Szólj hozzá Te is!


Kedves Látogató!
Kérdésedet a kézápolással kapcsolatban vagy véleményedet, észrevételedet az oldallal kapcsolatban szívesen várom itt, a vendégkönyvben.

Üdvözlettel
Évi

A vendégkönyv egy kis változáson ment keresztül azért, hogy jobban áttekinthető legyen. Ezentúl a válaszok kiemelve, az adott kérdés alatt jelennek meg.

Hozzászólás a vendégkönyvhöz:

Név:

Email cím:

Hozzászólás:



 

Keresés a vendégkönyvben:

Ha nem szeretnéd az összes hozzászólást végigolvasni a vendégkönyben rákereshetsz a téged erdeklő témára.

Leggyakrabban keresett témák:
levegősödés felválás c ív mosolyvonal verseny műköröm töltés ecset sablon reszelés akril csillám díszítés virág háló kagyló toll

Keresendő kulcsszó:


Oldalszám:
<< Előre 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:52:31
Hozzászólás:
Kedves Erika!
Köszönöm! Sok gyakorlással biztos, hogy el fogod érni a kitűzött célodat.

Név: Zsuzsi
Dátum: 2011-12-28 15:36:23
Hozzászólás:
Szia Évi :) nagyon tetszik az oldalad,gratulálok hozzá és természetesen az eredményeidhez is.:) Az lenne a kérdésem,hogy ha megcsinálom magamnak a körmöm uv géllel,vajon mi lesz akkor,ha az UV topcoat tetejére nyomdáznék mintát normál körömlakkal és újra befedném azt a topcoattal?Leoldja?Lepattog?Jobban teszem,ha nem keverem a kétféle módszert/lakkot? Előre is köszönöm a válaszod :) Szép napot!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:52:31
Hozzászólás:
Kedves Zsuzsi!
Köszönöm!
Ha valóban UV topcoat-ot használsz, akkor ebből semmi gond nincs, mert hogy ez egy bizonyos típusú körömlakk, ha viszont inkább a fényzselére gondolsz, akkor inkább a megreszelt felületre nyomdázz és utána tedd a fényzselét.

Név: szekamcsika
Dátum: 2011-12-28 11:51:49
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Az lenne a kérdésem, hogy gél lakk alá alapnak építőzselét lehet-e tenni? A tetejére, befejezésként fényzselé vagy a clear lakk menjen? Illetve, ha ezzel szeretném a sk megerősítést, akkor hány réteget vigyek fel belőle? Válaszodat előre is köszönöm! BUÉK!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:51:56
Hozzászólás:
Kedves Szekamicska!
Zselés műkörömre mehet a lakkzselé, de ha csak egy vékony réteg építő zselére gondolsz, az úgy nem lesz jó. A tetejére pedig a saját, hozzá tartozó lakkzselét kell tenni, a normál fényzselé lepattognak róla. A lakkzselék hivatalos menete, hogy 1 réteg színtelen, 2 réteg szín, majd a fedő színtelen, de van ahol a színtelen alapot el lehet hagyni.

Név: szili
Dátum: 2011-12-27 23:28:19
Hozzászólás:
Kedves Évi! A körömágyhosszabbitót milyen vastagságban kell felvinni? kb. mint ez elsö réteg zselét? Sajnos gyorsitott tanfolyam volt és nem is lett jó a vége:(

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:51:56
Hozzászólás:
Kedves Szili!
A körömágyhosszabbítót vastagabban kell használni, hogy fedjen, persze ez viszonyítás kérdése, persze az viszonyítás kérdése, hogy nektek milyen vastagon mutatták, hogy az alapréteg valóban csak egy vékony alap-e. Nagyon sok step by stepbe használunk körömágyhosszabbítót, ott lehet látni a különbséget a két réteg között.

Név: szili
Dátum: 2011-12-27 23:22:29
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Egy hagyományos tippet mindegy, hogy hogy teszek fel. Vagy meg van ennek is a szabálya? Én nekem nem levegősödik be, szoval jól csinálom?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:51:24
Hozzászólás:
Kedves Szili!
Igen, a tipragasztásnak is vannak szabályai, nem véletlenül van rajta a felfekvési felület és a kontaktussáv. Az persze jó, ha nem levegősödik, de a tanulók nagy sok része közös gyakorlás után sem mindig látja, hogy hol levegős.

