Szólj hozzá Te is!


Kedves Látogató!
Kérdésedet a kézápolással kapcsolatban vagy véleményedet, észrevételedet az oldallal kapcsolatban szívesen várom itt, a vendégkönyvben.

Üdvözlettel
Évi

A vendégkönyv egy kis változáson ment keresztül azért, hogy jobban áttekinthető legyen. Ezentúl a válaszok kiemelve, az adott kérdés alatt jelennek meg.

Hozzászólás a vendégkönyvhöz:

Név:

Email cím:

Hozzászólás:



 

Keresés a vendégkönyvben:

Ha nem szeretnéd az összes hozzászólást végigolvasni a vendégkönyben rákereshetsz a téged erdeklő témára.

Leggyakrabban keresett témák:
levegősödés felválás c ív mosolyvonal verseny műköröm töltés ecset sablon reszelés akril csillám díszítés virág háló kagyló toll

Keresendő kulcsszó:


Oldalszám:
<< Előre 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-08-01 20:59:34
Hozzászólás:
Kedves Szabi!
A porcelán és a zselé két különböző anyagtípus. Én nem vagyok híve a kettő keverésének, több hátránya lehet, mint előnye, pl nem lesz olyan tiszta az átlátszó és nehezebben köt.

Név: Fehér Szabina
Dátum: 2010-07-31 22:18:29
Hozzászólás:
Szia Évi!

Olyan kérdéssel fordulok hozzád, hogy a modelljeim körmei már az elsö nap után elkezdenek levegősödni. Még tanuló vagyok, de mindig aládolgozok, felbolyhozom,nail prep és primer és zselé.
Nem tudom mit csinálok rosszul. Tudnál segíteni? Elöre is köszönöm! Szabina

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-08-01 20:59:34
Hozzászólás:
Kedves Szabina!
Így látatlanban neked is csak az általános dolgokat tudom írni, nem tökéletes előkészítés, valahol bőrhöz ér az anyag. Ha még úgy is tanuló vagy, kérd meg a tanárt, hogy alaposan ellenőrizze az elkészített körömfelületet és reszelés előtt az anyagfelvitelt, neki látnia kell, hogy mi a probléma.

Név: Massiva
Dátum: 2010-07-30 12:27:02
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Igen, sajnos volt olyan hogy kissé a bőrhöz ért az anyag, mert mondjuk beremegett a modell picit, én meg nem tudtam ezt kivédeni :-(
Nomeg az egyik modellnél volt olyan is, hogy a tip a 2 oldalán nem ragadt teljesen meg, így atanárom azt mondta, csöpögtessek ilyenkor a végekre egy kis ragasztót, folyassam alá, és ha megszáradt reszeljem le a köröm felületéről a maradék ragasztót. Ez helyes így? Én személy szeint leszedtem volna valahogyan, és új tippet ragasztok a körömre. A másik kérdésem az, hogy nem-e lehet hogy a tapadás elősegítőnek több idő kell,mint 1 perc, mielőtt a tippet ráragasztom? Érdekes, hogy amikor építem az egész körmöt, azzal sosem volt ilyen problémám.
Üdv!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-08-01 20:58:40
Hozzászólás:
Kedves Massiva!
Ha bárhol a bőrhöz ér az anyag, főleg zselénél, az mindig levegősödést fog okozni.
Ha egy nagyon pici levegő van a tip alatt, de egyébként jól fekszik a körmön, akkor valóban be lehet folyatni egy kis ragasztót, de ha azért van a levegősödés, mert nem jó a tip formája, mérete, vagy nincs jól felragasztva, esetleg nagy mértékű a levegősödés, akkor érdemesebb leszedni és újat ragasztani.
A tip alá soha nem teszünk tapadásközvetítőt, csak miután felragasztottuk a tipet és csak a természetes körömre.

