Szólj hozzá Te is!


Kedves Látogató!
Kérdésedet a kézápolással kapcsolatban vagy véleményedet, észrevételedet az oldallal kapcsolatban szívesen várom itt, a vendégkönyvben.

Üdvözlettel
Évi

A vendégkönyv egy kis változáson ment keresztül azért, hogy jobban áttekinthető legyen. Ezentúl a válaszok kiemelve, az adott kérdés alatt jelennek meg.

Hozzászólás a vendégkönyvhöz:

Név:

Email cím:

Hozzászólás:



 

Keresés a vendégkönyvben:

Ha nem szeretnéd az összes hozzászólást végigolvasni a vendégkönyben rákereshetsz a téged erdeklő témára.

Leggyakrabban keresett témák:
levegősödés felválás c ív mosolyvonal verseny műköröm töltés ecset sablon reszelés akril csillám díszítés virág háló kagyló toll

Keresendő kulcsszó:


Oldalszám:
<< Előre 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-04-01 00:11:29
Hozzászólás:
Kedves Ági!
Vasárnap Szombathelyen tartok ingyenes roadshow-t.

Név: Magdi
Dátum: 2011-03-29 22:43:10
Hozzászólás:
Szia Évi! Szeretném megkérdezni,hogy a step by step-be,a \"stiletto köröm porcelánból beépített díszítéssel és tussal díszítve\" a 4-dik és 5-dik képen a sablonon van a fehér rész vége,vagy a bőrön? Mert nekem úgy tűnik,mintha a bőrön lenne,de akkor nem értem,hogy nem levegősödik neked fel.Vagy én látom rosszul? Bocsi ha igen!Nézegettük egy másik körmös lánnyal is,ő sem tudja eldönteni :)Egyébként fantasztikus munkákat adsz ki a kezedből,le a kalappal!Csodaszép körmök! Puszi!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-04-01 00:11:11
Hozzászólás:
Kedves Magdi!
Nincs a bőrön, csak nem jó szögből látszik a fotó.

Név: Diána
Dátum: 2011-03-29 13:15:12
Hozzászólás:
még egy kérdés:),puha körömre azért a tip jó?Vagy építeni kell mindenféle képen?Köszi szia

Név: Dia
Dátum: 2011-03-28 16:44:44
Hozzászólás:
szia
Utánna keresgéltem a LacGel-nek és mindehol azt írják hogy valami fedő zselé is kell rá(átlátszó),ezt mindenképpen használjam?Vagy nem muszály?köszi szia

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-04-01 00:11:11
Hozzászólás:
Kedves Dia!
Igen, kell hozzá a fedő is, mert egyrészt egy plusz védőréteget biztosít, másrészt ha a színt lefixálod, akkor jobban veszít a színéből és hamarabb le is kopik.

Név: Judits
Dátum: 2011-03-28 08:54:18
Hozzászólás:
Szia Évi! Szeretném megkérdezni,hogy mikor lesz a közeljövőben Nyíregyházán vagy Miskolcon akril díszítő tanfolyamod,mert szeretnék elmenni rá.És mennyibe kerül? Köszi!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-04-01 00:10:37
Hozzászólás:
Kedves Judit!
Sajnos tavasszal most egyik helyen sem lesz.

Név: Diána
Dátum: 2011-03-28 08:06:09
Hozzászólás:
Köszönöm a választ.
Sajnos a porcelánt nem szereti,és a lakk hatású gél az végülis zselé?
Ugyan úgy kell mindent csinálni az előkészítésnél?köszi szia
Diána

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-04-01 00:10:37
Hozzászólás:
Kedves Diána!
A lakkzselé egy hibrid anyag, amit zselé és a lakk jó tulajdonságait ötvözi. Az előkészítés annyiban különbözik, hogy csak bufferozni kell a körömlemezt, 3 az 1-ben előkésztető után két rétegben a szín, majd a hozzá tartózó fedőfénnyel befedni.

