a téged erdeklő témára.

Leggyakrabban keresett témák:
levegősödés felválás c ív mosolyvonal verseny műköröm töltés ecset sablon reszelés akril csillám díszítés virág háló kagyló toll

Keresendő kulcsszó:


Oldalszám:
<< Előre 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-04-14 23:07:59
Hozzászólás:
Kedves Ágika!
A C ív kialakítására nincs semmilyen különleges módszer, egyszerűen oda kell tedd az anyagot, ahol szükséged van rá. Amikor nagy mennyiségű anyag felvitelére van szükség, érdemes sűrűbb anyagot használni, ami nem terül, hanem ott marad, ahova te teszed.
A C ív hajlító csipesz, a nevével ellentétben nem a C ívet, hanem az alagutat alakítja, így a problémádon nem fog segíteni.
A Legegyszerűbb módszer, ha csiszológéppel levékonyítod és lerövidíted a körmön lévő anyagot, a körmön maradó vékony réteget pedig porcelán és leoldható zselé esetében le lehet áztatni, normál zselé esetén egy finomabb reszelővel lereszelheted.
A tapadásközvetítő egy más anyag, ahogy az a neve is mutatja, az alapanyag tapadását biztosítja a körömlemezhez, primer néven ismert, tehát külön kell venni.

Név: Angelika
Dátum: 2010-04-11 10:21:16
Hozzászólás:
hogyan készited a mükörmöt???

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-04-14 23:07:35
Hozzászólás:
Kedves Angelika!
A Step by Step rovat alatt nagyon sok műköröm elkészítését megtalálod lépésről lépésre.

Név: Anikó
Dátum: 2010-04-10 18:42:45
Hozzászólás:
Köszi szépen a válaszokat!

Név: Rencsi
Dátum: 2010-04-10 17:37:02
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Csatlakoznék az előttem kérdező Dórihoz!
Én is műkörmös vagyok azt tapasztaltam , hogy zselés építés,töltés után elkezdenek az ujjaim viszkedni , majd hólyagok alakulnak pár óra alatt és be is dagadnak... a gyakorlatban eltöltött éveid alatt tapasztaltál ilyet ill. mi lehet az oka ennek a tünetnek? Ha porcit használok nem..kesztyüben dolgozok!Köszönöm előre is válaszod!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-04-14 23:07:35
Hozzászólás:
Kedves Rencsi!
Ez teljesen egyértelmű jele az allergiának, ha csak zselénél fordul elő, akkor próbálkozhatsz más márkájú zselével, amiket már úgy fejlesztettek ki, hogy kisebb valószínűséggel okoznak allergiát. Pl Cesars, Nail Artist, Brisa
Minél előbb utána kellene nézz a dolgoknak, mert egyre rosszabbak lesznek a tünetek és ezt nem kellene megvárnod.

Név: Anikó
Dátum: 2010-04-08 23:29:47
Hozzászólás:
Szia Évi. Köszi szépen a választ. Megpróbálom a Cesars primerrel. Még azt szeretném kérdezni hogy lehet-e 2réteg porcelán közé építeni az akrilt? Mennyi ideig kell száradjon kb? Olvastam hogy az Edge, Bridge és Pipe körömről is tartasz tanfolyamot. Azt szeretném kérdezni,milyen árban van ez a tanfolyam? Köszi szépen.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-04-09 21:16:07
Hozzászólás:
Kedves Anikó!
Az akrilos kérdésre írtam előbb.
Az edge, pipe, hybrid tanfolyam a technikai tanfolyamokkal egy árban van, tehát 18.000 Ft, vagy ha több tanfolyamra jelentkezel egyszerre, akkor mindegyikből jár 1.000 Ft kedvezmény és így 17.000 Ft.