Név: virginia
Dátum: 2010-07-30 01:27:11
Hozzászólás:
szia kerdezni szeretnem, a csillamporos zseles temaval kapcsolatban. Ugye elvileg a csillamos zseles diszitest ugy csinalhatjuk, h a csillamport es a zselet megkeverjuk majd felvisszuk. Azt a keverest hogy csinaljam? Pl veszek egy kis ures tegelyt, abba szorok egy kis port es belerakok egy kis zselet, osszekeverem majd felviszem? Ne haragudj nem ertem, most egy tanfolyamon vagyok de meg nem ertunk a disziteshez, meg amugyis csak ilyen 5 alkalmas. :S A masik meg megint a tortkagylo gondolom mar utalod ezeket a kerdeseket :D ne hari, de a kerdesem az, hogy miutan felvittuk az alap reteg zselet es belemartogatjuk a kagylokat es berakjuk lampazni( amugy jo volt a sorrend nem hahgytam ki semmit?) es kivettuk a lampabol es mielott felvisszuk a fedoreteg zselet tenyleg meg kell reszelni a kagylot? porolni es utana ra a fedo reteg? reszeles nelkul nem lehet? Lehet h ezt felreolvastam vagy nem. Elore is koszonom a valaszod, szio

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-08-01 20:58:40
Hozzászólás:
Kedves Virginia!
Igen pontosan így kell összekeverni, egy külön tégelybe narancsafapálcával vagy fém spatulával.
Én nem szoktam megrezselni a kagylót, mert mivel teljesen az alaprétegbe tesszük és rámegy a C íves réteg, sima lesz a felülete. Az igaz, hogy a törtkagylós köröm mindig egy picit vastagabb lesz, mint bármely más dísszel.

Név: Massiva
Dátum: 2010-07-29 20:57:04
Hozzászólás:
Szia Évi!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy mitől válhat le a tippes zselés műköröm egészben, az ujjakról kb. 1 hét után?
Perfect nails-t használok. Jelenleg tanuló vagyok. Mindent úgy készítek elő, ahogy kell(felbolyhozom a körmöt, 3in1 fertőtlenítő foly.,tapadás elősegítő, és rá a zselé), és az utóbbi időben, mióta a tippes megoldást gyakorlom, rendszerint lejön a modelljeimről 1-1 köröm. Általában azokról az ujjakról,amiket a leggyakrabban használnak. Mi lehet a gond?
Válaszodat előre is köszönöm.
Massiva

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-07-29 21:27:50
Hozzászólás:
Kedves Massiva!
Tanulóknál a leggyakoribb probléma, hogy elvégzik ugyan a megfelelő műveleteket, de nem tökéletesen. Hiába mattítod a körömlemezt, ha vannak olyan részek, amik fényesek maradnak. A második hia, főleg zselé esetéebn, hogy bőrhöz ér az anyag és ez levegősödést okoz, tipes körömnél még az is előfordulhat, hogy levegősen ragasztod esetleg a forma vagy a méret nem megfelelő és elengedi a körmöt.

Név: Manócska
Dátum: 2010-07-28 21:34:14
Hozzászólás:
Szia!
Az lenne a problémám,hogy a zselé mindig felpattog a jobb kezemen nagyujj kivételével mindegyik ujjam 2szélén,de amásik kezemen viszont nem. érdekelne mi lehet a probléma? Olyan zselét használ a körmösöm mint te.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-07-29 21:28:24
Hozzászólás:
Kedves Manócska!
Általában a jobb kéz kevésbé esik kézre (ha a körmös jobbkezes), így előfordulhat, hogy azokat a körmeidet nem tudja olyan jól előkészíteni, esetleg hozzáér, kifolyik a bőrre az anyag.

Név: Beus
Dátum: 2010-07-27 16:17:01
Hozzászólás:
Szia Évi!

