Szólj hozzá Te is!


Kedves Látogató!
Kérdésedet a kézápolással kapcsolatban vagy véleményedet, észrevételedet az oldallal kapcsolatban szívesen várom itt, a vendégkönyvben.

Üdvözlettel
Évi

A vendégkönyv egy kis változáson ment keresztül azért, hogy jobban áttekinthető legyen. Ezentúl a válaszok kiemelve, az adott kérdés alatt jelennek meg.

Hozzászólás a vendégkönyvhöz:

Név:

Email cím:

Hozzászólás:



 

Keresés a vendégkönyvben:

Ha nem szeretnéd az összes hozzászólást végigolvasni a vendégkönyben rákereshetsz a téged erdeklő témára.

Leggyakrabban keresett témák:
levegősödés felválás c ív mosolyvonal verseny műköröm töltés ecset sablon reszelés akril csillám díszítés virág háló kagyló toll

Keresendő kulcsszó:


Oldalszám:
<< Előre 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>

Név: marcsi
Dátum: 2010-12-08 17:44:50
Hozzászólás:
Szia Zsanett!
Szeretném tőled megkérdezni, hogy meg voltál-e elégedve az EzFlow-val, mert én meg most akarok azzal dolgozni. köszi marcsi

Név: Niki
Dátum: 2010-12-08 14:52:44
Hozzászólás:
Szia!
Az lenne akérdésem, hogy az easy orr leoldható zselét mivel lehet leoldani?
Válaszodat előre is köszönöm!
NIki

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-12-09 21:41:14
Hozzászólás:
Kedves Niki!
Tudtommal acetonnal vagy műköröm leoldó folyadékkal.

Név: Szuchy Zsanett
Dátum: 2010-12-08 11:46:00
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Nagyon tetszik az oldal, áttekinthető, a munkáidhoz gratulálok! Szeretném megkérdezni, hogy anyagváltáskor (eddig EzFlow-ot használtam, most térek át a Crystal Nais-ra) a régi anyagot fel lehet-e tölteni egy másik fajtájú anyaggal, vagy nem? előre is köszi

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-12-09 21:41:14
Hozzászólás:
Kedves Zsanett!
Természetesen ige, arra figyelj, hogy zselére zselét, porcira porcit vigyél.

Név: fanni
Dátum: 2010-12-07 19:27:13
Hozzászólás:
szia!
az lenne a kérdésem,hogy ha a porcelán beleragad az ecsetbe azzal mit lehet csinálni,és h lehet megelőzni?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-12-09 21:40:30
Hozzászólás:
Kedves Fanni!
Megelőzni, úgy tudod, hogy munka közben folyamatosan mosod liquidben az ecsetedet. Ha pedig már belekötött, akkor ecsetmosóban vagy műköröm oldó folyadékban kell egy picit áztasd, de érdemes odafigyelni, hogy ez ne következzen be, mert tönkretesz az ecset szőrét, a porcelánnál pedig nagyon fontos a jó minőségű ecset.

Név: Edit
Dátum: 2010-12-07 10:07:01
Hozzászólás:
Szia Évi! Azt szeretném kérdezni, hogy egy edge zselés körömért szerinted mennyi felárat számoljak fel? mivel sokkal több az anyag... Köszike

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-12-09 21:40:30
Hozzászólás:
Kedves Edit!
Az edge körömért általában +50%-ot szoktak elkérni, de minimum 30% mindenképpen tegyél rá az idő, az anyag és az nehéz technika miatt.

Név: marcsi
Dátum: 2010-12-04 14:54:09
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Szeretném megkérdezni tőled, hogy amikor a porcelán körmöt bufferozom a végén,sok radírszerű anyag jön le, és még leválik a fehér végnél egy kis rész is sőt a bőr mellett is lejön egy kis anyag.
Válaszod előre is köszönöm.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-12-09 21:39:55
Hozzászólás:
Kedves Marcsi!
Ha levegőre kötő liquiddel dolgozol, akkor túlságosan vékonyan és túl liquidesen viszed fel az anyagot, ha UV porcelán, akkor pedig néhány percet még lámpázni kell.