Név: Eszti
Dátum: 2010-04-08 01:10:47
Hozzászólás:
Szia Évi!
Nagyon szuper az oldalad! Nemrég végeztem az alaptanfolyamot, és egyre jobban szeretem a szakmát:) Már szemezgetek a díszítő tanfolyamaiddal, mivel szeretnék a vendégeim minden kérésének eleget tenni:) A step by step-nek külön örülök, sok segítséget ad:)

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-04-09 21:16:07
Hozzászólás:
Kedves Eszti!
Köszönöm szépen! Sok sikert a szakmában!

Név: Aniko
Dátum: 2010-04-08 00:37:03
Hozzászólás:
Szia Evi!
Bocsi, de meg elfelejtettem kerdezni valamit. Az akril festest nem lehet 2reteg porcelan vagy akar zsele koze beepiteni?
Mennyi a szaradasi ideje kb egy akril festesnek ? (Crystal-os)
Koszi szepen!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-04-09 21:15:04
Hozzászólás:
Kedves Anikó!
A kisebb mintákat, vonalakat nyugodtan teheted 2 réteg anyag közi is, az összefüggő akril felület zselés köröm esetén maximum a köröm felét, porcelán esetén a 2/3-át fedheti. A szaradási idő függ a hígítástól, a hígabb anyag akár 1/2 perc alatt is megszárad, ha azonban sűrűbb előfordul, hogy 10 perc is kell.

Név: Kata2525
Dátum: 2010-04-08 00:16:49
Hozzászólás:
Nagyon szép az oldal , áttekinthető és sokat lehet belőle tanulni. Gratúlállók a sikerhez és további sikereket kivánok. Lenne egy pár kérdésem és megköszönném ha segitenél: Egy éve foglalkozom műkörömépítéssel és most van egy olyan vendégem aki rágja a körmét! Mit javasolsz ilyenkor porcit vagy zselét ? Ha a porcelán a nyerő akkor kell-e hajlítani a körmöt( lehet-e , leesik-e a hajlítástól)? És a sablont vagy a tippes megoldást javasolod? Olvastam , régebb irtad valakinek , hogy nem baj ,ha nem illeszkedik a sablon a körömhöz felül nézetből , a lényeg hogy a saját köröm folytatása ( meghósszabbitása)legyen a sablon, kérdésem az hogy ilyenkor annyi hosszúra épitsem a körmöt hogy hosszabb legyen vagyis kiérjen a sablonig ,hogy tartsa az a nyagot míg az megszilárdul?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-04-09 21:15:04
Hozzászólás:
Kedves Kata!
Köszönöm szépen!
Én rágott körömre inkább porcelánt javaslok és mindenképpen építettet. A sablont azért érdemes használni és legalább az ujjbegy végéig kihozni az anyagot, mert máskülönben nem tudod megreszelni a köröm formáját. A hajlítás mindenképpen hasznos, mert nemcsak statikailag lesz erősebb a köröm, hanem egy kicsit karcsúsítani is tudod vele.

Név: Aniko
Dátum: 2010-04-07 23:37:19
Hozzászólás:
Szia Evi!
Ne haragudj a zavarasert, de szeretnek kerdezni valamit.
En voltam a nyiregyhazi akril tanfolyamon. Ott mondtad, hogy tartos maradjon az akril a kormon (az egesz kormon, nem csak mintaban) egy reteg sav mentes primert es 2reteg feny zselet kell ratenni az akrillal festett koromre. En a Perfect Nails termekkel dolgozom, ezert tettem a Perfect Bond-ot (folyekony tapadofilm) ami primerkent szerepel ennel a termek csaladnal. De sajnos egy hat utan a vendegeim vissza jottek, mert lekopott, lepattogott a koromrol.
Probaltam mar a Magnetic-tol a primert,de viszont az rogton elmosta a festest, feloldotta.
Mitol lehetnek ezek a problemaim?
Vettem a tanfolyamon Cesars primert ceruza formalyaban. Azzal esetleg nem lehet tartossa \"varazsolni\" az akril festest\"? :)
Koszi szepen!
Tovabbi sok szep remekmuvet kivanok :)Ugyes vagy!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-04-08 09:15:05
Hozzászólás:
Kedves Anikó!
A bonder típusú anyagok nem primerek, hanem alapzselének minősülnek, hiszen lámpázni kell őket. A Magnetic előkészítőjét nem ismerem, de a leírásod alapján savas primer lehetett. A Cesar primer 2 és a primer stift is savmentes primer, ez nyugodtan mehet mintára.
Neked is további jó munkát :)

