Szólj hozzá Te is!


Kedves Látogató!
Kérdésedet a kézápolással kapcsolatban vagy véleményedet, észrevételedet az oldallal kapcsolatban szívesen várom itt, a vendégkönyvben.

Üdvözlettel
Évi

A vendégkönyv egy kis változáson ment keresztül azért, hogy jobban áttekinthető legyen. Ezentúl a válaszok kiemelve, az adott kérdés alatt jelennek meg.

Hozzászólás a vendégkönyvhöz:

Név:

Email cím:

Hozzászólás:



 

Keresés a vendégkönyvben:

Ha nem szeretnéd az összes hozzászólást végigolvasni a vendégkönyben rákereshetsz a téged erdeklő témára.

Leggyakrabban keresett témák:
levegősödés felválás c ív mosolyvonal verseny műköröm töltés ecset sablon reszelés akril csillám díszítés virág háló kagyló toll

Keresendő kulcsszó:


Oldalszám:
<< Előre 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-04 22:30:34
Hozzászólás:
Kedves Anett!
Sajnos nem próbáltam, így nem ismerem őket.

Név: kika
Dátum: 2010-08-31 07:57:21
Hozzászólás:
Szia,tegnap két nöcim volt és mindakettönek a az elsö,és a többi réteg felvitele után is ,mikor a lámpába tették a kezüket,szószoros értelembe kiáltoztak????Lereszeltem a sajáto ugyanúgy csináltam magamnak is és semmi,mi a gond....Mit lehet iljenkor tenni....

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-04 22:30:06
Hozzászólás:
Kedves Kika!
Elképzelhető hogy az ő körmük vékonyabb, vagy el volt reszelve, de az is elképzelhető, hogy csak érzékenyebb.

Név: mili
Dátum: 2010-08-31 03:28:12
Hozzászólás:
szia azt is szeretnem kerdezni, hogy mikor felrakjuk a francia feher tipet atker reszelni, bojhositani a tipet hogy erdes legyen? Vagy csak egyszeruen felragasszuk, majd felkenunk tapadaselosegitot es johet is a zsele? Koszonom szepen elore is avalaszod, szia

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-04 22:30:06
Hozzászólás:
Kedves Mili!
Természetesen meg kell mattítani, mert máshogy nem tapadna rá az anyag.

Név: Csalami Nóra
Dátum: 2010-08-30 18:28:34
Hozzászólás:
Kedves Évi! Érdeklődni szerenék arról hogy ha nekem megvan a műkörmös alapcsomag és neked ugyebár szeptemberbe indul ez a képzés akkor az alapcsomag kivételével mennyibe kerülne? Ha tudsz E-mailba kérem a válaszod! üdvözlettel: Nóri

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-04 22:29:38
Hozzászólás:
Kedves Nóra!
Írtam emailt.
Az alapcsomagból az anyagokat akkor tudjuk elfogadni, hogyha azok olyan anyagok, amivel mi is oktatunk. Erre azért van szükség, mert minden anyagcsalád máshogy viselkedik és nagyon megnehezítené az oktatást és a tanulást az, ha minden tanuló másféle anyaggal dolgozni, ami nem biztos, hogy úgy viselkedik ahogy én azt bemutatom.
Az eszközök tekintetében egyeztetés szükséges, hogy a meglévőek közül mely eszközöket tudjuk elfogadni.

Név: kika
Dátum: 2010-08-30 10:44:33
Hozzászólás:
Szia,a képeid alapján tanultam meg a körömépitést,eggy a gond,a zselés körömépités,vagy hosszabitás mindig oljan csúnja bunkó a végük,csúnja vastag miért,ha nemkenjek rá eleget akkor pedig lefelélóg....köszi

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-04 22:29:38
Hozzászólás:
Kedves Kika!
Nagy valószínűséggel a sablonod bukik lefele, ezért hajlik a köröm. Emeld feljebb egy picit és akkor nem kell olyan sokat rátenned.