Név: Vali
Dátum: 2010-12-02 22:51:38
Hozzászólás:
Szia Évi!

Vettem színes zseléket, nagyon szép színek vannak a moyránál. Vettem egy csillámos zselét is. Az összes csillámos zselé legalább is amikkel eddig találkoztam sima átlátszó zselébe van keverve egy kevés csillámpor. Ennek van valami értelme? Mire lehet használni?Még véget sem lehet belőle csinálni ahoz kevés a csillámpor. Mondjuk én nem is arra akartam azt tudok kikeverni. Csak szerettem volna vörös csillámos körmöt. Hogyan csináljam hogy szép legyen?A vörös zselébe keverjek bele egy kis csillámport? Vagy a tetejére húzzak rá csillámport bár akkor már sok a réteg.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-12-09 21:39:55
Hozzászólás:
Kedves Vali!
Azért tűnik kevésnek a csillám, mert nehezebb, mint a zselé és leül a tégely aljára. Amikor felkvered, lesz benne bőven, így akár francia véget, akár egyszínű csillámos véget is tudsz belőle készíteni. Ha ezt szeretnéd, hogy maga az alapszín is piros legyen, akkor érdemes megköttetni a piros zselét és ráhúzni a csillámos réteget, mert így sokkal szebb lesz az összhatás, mintha belekevered, de próbáld ki, hogy neked melyik tetszik jobban.

Név: Inez
Dátum: 2010-12-02 20:51:37
Hozzászólás:
Kedves Évi !
Érdeklődnék első sorban Zselé díszítő, beépített és felületi 3D oktatás felől ill a többi is érdekelne . Pécsen vagy közelében tervezel e , mivel láttam nem csak Bp-en vannak oktatások .Nem a felutazás miatt , de látom némelyikre modellt is kell vinni , így ezt elég nehéz megoldani .Köszönöm Ínez

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-12-02 22:07:01
Hozzászólás:
Kedves Inez!
Februárra 3 napos diplomást tervezünk Szekszárdra, ez viszonylag közel van Pécshez. Időpont még az okj-s vizsgánk miatt nem végleges, így még nincs kiírva. Tavasszal ez lesz a legközelebbi Pécshez, de utána is fogunk még arra a környékre menni.

Név: Dius
Dátum: 2010-12-02 18:59:28
Hozzászólás:
Kedves Évi,
Sajnos a fehér francia mosolyvonal kialakításánál ( építő zselé)van egy nagy problémám.Először felviszem nagyjából, aztán kitörlöm az ecsetem (8-as)és korrigálom. De hiába, a munkám végén kicsit látszik az ecsethúzásom nyoma:(( Így taultuk, de valami akkor mégse stimmel.Válaszod és tanácsod előre is nagyon köszönöm.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-12-02 22:07:01
Hozzászólás:
Kedves Dius!
A kitörléshez ne azt az ecsetet használd, amivel a fehér zselét viszed fel, hanem egy másikat.

Név: Eszter
Dátum: 2010-12-01 19:28:30
Hozzászólás:
Kedves Évi!
köszönöm a választ a pöttykészítésre, csak az a problémám, hogy a pontozón levő kis gömb csak nyomot hagy, vagy ha jobban megmártom a lakkban nagypöttyöt hagy. Ezért kérdeztem hogyan kell csinos pöttyöt készíteni. Tehát próbálkozzak vele, vagy mit nem csinálok jól? Köszi

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-12-02 22:08:13
Hozzászólás:
Kedves Eszter!
Mivel a lakk használat közben is szárad, ezért nagyon fel kell hígítani, hogy pöttyöket tudj vele készíteni, de próbáld meg akril festékkel, avval könnyebb.