Név: opiagi
Dátum: 2010-04-07 19:39:40
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Én szeretnék törtkagylós díszítést csinálni, de nekem mindig hullámos a felület a kagylónál. Mit csináljak, vagy mi a menete?Csak nagy darabos kagylók vannak?
Köszi a választ.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-04-08 09:15:05
Hozzászólás:
Kedves Ági!
Kagylóból lehet kapni nagyobbak és valamivel kisebbeket, de a kagyló beépítés esetén mindig egy kicsit több anyaggal kell befedni, hiszen a réseket és mélyedéseket ki kell tölteni az anyagnak. Bármilyen beépített díszítésnél alapszabály, hogy a felületen nem látszódhat, hogy bármi is be van építve a körömbe, tökéletesen simának kell lennie.

Név: Babuka
Dátum: 2010-04-07 10:29:52
Hozzászólás:
Kedves Évi!Crystal nails anyagokkal dolgozom, de most nem tudtam liquidet venni egy vendég előtt,és gyorsban egy master nails liquidet ajánlottak.az uv liquid van cristalosban,de nagyon nem szeretem,és a master-es liquiddel és a cristal master porral készítettem egy körmöt. nem volt gond az építésnél,kötési időben is megfelelt,de félek,nem-e kezd el sárgulni,ill. hamarabb felválni.a primer és nail prep is cristalos. mi a véleményed?előre is nagyon köszönöm, Babuka

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-04-08 09:13:39
Hozzászólás:
Kedves Babuka!
Erre semmi biztosat nem tudok mondani, én alapvetően nem pártolom az anyagok ilyen keverését, de ha egyetlen alkalommal van ilyen és nem egy nagyon problémás körmű vendég, talán nem lesz vele gond.

Név: Kriszta
Dátum: 2010-04-07 07:28:15
Hozzászólás:
Szia! Nail perfectes és Cupido zseléket próbáltad már, és mi a tapasztalatod róluk? Melyik a jobb, és tartósabb? Én eddig a Tamat használtam csak sajnos már nálunk nem forgalmazzák. Gratulálok az elért sikereidhez, és gyönyörűek a munkáid! És még egy kérdés: mikor tartasz Szabolcs megyében oktatást?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-04-08 09:13:39
Hozzászólás:
Kedves Kriszta!
Nem, egyiket sem próbáltam huzamosabb ideig, így nem tudok róluk véleményt mondani.
Nyíregyházára és Debrecenbe rendszeresen járunk, most is voltunk, az év elején, legközelebb nyár végén, ősszel várható.

Név: Kriszta
Dátum: 2010-04-04 19:43:51
Hozzászólás:
Kedves Évi!
nagy érdeklődéssel látogatom az oldalad, figyelem a beszámolókat, step by step-eket, és a képeidet. Ezúton szeretnék gratulálni a sikereidhez, illetve sok sikert kívánni a következőkben! :-)A továbbiakban pedig segítséget szeretnék tőled kérni. Lelkes amatőrként munkálkodom a szakmában, valószínű, hogy nem kitűnő a tudásom, de egy dolog aggaszt. A köröm, amit elkészítek, mindig felválik oldalt, valamikor az egész egyben lepattan. Mindig figyelek a helyes előkészítésre ( midnenhol matt), arra, hogy a zselé ne érjen bőrhöz, stb. crystal nails-es anyagokat használok, úgy gondolom, nem ez a hiba forrása. Talán a hibás C-ív is okozhatja a felválást? Gondolok itt arra, hogy nem olyan stabil és a saját köröm nem tartja olyan erősen. Köszönöm a válaszodat! Üdv.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-04-06 23:43:43
Hozzászólás:
Kedves Kriszti!
Köszönöm szépen!
A C ív hiánya nem a felválásban, hanem a köröm törésében jelenik meg. Ha két oldalt felválok a köröm, az szinte biztosan a nem tökéletes előkészítés vagy anyagfelhordás okozza, sokszor több hónapos gyakorlattal rendelkező kollégák ugyan evvel a problémával keresnek meg és ők is magabiztosan állítják, hogy mindent tökéletesen végeznek. Mégis amikor a gyakorlatra kerül a sor, kiderül, hogy az általuk megfelelőnek gondolt felület közel sem tökéletesen előkészített, az anyag pedig néhány helyen hozzáér a bőrhöz, ami egyértelműen a felváláshoz vezet. Így látatlanban sajnos konkrétabbat nem tudok mondani.