Név: Szabina
Dátum: 2011-03-27 23:13:31
Hozzászólás:
Szia Evi én csak annyit szeretnék toled kérdezni,hogy hogyan lehet éles,tiszta képeket késziteni a koromrol hiába probálkozok igy is ugy is vakuval ,vaku nélkul a háttérkép tiszta de a korom mindig homályos válaszodat elore is koszonom

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-04-01 00:09:56
Hozzászólás:
Kedves Szabina!
Makró módot (kis virág) próbáld meg a gépeden, ne vidd túl közel a gépet a körömhöz és ha tudod, akkor természetes napfénynél fotózd.

Név: Bea
Dátum: 2011-03-27 17:46:59
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Azt szeretném kérdezni tőled,hogy tip+selyemszál beépitésnél,hogyan tudom szépen eldolgozni a selyemszálat,hogy az ne látszódjon?
Köszönöm a segítséget!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-04-01 00:09:56
Hozzászólás:
Kedves Bea!
A szövetet az alaprétegbe tedd és addig nyomkod bele a zselét az ecseteddel, amíg teljesen átlátszó nem lesz.

Név: Orsolya
Dátum: 2011-03-27 15:35:40
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Kérdésem a következő: \"saját köröm erősítése, hosszabbítása zselével\" című történet lenne.Milyen anyagokra van szűkségem ehhez a művelethez?A saját körmeimet szeretném itthon rendbehozni, érdekel a dolog.
Válaszodat előre is köszönöm, persze ha módodban áll.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-04-01 00:09:25
Hozzászólás:
Kedves Orsolya!
Bőr és eszközfertőtlenítő, fertőtlenítő, vízelvonó, zsírtalanító, tapadásközvetítő, átlátszó építő zselé, vagy leoldható flexi led zselé vagy LacGel. Fixáló folyadék, fényzselé és persze reszelők, ecsetek.

Név: eszter
Dátum: 2011-03-27 14:05:03
Hozzászólás:
Szia Évi!
Gratulálok a második helyezéshez, nagyon ügyes vagy! Sokat gondoltam rád szombaton.

Eszter

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-04-01 00:09:25
Hozzászólás:
Kedves Eszter!
Köszönöm szépen!

Név: Bartus Betti
Dátum: 2011-03-26 18:05:25
Hozzászólás:
Szia Évi! Gratulálok a Düsseldorf-i eredményedhez! További sikereket!!!!!!!!!!!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-04-01 00:08:45
Hozzászólás:
Kedves Betti!
Nagyon köszönöm!

Név: Lilla
Dátum: 2011-03-26 13:32:40
Hozzászólás:
Szia Évi.
Elöször is szeretném hálámat kifejezni mert nagyon sokat tanultam itt az oldaladon.
Mint kezdő mükörmös szeretnék feltenni pár kérdést?
1:Miért van az hogy hiába figyelek arra hogy ne érjen a zselé a börhőz mégis mindig oldalra folyik?
2:Hogy kell kialakitani a tökéletes c ivet?
3:Lehet e az átlátszó épitö zselébe keverni szines porcelánport azért hogy avval alakitsam ki a mosolyvonalat?
Válaszaidat elöre is köszönöm.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-04-01 00:08:45
Hozzászólás:
Kedves Lilla!
Vagy folyékony az anyag és sokat igazgatod, így leterül, vagy akármennyire is figyelsz, hozzáérsz a bőrhöz és onnan már nagyon könnyen befolyik.
C ívnél felviszel egy nagyobb adag zselét a körömre és igazgatod úgy, hogy a széleken vékony legyen, középen pedig vastag. Trükk igazából nincs benne, csak gyakorlás és helyes anyaghasználat.
Zselébe tehetsz porcelánport, de keveset, mert egyébként nem fog megkötni.