Név: Kata
Dátum: 2010-08-30 10:26:18
Hozzászólás:
Kedves Évi,

Szeretnék stiletto tipet feltenni egy vendégemnek. De még sosem ragasztottam ilyet. Segítenél nekem, hogy tudom felhelyezni?
Nagyon Köszönöm!
Kata

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-04 22:29:05
Hozzászólás:
Kedves Kata!
Ugyan úgy kell felhelyezni, mint egy normál francia tipet és utána ugyan úgy kell dolgozni vele dolgozni, mint egy normál tipel. Mattítás, egybereszelés, stb.

Név: Melinda
Dátum: 2010-08-29 15:21:52
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Nagyon hasznos volt a zselés technikai tanfolyam! Nagyon jól éreztem magam, és rengeteget segített a tanfolyamon tanultak! Kár, hogy az alap képzésekben ezeket a kis praktikákat nem mutatják meg! :( Érdeklődnék, hogy porcelán díszítő tanfolyam mikor várható Budapesten? Illetve az \"így látom\" rovatba beküldött munkám megjelenik?Ha nem, megköszönném, ha e-mail-ben néhány szó erejéig értékelnéd!
Előre is köszönöm!Jó munkát!
Foor Melinda

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-04 22:29:05
Hozzászólás:
Kedves Melinda!
Köszönöm, örülök, hogy tetszett!
Ez ősz a versenyek miatt sajnos nagyon zsúfolt. Van rá esély, hogy miután beosztottam a felkészülési időpontjaimat befér még egy két továbbképzés, ez pár héten belül fog kiderülni.
Az „Így látom”-ba fel fog kerülni, de a Monacoi világbajnokság miatt kicsit másra kellett koncentrálnom, de most lesz egy kis időm az oldallal foglalkozni.

Név: Mili
Dátum: 2010-08-28 19:57:56
Hozzászólás:
Szia, lenne meg egy kerdesem, amit elfelejtettem leirni, hogy a francia feher tipet ha felragasztottuk, rakhatunk fele koromagymeghosszabbitos zselet, ugy hogy meg is hosszabbitjuk, es a tipre i kerul zsele majd fole a fedoreteg? Vagy ugy csunya marad feherzsele nelkul?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-04 22:28:34
Hozzászólás:
Kedves Mili!
Elméletileg meg lehet csinálni, de szerintem nem lesz túl szép a végeredmény, akkor inkább rendesen fehér zselével.

Név: Mili
Dátum: 2010-08-28 19:28:23
Hozzászólás:
Szia Evi nagyon szepek amiket csinalsz. Szeretnem toled megkerdezni, miutan az iskolaban ahol tanultam nem reszleteztek, meg nem is mutattak, hogy kell csinalni, hogy a francia tippel hogy kell zseles mukormot csinalni? Elokeszitem a kormot, felrakom a feher francia tipet, es utana 2 reteg atlatszo zsele? Majd atreszeljuk a kormot stb fenyzsele...
Koszonom elore is a valaszod sziaa

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-09-04 22:28:34
Hozzászólás:
Kedves Mili!
Igen, így kell, ami még kimarad, az a tip mattítása és az előkészítő anyagok. A zselénél pedig nem két vékony réteg, hanem alapréteg és C ív, mint normál köröm esetén.

Név: Kovács Anett
Dátum: 2010-08-28 13:43:45
Hozzászólás:
Szia Évi!
2 kérdésem lenne.
Cleanser-rel fixáltam eddig a zselés körmöt. Azt hallottam aceton mentes körömlakk lemosóval is lehet. Te melyiket ajánlod?
Zselés ecsetmosó folyadékot érdemes használni az ecseteknek vagy használat után csak simán töröljem ki az ecseteket.
Köszönöm segítséged!
Anett

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-08-28 19:10:39
Hozzászólás:
Kedves Anett!
Fixáláshoz valamilyen alkoholtartalmú folyadékot kell használni, én pl. lakklemosót szoktam, de pl jó a 70% alkohol is.
Ecsetmosókat én nem szoktam ajánlani se zselé se porci esetében, mert tönkreteszik a szőrt. Ha kitörlöd az ecsetedet és munka közben is vigyázol rá, akkor nincs szükség rá.