Név: Monicc
Dátum: 2010-12-01 18:50:59
Hozzászólás:
Sya Évi!
Nemsokára szeretnék elmenni szalonba dolgozni,kezdő vagyok a kérdésem mennyi az álltalános idő 1 körömépítéshez díszítéssel együtt?
Kösy a választ!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-12-02 22:06:30
Hozzászólás:
Kedves Monicc!
Általánosságban nem lehet időt mondani, mert nem mindegy, hogy építesz, vagy töltened kell, milyen hosszú, francia vagy beépített dísz stb. Kezdőként én mindig az szoktam mondani, hogy a minőség legyen az első szempont és csak másodlagos az idő. Általánosságban kezdőként egy 3 óra körüli idő elfogadható, ami később persze folyamatosan csökkenni fog.

Név: Rita
Dátum: 2010-12-01 16:13:01
Hozzászólás:
Szia Évi!
Az után érdeklődnék, hogy van-e már valami hír az okj-képzésről? Már nagyon várom hogy jelentkezni tudjak. :)
további szép napot és jó munkát

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-12-02 22:06:30
Hozzászólás:
Kedves Rita!
A jogszabály már kint van, úgyhogy dolgozunk azon, hogy kialakítsuk az új feltételeket. Igyekszünk az árat egy picit kedvezőbbé tenni, úgy hogy a megszokott magas színvonal megmaradjon. December végéig legkésőbb kikerül.

Név: Kata
Dátum: 2010-11-30 15:49:47
Hozzászólás:
Kedves Évi!

Azt szeretném kérdezni,hogy ha szeretnék színes zselés műkörmöt készíteni,de beépített dísszel,akkor tehetem a színes zselét és a díszt a C-ív alá?Úgy értem,hogy alapréteg,színes zselé,dísz és végül C-ív.Mert láttam már olyan sbs-et ahol a két réteg közé került a színes zselé..pedig azok nem építő zselék..Vagy ilyen vékonyan lehet?
Köszönöm a válaszod:)!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-11-30 21:50:45
Hozzászólás:
Kedves Kata!
Ebben az esetben nem tudod máshogy megoldani, hiszen a beépített díszt mindenképpen a C ív alá kell tenni, viszont a színes zselé fölé szeretnéd. Ha vékonyan kened a színes zselét, akkor valószínűleg nem lesz vele probléma, de figyelj rá, hogy tényleg ne legyen vastag.

Név: Bia
Dátum: 2010-11-30 15:15:24
Hozzászólás:
szia megszeretném kérdezni,hogy akril festék milyen átlátszó lakkor lehet rátenni?Mert én fény zselét tettem rá és másnap lejött róla!Miért?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-11-30 21:50:27
Hozzászólás:
Kedves Bia!
Tehetsz rá UV Top Coatot, de ha kensz rá savmentes primert és utána két rétegben fényzselét, akkor az is rajta marad.

Név: Nóri
Dátum: 2010-11-30 09:14:21
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Megszeretném kérdezni hogy külön ékszerek készítéséről nem tartaz egy napos tanfolyaokat??Mert engem érdekelne a dolog!Vagy ha nem akkor eltudnád esetleg mondani hgy pl a gyűrűt vagy a fülvevalót hogy készítetted??
Üdvözlettel: Nóri

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-11-30 21:50:27
Hozzászólás:
Kedves Nóri!
De igen van tanfolyam, pont most volt egy, így legközelebb tavasszal várható.

Név: Eszter
Dátum: 2010-11-29 22:22:09
Hozzászólás:
Szia Évi
Azt szeretném kérdezni, hogy lakkozásnál, hogyan tudok csinos kis pöttyöket készíteni pontozóval, mert még nem láttam a folyamatot Várom válaszodat
Köszi:Eszter

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-11-30 21:49:39
Hozzászólás:
Kedves Eszter!
A pontozó egy tűszerű eszköz, aminek a végén egy kis gömb van, amit be kell mártani a lakkba és utána a kis pöttyöket egymás után lerakni a körömre. Az előtte lévő réteget érdemes jól megszárítani.