Név: Timi
Dátum: 2011-03-25 22:08:37
Hozzászólás:
Szia Évi! Porcival dolgozom, van egy vendégem akinek elég laposak a körmei, föleg a két nagy ujján, és 2 hét után nagy hólyag keletkezik rajta. Bármit csinálok nem jó semmi. Mi lehet az ok?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-04-01 00:08:09
Hozzászólás:
Kedves Timi!
Ezt valószínűleg a túl vastag anyag okozza, a lapos körömre ne akarj olyan magas C ívet készíteni, ugyan akkora legyen az anyagvastagság, mint a többin.

Név: Judit
Dátum: 2011-03-25 08:59:52
Hozzászólás:
Szia Évi! Szeretném megkérdezni,hogy a gombaölő folyadékot mikor kenjük fel? Gombaölő folyadék,utána nail prep,majd primer?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-04-01 00:08:09
Hozzászólás:
Kedves Judit!
Gombaölő folyadékot akkor használunk, ha gombás körmöt kell kezelni, ha a gombásodás megelőzésére gondolsz, akkor azt a fertőtlenítő, vízelvonó, zsírtalanító anyaggal végezzük, amit több -féle néven hívnak a cégek, pl cleanser, nail prep, nail fresh, 3 az 1-ben előkészítő, stb.

Név: Reni
Dátum: 2011-03-24 21:26:45
Hozzászólás:
Szia!Nekem az lenne a problémám,hogy szépen megcsinálom a zselés díszített körmöt,de viszont pár napon belül leválik egészben.Mi lehet az oka?Most vettem tapadás elősegítőt,és az biztos hogy jó.A zselét is nemrég lecseréltem.Mi lehet az oka hogy úgy leesik?Esetleg a zselés műköröm menetét leírhatnád,hátha sikerül.Mikor mit kell csinálni.Nagyon örülnék,ha segítenél nekem,mert nagyon elvagyok szomorodva. :( Előre is köszönöm.Mielőbbi válaszodra várok.Szia

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-03-25 00:45:56
Hozzászólás:
Kedves Reni!
Ha egyben leesik a köröm, azt a nem megfelelő előkészítés okozza, vagy pedig az, hogy bőrhöz ér az anyag (építő zselé vagy fényzselé) Menetét megtalálod a step by steppek között.

Név: Nono
Dátum: 2011-03-24 15:56:53
Hozzászólás:
Szia Évi

Hány hét elteltével mondjuk azt, hogy \"töltésre szeretnék menni\"? mennyi idönek vagy mekkora levönéskor számítják töltsének a körmösök?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-03-25 00:45:56
Hozzászólás:
Kedves Nono!
Átalában 3-4 mm-es lenövésnél már időszerű a töltés, ez valakinek 2 hét alatt következik be, van akinél 5-6 hét a köröm növekedésétől függően.

Név: Judit
Dátum: 2011-03-24 11:49:17
Hozzászólás:
Szia Évi! Körömépítés előtt jó úgy,ha először nail prepet teszek fel,aztán primert? Esetleg muszáj mindkettő? Köszi!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-03-25 00:45:28
Hozzászólás:
Kedves Judit!
Igen, muszáj őket használni, az egyik fertőtlenítő, vízelvonó, zsírtalanító anyag, a másik pedig tapadásközvetítő. A sorrendjük nem felcserélhető.

Név: Ági
Dátum: 2011-03-24 11:16:16
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Még azt felejtettem el megkérdezni, hogy amikor fixálás után a zselét reszeltem, akkor miért keletkezett pici lyuk, bemélyedés a francia végen? Levegő volt ott, rosszul oszlattam el az anyagot felvitelkor? Ilyenkor fixálás után mit lehet ezzel még kezdeni, hogy a lyuk eltűnjön? A pici bemélyedésben utólag lehet még zselét tenni vagy nem?
Köszönöm!

Ági

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-03-25 00:45:28
Hozzászólás:
Kedves Ági!
Ha egyre gondolunk, akkor ez egy buborék volt, aminek a tetejét lereszelted, így egy kis lyuk keletkezett a körmön, általában a fényzselé el szokta tüntetni, ha nagyobb, akkor építő zselével ki kell tölteni, bár elképzelhető, hogy ez színelváltozást fog okozni. Ezek elkerülésére figyelj a megfelelő anyagkezelésre, hogy ne képződjenek buborékok az anyagodban.

