Szólj hozzá Te is!


Kedves Látogató!
Kérdésedet a kézápolással kapcsolatban vagy véleményedet, észrevételedet az oldallal kapcsolatban szívesen várom itt, a vendégkönyvben.

Üdvözlettel
Évi

A vendégkönyv egy kis változáson ment keresztül azért, hogy jobban áttekinthető legyen. Ezentúl a válaszok kiemelve, az adott kérdés alatt jelennek meg.

Hozzászólás a vendégkönyvhöz:

Név:

Email cím:

Hozzászólás:



 

Keresés a vendégkönyvben:

Ha nem szeretnéd az összes hozzászólást végigolvasni a vendégkönyben rákereshetsz a téged erdeklő témára.

Leggyakrabban keresett témák:
levegősödés felválás c ív mosolyvonal verseny műköröm töltés ecset sablon reszelés akril csillám díszítés virág háló kagyló toll

Keresendő kulcsszó:


Oldalszám:
<< Előre 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-05-17 12:34:23
Hozzászólás:
Kedves Anita!
Szerintem célszerű megtanulni, én nem szeretnék egy olyan kozmetikushoz, vagy fodrászhoz leülni, aki youtube-ról tanulta a szakmáját.

Név: Pocsai Judit
Dátum: 2011-05-07 15:39:32
Hozzászólás:
Szia! Ma volt egy vendégem akinek műkörmöt építettem és azt mondta hogy neki vékony kell. Jó én mondtam neki hogy nem lesz nagyon vastag csak amennyire kell a c ív miatt de azt is sokallotta. Én mindíg így csinálom és nincs is vele baj. Jól tettem hogy nem vettem vékonyabbra? Válaszodat előre is nagyon köszönöm.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-05-17 12:33:05
Hozzászólás:
Kedves Judit!
Természetesen jól tetted. Ha úgy építed meg ahogy a vendég kéri és az szakmailag nem jó és ezért letörik, szinte biztos lehetsz benne, hogy a vendég téged fog hibáztatni és nem fog eszébe jutni, hogy ezt ő kérte. Mi vagyunk a szakemberek, nekünk kell mérlegelni, hogy mi az a kérés ami belefér és mi az ami már a minőség rovására megy.

Név: juccessz
Dátum: 2011-05-07 15:25:30
Hozzászólás:
Szia! Olyan problémám lenne,hogy Bécsben jelentkeztem egy müköröm szalonba dolgozni,el kellett mennem egy proba munkára,és az történt ,hogy 2 óra alatt épitettem meg a körmöket,köröm ágy hosszabitással együtt,annyit reagáltak erre,hogy szépen dolgozom,de tul lassu vagyok! ezt a müveletet 1 óra alatt kell elvégezni.ugy gondolom,hogy ez az idö kell az épitéshez,másfél éve körmözöm még csak.azt szeretném kérdezni,hogy ténylegessen én vagyok lassu,vagy csak az osztrák kollegák,gondolják.köszönöm válaszod elöre is Szia

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-05-17 12:33:05
Hozzászólás:
Kedves Juccessz!
Az idővel kapcsolatosan sokféle álláspont létezik, én személy szerint fontosabbnak tartom azt, hogy korrektül, szépen meg legyen építve a köröm, minthogy egy óra alatt kész legyen. Szerintem ez hosszabb távon kifizetődőbb, de a forgalmas szalonok hajlamosak az időt előtérbe helyezni, csak hogy gyorsabban pörögjenek a vendégek, az már kevésbé fontos, hogy mennyire elégedettek. Sajnos külföldön ez a jellemzőbb, nincsenek hozzászokva, illetve nem is ismerik a magasabb minőséget, ami pl itthon nálunk szinte természetes.

Név: Kádárné Magdi
Dátum: 2011-05-06 20:58:36
Hozzászólás:
Drága Évi!
Nagyon köszönöm a fantasztikus 3napot!:)Mindenkinek csak ajánlani tudom a képzésedet!Többet tanultam abban a 3napban,mint anno az iskolában a fél év alatt.Nagyon jó tanár és egy tündéri,aranyos,közvetlen ember vagy!Nagyon örülök,hogy megismertelek személyesen is!És remélem,hogy hamarosan újra találkozhatok majd Veled egy következő tanfolyamodon!Nagyon nagyon sok egészséget és sikert kívánok még neked!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-05-17 12:31:47
Hozzászólás:
Kedves Magdi!
Örülök, hogy tetszett a tanfolyam és köszönöm az elismerő szavakat!
Neked is sok sikert!