Név: Niki
Dátum: 2010-04-04 11:42:57
Hozzászólás:
Szia! Leírom, hogy én hogy csinálok egy körmöt, kérlek írd le hogy jól tanultam-e: miután felragasztottam és hozzá reszeltem a tipet, fertötlenítek és primert használok, majd felkenem az alapzselét és lámpa után a kiválasztott színt majd lámpa után egy vastagabb réteget majd ha megkötött lefixálom és reszelővel megigazítom és ilyenkor szokott megkopni kétoldalt és a végén! Szóval mi lehet a baj? Köszönöm előre is!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-04-06 23:43:43
Hozzászólás:
Kedves Niki!
A sorrenddel semmi gond, csak túl sokat reszelsz, alkalmazz finomabb reszelőt és óvatosabb mozdulatokat.

Név: Niki
Dátum: 2010-04-04 11:31:20
Hozzászólás:
Szia Évi! Kérdeztem hogy miért lehet az, hogy amikor kész a köröm és megreszelem, lereszelem a színt oldalról és a végéről,írtad hogy vastag az alap, de elfelejtettem írni, hogy én tip-pel dolgozom, és jól összereszelem és húzok egy vékony alapot, így miért lehet mégis??

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-04-06 23:43:12
Hozzászólás:
Kedves Niki!
Még így is azt tippelem, hogy az alapod vastag, ami jelen esetben a tip. Azért reszeled ki, mert túlságosan vékony körmöt akarsz készíteni, amit tipel nehezebb elérni és egyszerűen elfogyasztod az anyagot róla.

Név: fegyone
Dátum: 2010-04-04 08:23:46
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Szeretném megkérdezni, hogy,a Cesar-os kék és priros frézer között mi a különbség? Manikűrnél lehet ezeket használni?
Köszi a választ (előre is)!
Ági

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-04-06 23:43:12
Hozzászólás:
Kedves Ági!
A kék színű egy kicsit vastagabb, a piros pedig egy kicsit kisebb és keskenyebb is. Manikűrnél maximum kiegészítésként tudom elképzelni, konkrétan evvel eltávolítani a bőrt nem igazán lehet.
Én a kéket használom, de ez lehet csak megszokás kérdése.

Név: Zsani
Dátum: 2010-04-02 19:37:01
Hozzászólás:
Szia Évi!Olyan kérdéssel fordulok hozzád, hogy a mandula alakú körmöt te hogy viszed fel sablonra.Tudom h kicsit meg kell billenteni a sablont de úgy építed mint a stilettot és úgy kerekítesz rajta, vagy egy kicsit másképp?Tudom nehéz így válaszolni de előre is köszi:)

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-04-06 23:42:28
Hozzászólás:
Kedves Zsani!
A körmöt mindig eleve olyan formára készítjük, mint amilyet a végére szeretnénk. Tehát, ha mandula formájút szeretnék, akkor olyat készítek és csak a reszeléssel finomítok rajta.

Név: Ági
Dátum: 2010-03-31 16:58:27
Hozzászólás:
Szia Évi!