Név: Ági
Dátum: 2011-03-24 10:49:14
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Vendégem 5 napja épített francia porcelán körmét kérte, hogy szedjem le, s tegyek helyette zseléset. Lenövése még nem volt.
Lereszeltem,bufferoltam a porcelánt, elvékonyítottam az egész felületet, de sajnos a fehér porcelán vég nem tűnt el, csak vékonyabb lett. Baj ez?
Bufferolás, portalanítás után mit kell feltenni az elvékonyított porcelánra mielőtt felvinném rá a zselés alapréteget? Én Nail Prep-et vittem fel, majd ráhúztam egy réteg átlátszó zselét, aztán fehér körömvég, majd ismét átlátszó zselé. Végén fixáltam, reszeltem, buffer, polírozás, átlátszó körömlakk.
Nem tudom jól csináltam-e. Félek, hogy majd ledobja az egész zselét. Porcelán és zselé között jól tettem, hogy Nail Preppet vittem fel az elvékonyított porcelára? Vagy nem kellett volna egyáltalán semmit?Primert azért zártam ki, mert ugye savas. Tudtommal A Nail Prep-et és a Primert csak természetes körömre szabad vinni, de akkor nem értem, hogy hogyan segítem elő a tapadást mielőtt a porcelánra ráhúzom a zselét? Kicsit zavaros... Szerinted le fogja dobni a zselét a körme?Ha igen, mi volt a hibám a fent leírtak közül? Te hogyan oldottad volna meg ezt az egészet, hogy porcelán után azonnal zselét teszel fel a vendégnek?Esetleg úgy is meg lehetett volna oldani, hogy a porcelánt teljesen leoldom az összes körméről s aztán kezdem előről épített zselével? Válaszod nagyon várom, nagyon sokat segítenél vele!!!Köszönöm szépen előre is! További szép munkákat kívánok :)
Üdv.: Ági



Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-03-25 00:44:57
Hozzászólás:
Kedves Ági!
Nekem ezekkel a típusú anyagkeverésekkel csak rossz tapasztalatom van, elképzelhető, hogy úgy ahogy van, ketté fog válni a két anyag. Ilyen esetben érdemes lereszelni vagy leáztatni a régi porcelánt és a természetes körömre feltenni a zselét. Az, hogy a Nail Prepet felvitted a porcelánra, nem túl jó, mert ez a természetes körömhöz való, az anyagok egymáshoz való tapadását csak negatív irányban tudja befolyásolni.

Név: Diána
Dátum: 2011-03-23 08:09:00
Hozzászólás:
Szia Évi,
Szeretném ha segítenél nekem,hogy egy csajszinak puhák a körmei,akkor építeni vagy ztipet is rakhatok fel?Vagy mindenképpen építenem kell?Zseléset készítek az jó neki?És milyen márkájú zselé jó rá?köszönöm előre is,szia

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-03-25 00:44:57
Hozzászólás:
Kedves Diána!
Puha körmök esetén én inkább porcelánt szoktam használni, azt is inkább épített technikával. Esetleg ha szereti a természetes hatású körmöket akkor érdemes lehet kipróbálni az új LacGel anyagot, ami olyan, mintha egy lakkozás lenne, csak nem kopik le.

Név: kitty
Dátum: 2011-03-22 20:01:29
Hozzászólás:
szia! eddig zselés műkörmöt csináltam és most kiprobáltam a porcelán, de a végén olyan zavaros lett , mivel lehet fényessé tenni??? válaszod előre is köszönöm

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-03-25 00:44:25
Hozzászólás:
Kedves Kitty!
A porcelán már csak ilyen, kötés után matt lesz a felülete, ugyan úgy meg kell reszelni és fényzselével borítani, mint a zselét.

Oldalszám:
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>