Név: Timi!
Dátum: 2010-08-27 23:14:22
Hozzászólás:
Szia Évi! A kérdésem,hogy az Edge körömnél a sablont a két szélén és középen hajlitod meg? Köszönöm.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-08-28 19:10:24
Hozzászólás:
Kedves Timi!
Igen, ezen a 3 helyen van a sablonban törés.

Név: Éva
Dátum: 2010-08-27 22:01:37
Hozzászólás:
Szia Évi!
Problémám a következő: fényzseléfelvitele (úgy tudom egész vékony rétegben kell) és lámpázása után bármennyi idő elteltével a fényzselé itt-ott bemattul. Mitől van ez?
Valamint saját köröm megerősítéséhez milyen alapzselét ajánlatos választani? Próbálkoztam sima építővel (közepesen sűrű/lágy)de egyszerűen elvát az építés a természetes köröm szabadszélétől. Mintha egyáltalán nem kapaszkodna az anyag a körömlemezbe pedig az előkészítésre ugyanúgy odafigyelek mint az építésnél.
Előre is köszönöm válaszod.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-08-28 19:10:24
Hozzászólás:
Kedves Éva!
A részleges bemattulást vagy az okozza, hogy gyengék a csövek a lámpádban, vagy nem jó minőségű a fényzselé.
Normál esetben semmilyen különleges alapzselére nincs szükség, én ugyan avval szoktam készíteni, mint amivel építek. Esetleg próbálj valami jobb minőségűt használni alaprétegként.

Név: Bianka
Dátum: 2010-08-27 20:05:48
Hozzászólás:
Szia Évi

Igen biztos, hogy a körmösöm reszelte el ilyen vékonyra, mert már amikor ott helyben reszelte már akkor éreztem, hogy eléggé érzékeny lett az az újjam, még az uv lámpa alatt is az az egy ujjam fájt csak!:S emlitettem is a körmöslánynak, mig ő erre azt felelte, hogy ebből nem lesz probléma.
Probléma tényleg nem lesz?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-08-28 19:09:41
Hozzászólás:
Kedves Bianka!
Probléma nem lesz belőle, csak egy kicsit kellemetlen érzés, attól függően. Esetleg japán manikűrt csináltass valahol, mert az rövid távon is erősíti a körmöt.

Név: Dori
Dátum: 2010-08-27 04:34:25
Hozzászólás:
Szia Évi!

Azt szeretném kérdezni,hogy lehet e rögtön első rétegnek körömágyhosszabbító zselét rakni saját köröm erősítésénél?Köszi a választ előre is!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-08-28 19:09:41
Hozzászólás:
Kedves Dóri!
Nem, mert nem jó a tapadása, mindig kell alá egy alapréteg.

Név: Farkas Kata
Dátum: 2010-08-26 21:18:37
Hozzászólás:
Szia Évi!
Nagyon tetszik ez a web oldal már 2 napja bukkantam rá, de nem bírom ki,hogy ne nézegessek át minden egyes kis zeg-zugot.Mindig is érdekelt a körmözés és a kéz ápolás.Aranyos, hogy minden egyes pillanatról van egy képed.Tegnap már le is mértem a körmeimet kíváncsiságból és úgy örültem mert a 12mm és 14mm közé esik soha nem gondoltam volna,hogy ezt így kell mérni sok új dolgot tanultam ezen a dolgon és egyre inkább tetszik a kézápolás is!!!!Jó látni olyan embereket akik szeretik a szakmájukat és rajtad látszik, hogy szereted amit csinálsz.Üdvözlettel Kata