Név: Bea
Dátum: 2010-11-28 19:07:16
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Sajnos nincs időm visszaolvasni, és nem tudom, hogy kérdeztek-e már arról, hogy hogy kell a körömpiercinget beépíteni. Ehhez van valami speciális fúró? Vagy hogy készül? Várom a válaszod. Köszönöm:-)

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-11-30 21:49:39
Hozzászólás:
Kedves Bea!
Igen, van egy úgynevezett kézi fúró, amit csavarva lukat tudsz fúrni a köröm szabadszélébe, de akár egy kicsi kúpos csiszolófejjel is meg tudod oldani.

Név: Melinda
Dátum: 2010-11-27 17:09:05
Hozzászólás:
Szia Évi!
Mi a véleményed a 2m beauty csiszológépről?Hallottál róla valamit?Nekem egy-két ember mondta hogy nagyon jó. Illetve még az a kérdésem, hogy ha egy csiszológép gyorstokmányos, akkor nem fog kiesni használat közben a fej?
Köszi előre is!
Meli

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-11-27 19:33:32
Hozzászólás:
Kedves Melinda!
A Desing gépről én is jókat hallottam, de a pár héttel ezelőtti szegedi tanfolyamon az egyik lánynak már többször volt szervizben és nem igazán volt megelégedve vele. Így döntse el a körmös, hogy mit válasszon… :)
A gyorstokmányos az azt jelenti, hogy a kézi egységen egy csavaró mozdulattal tudd kinyitni, illetve bezárni a befogószárat, így teljesen biztosan tart és nem tud kiesni a fej.

Név: sos_andika
Dátum: 2010-11-26 21:56:16
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Nagyon kezdő vagyok, és egy nagyot buta kérdéssel fordulok hozzád!:) Rendeltem egy alap porcelán készletet! A kérdésem az, hogy miután felhelyeztem a sablont, francia műkörömnél először a fehérrel, vagy az átlátszóval kezdjem! Volt már műkörmöm, de mire eljutottam idáig, hogy én is rendelek, az elejét teljesen elfelejtettem! Kérlek segíts! Köszönöm előre is!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-11-27 19:31:49
Hozzászólás:
Kedves Andika!
Porcelánnál rögtön a fehérrel kezdhetsz.

Név: Dalma
Dátum: 2010-11-26 11:29:23
Hozzászólás:
Kedves Évi! Nekem olyan kérdésem lenne hogy a CN-es Cover Pink X-et fel kell-e keverni használat előtt? Válaszodat előre is köszönöm! Dalma

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2010-11-27 19:31:49
Hozzászólás:
Kedves Dalma!
Nem, egyik cég körömágyhosszabbítóját sem kell felkeverni.

Név: Kata
Dátum: 2010-11-25 09:53:46
Hozzászólás:
Kedves Évi,
Szeretném a segítségedet kérni abban, hogy mitől lehet az, hogy PORCELÁN köröm készítésénél, amikor az első alapréteget rálapogatom a körömre és szárad a porcelán, akkor olyan a hatása a porcelánnak, mintha deres lenne a porcelán alatt a köröm. Sajna jobban nem tudom megfogalmazni. :( Remélem tudod mire is gondolok...
CN porcelánt használok (az összes előkészítőjével együtt) és ez a jelenség nem minden vendégem körmén jelenik meg. Eddig annak a lánynak a körmén láttam csak, akinek nagyon vizes a keze, nála gondoltam azért. De tegnap egy másik vendég körmén is láttam, de az ő kezét nem éreztem nyirkosnak. Várom válaszod!
Köszönöm! Kata

Oldalszám:
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>