Az UV porcelánnal kapcsolatban szeretnék kérdezni:
sajnos a levegőre kötő liquidtől iszonyatosan megfájdul a fejem, gondoltam váltok Uv porcira. Ezzel is lehet olyan körmöket alkotni mint a szagos társával, lesz olyan erős tartása? De ami leginkább érdekel az az, hogy ha sablonra építem, megcsinálom a fehér véget, majd a rózsaszínnel beborítom, be a lámpába, utána leveszem a sablont, akkor még egy picit tegyem vissza a lámpába, hogy alulról is kapjon egy kis fényt? Itt is majd lesz olyan radír szerűség amikor formára reszelem?
Előre is köszi a segítséget!
Ági

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-03-31 21:48:04
Hozzászólás:
Kedves Ági!
Tapasztalataim szerint sajnos egyáltalán nem lesz olyan erős és tartós a köröm, mint levegőre kötő szagos liquiddel. Franciát építeni pedig nem igazán lehet, mert ha egy picit is vastagabb a fehér réteg, akkor a közepe nem köt meg, max tipes körmök készítéséhez lehet jó, de az építés közben és kész körömként is teljesen máshogy viselkedik. UV porcelánnal szerintem sikerült ötvözni a zselé és a porcelán rossz tulajdonságait is, úgyhogy akkor inkább a zselét érdemes választani.
Radír szerű réteg UV porcelán esetén mindig képződik a felületen.

Név: Erika
Dátum: 2010-03-31 16:24:03
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Mia különbség a Bridge és az Edge körömforma között?
Porcelánport a minőség(tapadás,tartósság)romlása nélkül lehet keverni csillámporral?
Köszönöm hasznos jótanácsaidat!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-03-31 21:47:25
Hozzászólás:
Kedves Erika!
Az edge úgy néz ki, mint egy háztető, középen egy éllel, a bridgenél pedig mintha levágnád a tetejét. Két él van V alakban.
Ha csillámport teszel a porcelánba, csupán a kötési időt fogja lassítani.

Név: Nagy Bernadett
Dátum: 2010-03-31 08:27:43
Hozzászólás:
Szia,
Az előbb lemaradt egy kérdésem. Ha követ szeretnék tenni lakkozott felületre mi a legbiztosabb módja a felhelyezésnek?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-03-31 21:47:25
Hozzászólás:
Kedves Bernadett!
Igen, jó így a sorrend és kb. 2-3 perc elég lesz a folyamatok között.
Én a sablonokat nem igazán ajánlom, sajnos ezen semmi más nem fog segíteni, mint a sok gyakorlás.
Lakkozás esetén sajnos csak a színtelen lakkot tudod ragasztóként használni, bár az sajnos nem olyan tartós.

Név: Nagy Bernadett
Dátum: 2010-03-31 08:17:07
Hozzászólás:
Kedves Évi,
Köszönöm a lakktípusokra vonatkozó válaszodat, beszereztem az általad ajánlott anyagokat. Tehát ha tartós lakkozást szeretnék, akkor a a következő sorrendet kell követnem? Bufferel mattitás, 2x nail prep, gumis alaplakk, fehér vég, fedőlakk, díszítés és a végén UV top coat? Mennyit kell várnom száradásra az egyes folyamatok között? És hogy tudom a mosolyvonalat szépre húzni? Esetleg sablonnal?
Elnézést a sok kérdésért, de még nagyon kezdő vagyok.
Előre is köszi a segítséget,
Betti

Név: Nagy Nikolett
Dátum: 2010-03-30 22:48:43
Hozzászólás:
Kedves Évi! Köszönöm a válaszod, megértem, hogy csak okj-s képzettséggel lehet díszítő tanfolyamra menni. ugyan ez a tanfolyam amire én járok nem néhány napos, hanem 15 hónapos levelezős képzés, és az elméleti rész megszerzése után konzultációra is lehetőség van. A munkám miatt tudok, csak ilyen hosszú képzésre menni, de akkor ez sem lesz elegendő a díszítő tanfolyamhoz? Ez rendes tanfolyam, ezért kérdeztelek.Akkor egyáltalán nem jelentkezhetek továbbképzésre?Válaszod előre is köszönöm.

Oldalszám:
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>