Név: Judit
Dátum: 2011-05-06 12:54:15
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Először is nagyon örülök,hogy csatlakoztál a Perfect Nails csapatához,én évek óta az ő termékeikkel dolgozom,úgy gondolom 13 évnyi körmözéssel a hátam mögött,hogy ezek a legjobb anyagok,és a legjobb oktatók ti vagytok!Az lenne a kérdésem, hogy láttam az oldaladon,hogy a porci virágot, amit akrillal kontúroztál utána ragasztóval kented le.
Elmondanád miért? Köszönöm előre is :)

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-05-17 12:31:47
Hozzászólás:
Kedves Judit!
Nagyon örülök, hogy meg vagy elégedve a Perfectes anyagokkal, biztos vagyok, hogy az új még folyamatban lévő fejlesztéseink is el fogják nyerni a tetszésedet. :)
Mivel az akril festék lekopik a körömről, így a porcelán virágról is, ezért be kell fedni valamivel. A ragasztótól fényes lesz a felülete, de nem tünteti el a porcelán virág domborulatait ellentétben a fényzselével.

Név: krisztike0221
Dátum: 2011-05-05 22:23:37
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Gel -lac nál a szabad szélről lepattog a fehér vég.Igaz csak 1 hét után nem azonnal.
Másik:nekem itthon nagyon egyszerű kis UV lámpám van.Rendszeres,hogy ha zselével festek a körömre nem köt meg.Viszont a fehér szinű zselé,meg a fényzselé igen.Ma pl.fekete csíkokat akartam ráfesteni,de szétfolyt a lámpa alatt.Mi lehet ennek az oka?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-05-06 01:24:24
Hozzászólás:
Kedves Krisztike!
Ha az előkészítés és az anyagfelviteled megfelelő, akkor nem kéne lepattognia. Nézd meg az új videókat, hátha hasznos.
Általában a kisebb teljesítményű UV lámpa lassabban köti az anyagokat, ha viszont az összes többi megköt benne, akkor elképzelhető, hogy az anyaggal lesz valami gond.

Név: Mimi
Dátum: 2011-05-05 10:40:10
Hozzászólás:
szia ,miért van az ha zselével dolgozom 4-5nap után megtörnek,levegös,vagy leesik? elökészitem a körmöt,nail prepp,majd primer.és mégis

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-05-06 01:23:58
Hozzászólás:
Kedves Mimi!
A levegősödés vagy a nem megfelelő előkészítéstől vagy a nem megfelelő anyaghasználattól (befolyatod a sáncokba) következik be. Ezeket nézd meg, hogy ronthatod el. Ha letörik, akkor pedig nincs megfelelő C ív, ami a tartást biztosítaná.

Név: Hegyi-Gal Andrea
Dátum: 2011-05-04 14:23:04
Hozzászólás:
Szervusz Evi

Nagyon tetszenek a munkaid es minden elismeresem a tied. Rajongod vagyok. Kerdesem az lenne, hogy mikor tartasz legkozelebb Debrecenben tanfolyamot es milyet?
Udvozlettel szekelyfoldrol

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-05-06 01:23:58
Hozzászólás:
Kedves Andrea!
Köszönöm szépen! Debrecenben tavasszal voltam, így késő ősz vagy télnél előbb biztosan nem lesz. De tudom helyette javasolni a június eleji Marosvásárhelyt, ez még közelebb is van hozzád.
Itt június 4-en egy egész napos ingyenes Perfect Nails-es bemutató lesz, utána 5-én zselés technikai tanfolyam, 6-án pedig akrilfestős tanfolyam.

Név: Szabó Annamária
Dátum: 2011-05-03 18:24:37
Hozzászólás:
Szia Évi!
3D zseléből megcsinálhatom a francia véget?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-05-06 01:23:27
Hozzászólás:
Kedves Annamária!
Elméletileg meg, bár szerintem elég nehéz vele egyenletes sima felületet kialakítani.

Név: Réky14
Dátum: 2011-05-03 16:07:54
Hozzászólás:
sziia:)) milyen hosszúságú körömre lehet műkörmöt tenni? és melyikket javasolnád körömrágásról leszokás miatt?! zselés vagy porcelán?:O

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-05-06 01:23:27
Hozzászólás:
Kedves Réky!
Ha van egy 4-5 mm terület, akkor arra már lehet építeni. Rágott körömre én inkább a porcelánt szoktam javasolni, erősebben tapad és könnyebb cserélni, amikor már teljesen lenő. Az elején pedig érdemes 2 hetente tölteni.

Név: Zita
Dátum: 2011-05-02 22:51:05
Hozzászólás:
Maya! ilyen fóliát lehet kapni,vagyis jobbat,öntapadósat a belvárosi kreatív stúdiónál,kb 3500.- ft,de elég szerintem annyira is,hogy kétszer átfóliázd a lámpád belsejét! :-) Én is már 1szer átfóliáztam az enyémet,könnyű művelet!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-05-06 01:22:48
Hozzászólás:
Kedves Zita!
Köszi, erről én sem tudtam.