Kérdésem a következő lenne: műköröm tanfolyamra jártam, és ott neknünk a tanár fixen Crystal Nails termékeket kért. A tanfolyamot elvégeztem, és nem vagyok biztos benne, hogy mely termékek a jók, nagyon sok választék van, de sajnos én nem vagyok ezekben annyira jártas mint Te. (ráadásul a CN sokkal drágább a többinél) Mit tanácsolsz, mely termékek érik meg \"a pénzüket\"?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-07-28 00:09:28
Hozzászólás:
Kedves Beus!
Én évek óta Cesar-t használok, amit csak ajánlani tudok bár ez a CN-nél drágább árkategóriába tartozik.
Bemásolom egy régebbi válaszomat az anyagválasztással kapcsolatban:

Én a Cesars Secrets-et tudom ajánlani, évek óta evvel dolgozom és a tanfolyamokon evvel oktatok, szerintem nagyon jó minőségű anyag, de éppen ezért nem tartozik az olcsó árkategóriába.
Azt hogy milyen anyaggal szeretnél dolgozni, neked kell eldöntened, annak függvényében, hogy milyen árszínvonalon fogsz dolgozni, a környékeden mire van fizetőképes kereslet, érdemes kiszámolni, hogy vendégenként mennyire jönne ki az anyagköltség. Az ár mellett érdemes azt is nézni, hogy milyen típusú anyaggal szeretsz dolgozni, hígabb vagy sűrűbb zselével, lassú, vagy gyorskötésű porral. Ha ezeket eldöntötted, akkor érdemes ezek alapján néhány ebbe a kategóriába eső anyagot megnézni (szinte minden cégnek van próbacsomagja). Ilyenkor az állagon és a felhasználhatóságon, kötési időn kívül azt is érdemes nézni, hogy amikor 3-4 hét múlva visszajön a vendég, milyen állapotban vannak a körmei, nem repedezett-e meg, nincs-e besárgulva, esetleg felválva, mennyire kopott meg a fényzselé.

Név: Danka Valéria
Dátum: 2010-07-27 15:48:42
Hozzászólás:
Szia Évi!

Én Master nails termékekkel dolgozom. Elfogytak az előkészítő folyadékaim és vásároltam nail prepet és bondot, bond helyet primert akartam de elnéztem. Lehet primer helyett bondert használni? Vagy ezt hogy szokták?Melyik előkészítő a jobb?Valakitől azt hallottam hogy vagy primer vagy bonder valaki meg azt mondja mind a hármat használja nail prep után primer aztán bonder. Nem mosódik le a bonderrel a primer? Van így értelme? Mindegyik ecsetes és nem kell lámpázni. Kérdeztem a gyártót is de még mindig nem írtak vissza.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-07-28 00:09:28
Hozzászólás:
Kedves Valéria!
Minden anyagcsalád más, ezért én is csak következtetni tudok, mert a Master Nails anyagait nem használom. Általában a primer savas primert jelent, a bond pedig savmenteset. Mind a két típusú előkészítő anyag ugyan olyan jó, csak más elven működnek. Lehet őket külön külön használni és lehet egymás után is: savas majd savmentes. Ahogy most néztem az oldalukat és a termékeiket, van külön savas primerük, savmentes primerük (bond), nail prepjük (vízelvonó, zsírtalanító, fertőtlenítő) és egy 3 az 1ben primerük, amelynek igazából nem látom túl sok értelmét. Ha ez megszárad a körömlemezen, akkor nyugodtan használhatod utána a bondot, ha csillogó ragacsos marad utána a felszín, akkor viszont nem, de ez csak találgatás, biztosít ők tudnak mondani.

Név: ibolya
Dátum: 2010-07-27 13:27:29
Hozzászólás:
szia evi azt szeretnem kerdezni hogy te milyen termekkel dolgozol?ki szertnek par termeket probalni de nem tudom melyiket.az a gond volt az edigiekkel hogy nagyon egetek.ezert szeretnem kerni a tanacsod elore is koszonom.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-07-28 00:12:11
Hozzászólás:
Kedves Ibolya!
Én Cesar's Secerets termékekkel dolgozom, az Aufbau zseléjüket nyugodtan használhatod, mert ritkán fordul elő, hogy éget. Anyagválasztással kapcsolatban a véleményemet 2 hozzászólással feljebb olvashatod.