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-08-26 23:15:56
Hozzászólás:
Kedves Kata!
Köszönöm szépen! Utóbbi időben nem volt túl sok időm foglalkozni vele és elég sok anyag van, ami feltöltésre vár. De jövő héten készül majd egy érdekes beszámoló a Világbajnokságról Monacóból. :)

Név: Bea
Dátum: 2010-08-25 21:36:38
Hozzászólás:
hány éves kortó lehet zselés műkörmöt csináltatni? én 13 vagyok és nagyon szeretnék. és körülbelül milyen árba van? elöre is köszi

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-08-26 23:15:56
Hozzászólás:
Kedves Bea!
Ilyen fiatalon nem szoktam javasolni, csak akkor, ha valamilyen esztétikai probléma van, de akkor is csak rövidet, természeteset. Mindenki más árakon dolgozik, az én árlistámat megtalálod a bal oldali menüben.

Név: Bianka
Dátum: 2010-08-25 21:01:59
Hozzászólás:
Szia Évi
Ma leszedtem a körmeimet (lereszeltem) amit 2hete csinált a körmösöm, de az egyik újjamon valahogy nagyon vékonyra reszelte a körmömet, mert eléggéj fáj ha megnyomom, vagyis nem is fáj, csak ha megnyomom érzem, hogy sokkal jobban elreszelte mint a többi körmömet!
Mit tegyek ezzel akörmömmel, hogy minnél hamarabb megjavuljon?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-08-26 23:15:00
Hozzászólás:
Kedves Bianka!
Biztos, hogy a körmösöd reszelte el és nem te, amikor lereszelted a zselét? Ez sajnos meggyógyulni nem fog, az újonnan növő köröm ugyan olyan erős lesz mint régen, erre kb 3. hónapot kell várni, míg a teljes körömlemez lenő.

Név: Kata
Dátum: 2010-08-24 20:41:06
Hozzászólás:
Kedves Évi!

Szeretnék érdeklődni, hogy az mitől lehet, hogy a műköröm készítést követően kb. két hét elteltével a felhordott zselé U alakban a sáncoknál elválik? Köszönöm válaszodat!
Kata

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-08-26 23:15:00
Hozzászólás:
Kedves Kata!
Ha körben felválik az anyag az nagy valószínűséggel amiatt van, mert kifolyt a bőrre az anyag.

Név: Bognár Andrea
Dátum: 2010-08-24 19:18:33
Hozzászólás:
Azt szeretném megkérdezni, hogy miért van az, hogy felteszem a tippet a körömre majd amikor már teszem rá az építőzselét teljesen átlátszik a tipp. Mit kéne tennem?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-08-26 23:14:24
Hozzászólás:
Kedves Andrea!
Ha jól össze van reszelve a körömmel, akkor nem szabad átlátsszon. Amíg látod, addig vékonyítani kell, de arra vigyázz, hogy se a tipet se a saját körmöt ne reszeld el.

Név: Alexa
Dátum: 2010-08-24 17:41:56
Hozzászólás:
Kedves Évi.
Azt szeretném megkérdezni hogy az UV lámpával lehet a sima körömlakkot is szárítani? Lehet hogy ostoba kérdés de érdekel.
Előre is köszönöm válaszod. És ezúton szeretnék gratulálni a munkáihoz és díjaihoz. :D

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-08-26 23:14:24
Hozzászólás:
Kedves Alexa!
Mivel a csöves hatására a lámpa belseje meleg, ha pedig van benne ventilátor, akkor ezt a meleg levegőt tudja fújni, így gyorsítja a száradást.

Név: Kitti
Dátum: 2010-08-23 17:24:23
Hozzászólás:
Kedves műkörmös!

Lenne egy nagy kérdésem!Mitől van az,hogy ha megcsinálok egy műkörmöt,az hamar lepattog?Meg miért nem szárad meg tökéletesen a zselé? az az uv vagy a zselé miatt lehet? Előre is köszönöm a választ!

Oldalszám:
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>