Név: Fekete Évi
Dátum: 2011-05-02 21:01:29
Hozzászólás:
Szia Évi!

Szeretném a tanácsodat kérni a körömágy hosszabbító felviteléről. Néha foltos lesz, néha túl vékony, néha vastag és úgy már nem szép...szóval nem tudom. Nincs esetleg valami videó erről? Előre is köszönöm a válaszodat!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-05-06 01:22:48
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Itt sajnos meg kell találd a középutat, pontosan az átmenetet a kettő között. A köröm tövénél vékonya, a mosolyvonalnál pedig vastagabban kell tenni. Ha kötés után átlátszik, akkor nyugodtan tegyél még rá egy kicsit, így amíg nem jössz bele, inkább tegyél két vékony réteget.

Név: krisztike0221
Dátum: 2011-04-29 21:36:37
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Tegnap csináltam először akril festést a kolléganőmnek.Egyszerű Lidl-es akrilfestékkel dolgoztam.Miután a kész porcelán körmöt átpolíroztam,virágokat és pöttyöket festettem rá. Erre pedig a szokásos UV lakkot tettem.Mára a pöttyök fele hiányzott és a virágok is felpattogtak a fényzselével együtt.Szerinted mi ennek az oka?Köszi a segítséget!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-05-02 00:29:20
Hozzászólás:
Kedves Krisztike!
Ennek az oka nagy valószínűséggel a nem jó minőségű festék, aminek magas a víztartalma és ezáltal felválik róla a fény.

Név: Melania
Dátum: 2011-04-26 13:47:14
Hozzászólás:
Szia Evi eloszor is ne haragudj de nem tudok ekezettel irni de remelem igy is meg tudom ertettni magam. Az lenne nekem a kerdesem hogy mostanaban van ojan problemam hogy torik el a zsele mar masfel eve dolgozom de eddig nem volt ijen bajom de mostanaban egyre gyakrabban ferdul elo es idsegesit mert nem tudom hogy az en hibame vagy esetleg anyag problema mert miota ez van fojton mas zselet veszek most eppen perfect platinummal dolgozom es azzal is torik. elore is koszonom UI evvel a temaval kapcsolatos tanfolyamot mikor tartasz es hol

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-05-02 00:29:03
Hozzászólás:
Kedves Melania!
Ha olyan állagú zselével szeretsz dolgozni, mint pl a Platinum zselé, akkor mindig több rétegben alakítsd ki a C ívet, mert ezek a folyékonyabb típusú anyagok hamar lefolynak a sánchoz és az az anyagmennyiség, amit a magassági ponthoz teszel és a köröm stabilitását adná, a köröm oldalán köt ki, így viszont gyengébb lesz a köröm, ami ezáltal könnyebben törik.
Ezt a problémát, illetve a különböző állagú anyagok használatát a zselés technikai tanfolyamokon szoktuk megbeszélni.

Név: Maya
Dátum: 2011-04-26 12:18:20
Hozzászólás:
Szia! Rendeltem külföldröl egy lámpát és azt írták a leírásban körbetükrös, de valami ragasztott papír van benne ami elég hullámos és teljesen elmosódott, homályos benne minden, néhol kicsit hólyagos. Normális, hogy ilyen? Szeretném kérdezni a CN lámpák is ilyenek vagy abba normál tükör van? A korábbi lámpám egy régebbi modell de annál ilyent nem tapasztatam. Elöre is köszönöm válaszod!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-05-02 00:29:03
Hozzászólás:
Kedves Maya!
Igen, vannak olyan lámpák, amikben nem tükör van, hanem ezüst színű fólia vagy akár foncsor. Az, hogy mennyire jól veri vissza a fényt a fólia minőségétől is függ.

Név: Bea
Dátum: 2011-04-25 15:49:32
Hozzászólás:
Szia azt szeretném kérdezni milyen zselét használja lábra franciához? Crystal nails-el dolgozok.
Ugyanazokat a zseléket használhatom lábra is mint kézre?Ugyan az a menete?
Köszi Bea.
Kellemes Ünnepeket.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-05-02 00:28:32
Hozzászólás:
Kedves Bea!
Igen, természetesen használhatod ugyan azt az anyagot kézre is és lábra is, csak figyelj, hogy válaszd el a lábujjakat, nehogy véletlenül elfolyjon a zselé. A menetes is ugyan az, mint kéznél.
Ha színt szeretne a vendég, akkor praktikus lehet a lakkzselé is.