Név: Leszicskov Edina
Dátum: 2010-07-27 10:39:13
Hozzászólás:
Kedves Évi!
A mosolyvonallal kapcsolatos a problémám:
Felkenem a zselét, megvan a határozott kontúr, a szép ív, mégis mire kész a köröm kicsit elmosódik.
Mi lehet a probléma?
A fehér francia vég kialakításánát te milyen lépésekben javaslod?
Köszönöm segítő válaszod!
Üdv: Edina

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-07-28 00:08:37
Hozzászólás:
Kedves Edina!
Amikor határozott, kontúros mosolyvonalat szeretnénk, akkor érdemes sűrű fehér zselét választani és minden ujjat egyenként meglámpázni, hogy ne legyen ideje elfolyni az anyagnak. Ha felváltott kézzel dolgozol, akkor így nincs időveszteséged sem.

Név: Grandits Éva
Dátum: 2010-07-26 17:05:41
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Szeretném megkérdezni,hogy a saját köröm megerősítésére alkalmazható C...Easy off leoldható zselé (márkát nem írtam de biztos tudod melyikről van szó)használata esetén hány rétegben kell felvinni a zselét a saját körömre?
Szükséges-e fixálni,továbbá formázható-e ez a fajta zselé?
Amennyiben nem terhellek vele megköszönném,ha néhány pontban leírnád a lépeseket.
Előre is köszönöm:
Éva

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-07-28 00:08:37
Hozzászólás:
Kedves Éva!
Ezt úgy kell használni, hogy vékony rétegben a saját ecsetével kell felkenni és egy nagyobb cseppet kell rátenni C ív gyanánt és egy nagyon finom inkább bufferezés, mint átreszelés után kell a saját fényzseléjét vagy a Top Gelt rátenni. Úgy tudom, hogy fixálni kell a fényzseléjét is.

Név: Reni
Dátum: 2010-07-26 14:58:09
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Nagyon kezdő körmös vagyok 1 hónapja szereztem+ a bizimet:-)! Az lenne a kérdésem,h van 1 vendégem és neki általában 1-1,5 hét után leesnek a körmei(pedig mindent úgy csin mint másnak),többieknek kibírja 3-4 hétig is! két zselé réteg közé mért nem lehet lakkot használni? Érdeklődnék vidéken is szoktál tanfit tartani(esetleg:Székesfehérvár,Dunaújváros, Szekszárd,)? Ha igen +írnád mikor és hol? előre is köszönöm válaszod:-)!!!!!!!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-07-28 00:07:51
Hozzászólás:
Kedves Reni!
Így látatlanban nem tudok mást mondani, mint az általános hibákat: előkészítés nem tökéletes,  bőrhöz ér az anyag. Ha a többi vendégednek is felválik a körme, csak kibírja még a 3-4 hetet, akkor biztosan technikai hiba, ha viszont nekik 3-4 hét után is tökéletes, sehol semmi felválás nincsen, akkor lehet gyanakodni, hogy valamiért (betegség, gyógyszerek ... stb) nem marad meg a körmön az anyag. Ekkor érdemes lenne megpróbálni a porcelánt.
A lakkról lepattog a zselé, mert egy lágy felület, nem képes megmaradni rajta.
Rendszeresen járunk vidékre, az őszre már megvannak a városok (Veszprém, Kecskemét, Szeged), ebből talán Veszprém, ami nincs olyan messze Székesfehérvártól. Itt szeptember 12-én és 13-án lesz tanfolyam.

Név: Nyafka
Dátum: 2010-07-25 19:17:02
Hozzászólás:
Szia Évi

AZ okj-s vizsgán kötelező a pedikür vizsga is?
És ha valaki nem tud vinni magával annyi modellt amennyit kell, akkor honnan \"szerezzen\", az iskola nem tud biztosítani modellt?
Elöre isköszi

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-07-28 00:07:51
Hozzászólás:
Kedves Nyafka!
Igen, mivel hivatalosan a két szakma (pedikűr és kézápolás) egyben van, így pedikűrt is kell tanulni és vizsgázni is belőle.
Szoktak nálam modellek jelentkezni, így elő szokott fordulni, hogy adok a tanulóknak 1-1 modellt, de ezt előre nem lehet kiszámítani, így erre nem érdemes alapozni.
Sajnos a modelleket mindenkinek magának kell megoldani, mi minden órára kétszer 10 embernek nem tudjuk megoldani, mivel ez több száz embert jelentene.