Név: Kittike
Dátum: 2011-04-24 17:30:27
Hozzászólás:
Hello

Leírnád nekem, hogy milyen alapanyagokra van szükségem mielött felviszem a zselét/porcelánt körömre, és hogy milyen lépésekben kell azokat felkennem?
nagyon köszönöm a segítséged, egy nagyon kezdő mükörmöm :)

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-05-02 00:28:32
Hozzászólás:
Kedves Kittike!
Felvitel előtt fertőtlenítő, vízelvonó és zsírtalanító anyagra és tapadásközvetítőre van szükség, a lépéseket pedig megnézheted a step by step rovatban.

Név: Szilvia
Dátum: 2011-04-24 17:28:28
Hozzászólás:
SZIA

Tudnál nekem segíteni? Miért van az, hogy néhány újjamon felfelé áll a műköröm? Már 2.jára van körmöm, és mind a kettönél így sikerült megcsinálnia a körmösömnek. A körmömmel van baj, vagy a körmössel? Váltsak körmöst?
És az normális, hogy 5hete csináltattam és már a 60%-a fellevegösödött a körmeimnek?
köszi a választ

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-05-02 00:26:10
Hozzászólás:
Kedves Szilvia!
Az, hogy rögtön készítés után felfelé áll a köröm semmiképpen sem jó, ha alapvetően így nő a körmöd, ezt építéskor korrigálni kell, de sajnos néhány hét után ugyan úgy elkezd majd felfele nőni, mert a saját körmöd vezeti.
5 hét az már elég sok, pláne ha rövid a körömágyad, a felválás attól függ, hogy ez idő alatt arányaiban mennyiben nőtt le az anyag a körömágyról. Alapvetően nem szabadna így felválnia, de pici körömágynál előfordulhat.

Név: Angi
Dátum: 2011-04-23 20:45:53
Hozzászólás:
Szia.
Azt szeretném megkérdezni,hogy nincs-e valami könnyítés a szép mosoly vonal kialakításához?
Tudom,hogy gyakorlás és sok idő mire szép lesz,de arra gondoltam te tudsz valami okosat!
Franciánál ha zselével dolgozom is alap,körömágy hosszabbítás kialakítás,és a fehér? És a köröm ágy hosszabbítást vékonyan vagy vastagabb rétegben vigyem fel??
Köszönöm a választ.
szia

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-05-02 00:26:10
Hozzászólás:
Kedves Angi!
Sajnos semmilyen trükk nincs, megfelelő anyagok, jó ecset, helyes anyagfelvitel és sok gyakorlás.
Igen, a leírt sorrendben kell felvinni az anyagokat.
A körömágyhosszabbító csak akkor fed, ha kicsit vastagabb rétegben viszed fel, viszont vigyázz, mert nem lehet túlságosan vastag sem, mert akkor már nem lesz helye az átlátszónak.

Név: melánia
Dátum: 2011-04-22 13:37:41
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Aszt szeretném megkérdezni hogy felraktam magamnak a műkörmöt és oda nyomtam 1-2 percig és leesett
nem értem miért nem ragadt oda :s

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-05-02 00:25:39
Hozzászólás:
Kedves Melánia!
Valószínűleg vagy nem illeszkedett jól a felülethez, ezért nem tudott hozzáragadni vagy nagyon gyorsan szárad a ragasztó és mire hozzányomtad már száraz volt.

Név: Patrícia
Dátum: 2011-04-22 12:56:13
Hozzászólás:
Kedves Évi!
A kérdéseim a következők:
Pár napja, fekete strasszköves, zselés műkörmöt csináltam. A csillámos felületet átpolíroztam, majd egy kis zselépötyöt raktam a körömre. Ebbe ragasztottam bele, a fekete követ. Kb 5-10 perc lámpázás után sem száradt meg a kő, vagyis a következő réteg felkenésénél, csúszkált az ecsetvonásoknál. Nagy nehezen sikerült felvinnem a réteget, így már rögzült a kő. Lehetséges, hogy a fekete kő, a színe miatt elnyeli az UV fényt??? Vagy ez csak az én ostoba gondolatom?
Másik: A hosszabbított zselés köröm szélei, a saját körömrésznél, oldalt, mindig felválnak. Mi a gond? nem polírozom/bolyhosítom meg eléggé?
Következő kérdés, egyben utolsó :) : körömlakkos körömre, hogy érdemes zselét felvinni? A lakk miatt nem válik le a körömről? vagy 2 zselé réteg közé, ez megoldható? vagy nem is lehetséges sehogyan?
Köszönöm a válaszaidat előre is, szép napot!!!

Oldalszám:
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>