Név: Mónika
Dátum: 2010-07-25 19:14:29
Hozzászólás:
Szió

Sokszor látok olyan képeket, hogy műkörmösök ilyen hosszú körömre nagyon szépeket festenek, és nyakláncként, fülbevalóként használják!
Lehet ilyet kapni valahol?
Szívesen hordanék ilyet, mert nagyon szépek!
Hogy csinálják, van ilyen köröm tip, ami direkt erre való, vagy ők maguk furják ki, hogy ffeltudják akasztani? hogy van ez?:) elöre is köszönöm, egy érdeklődő :)

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-07-28 00:06:58
Hozzászólás:
Kedves Mónika!
Ezek az ékszerek általában saját kézzel egyedileg készülnek, körmösöknél lehet ilyet rendelni,
Ha egyeztetünk, akkor én is szívesen készítek ilyet és tanfolyam is lesz róla ősszel, bár ez inkább körmösöknek szól.

Név: Jutka
Dátum: 2010-07-25 19:12:39
Hozzászólás:
Szia Kedves Évi

Segítséged szeretném kérni!
A porcelán köröm elkészítéséhez milyen anyagora van szükségem?
Átlátszó porcelánpor, színes porcelán por, liquid (milyen minőségüek legyenek, milyen márka alkalmas?)
Porcelánra mehet fényzselé?
Van még egy olyan problámám, hogy amikor törtkagylós körmöt csinálok, és lereszelem, hogy ne álljon ki, akkor elmattul az egész, nagyon csúnya lesz. a fény zselé sem adja vissza szépen. Mi lehet a baj? rosszul reszelek? :S vagy az a baj, hogy nem bufferrel csináltam, csak sima banán reszelővel?
Kérlek segíts!
Köszönöm
Jutka

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-07-28 00:06:58
Hozzászólás:
Kedves Jutka!
Nem támogatom a szaktudás nélküli körömépítést és a kérdésedből ítélve nem végeztél tanfolyamot, így viszont maradandó károsodást okozhatsz a saját körmödön és esztétikailag meg sem fog közelíteni egy szépen elkészített műkörmöt. Ha mégis belevágsz, akkor az alábbiakra lesz szükséged:
fém bőrfeltoló, kaparó
körömvágó és bőrvágó olló
reszelők (150-es, 180-as közepes buffer)
sablon
fertőtlenítő, vízelvonó, zsírtalanító folyadék
tapadás közveítő
liquid, liquid tartó tégely
porcelán por (fehér és rózsaszín, színes körömhöz színes és csillámos)
porcelán építő ecset
fényzselé
uv lámpa
A törtkagylót bele kell építeni a c ív alá, így nem lesz rücskös a felülete, amit le kell reszelni.

Név: Ercsi
Dátum: 2010-07-23 21:32:25
Hozzászólás:
Szia Évi,
köszönöm ez megnyugatatott, én is ezen a véleményen voltam!

Név: Ercsi
Dátum: 2010-07-23 15:44:14
Hozzászólás:
Szia Évi,
Tényleg nagyon szépek a munkáid! Gratulálok!
Kezdő vagyok még és kb 3 órát vesz igénybe mig megcsinálom a zselés körmöt! Ha jól tudom mésfél óra a normális egy francia zselés mükörömnél. Igaz?
Én sokaktól hallom, hogy fél óra alatt max 1 óra alatt elkészülnek. Elmondásuk szerint, ők a c ivet rétegesen rakják rá, hogy a végén azt már nem kell reszelni, átcsiszolni. Erre rakják egyből a fényzselét.
Mi a véleményed erről?
Köszi
Ercsi

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-07-23 20:39:29
Hozzászólás:
Kedves Ercsi!
Én inkább azon a véleményen vagyok, hogy a köröm készítésnél az első számú szempont a minőség legyen és csak utána legyen fontos az idő. Nem gondolom, hogy ugyan olyan minőségű körmöt lehet készíteni 1 óra alatt, mint akár 2. Egy új építéshez véleményem szerint kb. 2 – 2,5 óra a reális, töltésél pedig 1,5-2 óra gyakorlattól függően.
Én is hallottam már, sőt láttam is 1 óra alatt készített körmöket, inkább nem kommentálnám a minőségüket. A műkörömépítéshez hozzátartozik a felületreszelés, akár milyen szépen is van felrakva az anyag, a bőr mellett és a szabadszélnél át kell reszelni. Több oktatóról is tudok, aki így tanítja, de én egyelten olyan körmöt sem láttam sem tőlük, sem mástól, ami felületreszelés nélkül felvenné a versenyt egy szépen elkészített és megreszelt körömmel. Ordít a különbség és ezt a vendégek is látják, főleg amikor a 2 hetesen lenőtt körmüket nézik és egyáltalán nem látszik, a szintkülönbség, ezt pedig csak reszeléssel lehet megcsinálni.

Név: horvath timcsi
Dátum: 2010-07-22 11:39:50
Hozzászólás:
szeretem a műkörmöket amelyik úgy látszik mintha nem műköröm lenne

Név: zsuzsa
Dátum: 2010-07-22 11:27:48
Hozzászólás:
Szia Évi. Olyan kérdésel fordulok hozzád , hogy a saját körmöm nagyon puha. Mit kell olyankor rátenni? Hogy kemény maradjon , és , hogy ne szakadjon be.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-07-22 23:11:32
Hozzászólás:
Kedves Zsuzsa!
A körmödet A,D és E vitaminnal tudod táplálni, illetve érdemes ápoló olajjal kenni a körömlemezt és a körülötte lévő bőrt is, hogy rugalmas legyen. Esetleg még kipróbálhatod a japán manikűrt, ami méhviasszal táplálja és erősíti a körömlemezt. Ennek rendszeres használatával jó eredményt lehet elérni.

Név: Iza
Dátum: 2010-07-21 23:26:16
Hozzászólás:
Szia Évi!
A következő nagy problémám van: épített zselés műkörömnél, építés után, mikor formára szeretném reszenlni a körmöt, azonnal fellevegősödik? Mit nem csinálok jól?
Elég rég végeztem tanfolyamot, sok idő kimaradt, s most újra szeretném kezdeni...Lehet, hogy valamelyik lépést kihagyom az alapozásnál?
Előre is köszönöm válaszod!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-07-21 23:30:02
Hozzászólás:
Kedves Iza!
Ha már a reszelésnél fellevegősödik az anyag, akkor vagy egyáltalán nem, vagy csak alig van megmattítva a körömlemez, vagy nagy mértékben kifolyik a zselé a bőrre.

Név: Évi
Dátum: 2010-07-21 18:53:22
Hozzászólás:
Kedves Évi.
Sokszor olvasom itt, h saját köröm kicsiszolása a műköröm alól.Kezdő vagyok és szeretném megkérdezni, h ez mit takar.Mikor a műköröm alatt megnő a vendég saját körme azt teljesen ki kell csiszolni?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-07-21 21:09:07
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Igen, ezt jelenti, de ez nem kötelező, van olyan vendég aki nem szereti ha látszik a műköröm alatt a sajátja, ezért ilyenkor érdemes, de vannak olyan esetek, amikor pl. keresztirányban túlságosan pöndörödik a természetes köröm és ezért elválik alulról a műkörömtől. Ilyenkor az egyik lehetséges megoldás a kicsiszolás.

Név: Schachmayer Zita
Dátum: 2010-07-21 18:50:20
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Szeretném megkérdezni,hogy szerinted melyik hajlíteszköz felel meg legjobban pipe köröm hajlítására,hogy minél inkább cső formájú legyen elölnézetből!? Előre is köszönöm! Zita

Oldalszám:
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>