Név: Dajka Dóra
Dátum: 2011-12-27 11:21:24
Hozzászólás:
Kedves Évi!Annyit szeretnék csak hogy ha gél lakkal megfested a körmöt hogyan raksz bele követ?Én úgy csinálom,hogy festés után fixálok után körömragasztóval beleragasztom a követ és UV Tpocoat-tal fedem.Lehet gel lakk clearrel is fedni?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:51:24
Hozzászólás:
Kedves Dóra!
Amit leírtál szerintem nem igazán jó, a ragacsos színes rétegre tegyél egy csepp színtelen lakkzselét vagy hígabb átlátszó építő zselét, pl a Perfectnél a Platinum állaga a megfelelő ehhez és ebbe tedd a követ, lámpázás után pedig fedd be a színtelen lakkzselével.

Név: F:-ni
Dátum: 2011-12-25 20:58:25
Hozzászólás:
kedves Évi!

Amikor porcelán körmöt építek, akkor a mosolyvonalát, hogyan tudom szép ívesre csinálni?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:50:54
Hozzászólás:
Kedves F-:ni!
A szép és egyforma mosolyvonal titka a sok sok gyakorlás, a helyes anyaghasználat mellett nincs semmi olyan titkos trükk, amitől egyszer csak szép lesz. Gyakorlásként százas nagyságrendről beszélhetünk.

Név: F:-ni
Dátum: 2011-12-25 20:53:43
Hozzászólás:
Kedves Évi!

Hb. mennyi idő alatt lehet megépíteni egy körömágyhoszabbított francia műkörmöt?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:50:54
Hozzászólás:
Kedves F-:ni!
Nálam attól függően, hogy mennyire nehéz a vendég körme kb 2-2,5 óra.

Név: Juliaa
Dátum: 2011-12-25 17:30:38
Hozzászólás:
Szia Évi!14 éves vagyok és szeretnék műkörmöket építetni,szerinted megengedhető ebben a korban?(a szüleim beleegyeztek és csak vmi egyszerűt akarok)Kellemes ünnepeket és minden jót kívánok Neked!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:50:17
Hozzászólás:
Kedves Juliaa!
Én ilyen fiatal korban, ha csak nem körömrágás miatt van rá szükség, nem szoktam pártolni a műkörmöt. Ha esetleg gyengék a körmeid, akkor a lakkzselét érdemes kipróbálni, ami majdnem olyan hatású lesz, mintha lakkozva lenne.

Név: F:-ni
Dátum: 2011-12-24 23:51:58
Hozzászólás:
Kedves Évi!

Amikor épített körömágyhosszabbított francia téglalap alakú körmöt építek akko nem kell sem a lapréteg, sem clear zseléből C ív?
Csak felhelyezem a sablont:körömágyhosszabbítás, fehér vég, megvárom amíg megköt, és megreszelem a felületét és fényzselét rakok rá?
Üdv:Fanni

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:50:17
Hozzászólás:
Kedves F:-ni!
Nem, itt is kell alapréteg, mert a fehér sem a körömágyhosszabbító nem mehet a természetes körömre. Rá pedig ugyan úgy színtelen anyag kerül.

Név: F:-ni
Dátum: 2011-12-23 14:56:33
Hozzászólás:
Szia Évi!

1. A szagtalan liquid-nek mi a hátránya?
2. Mikor kell a porcelánnál alapréteget használni?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:49:34
Hozzászólás:
Kedves F:-ni!
A szagtalan liquid teljesen máshogy köt, mint a szagos, emiatt nem alkalmas pl hajlításra, díszítésre és az evvel készült köröm általában gyengébb és hamar sárgul.
Alapréteget akkor teszünk, ha annak kimondottan funkciója van, pl színes anyag alá az utána lévő töltések megkönnyítése miatt.

Név: Dina
Dátum: 2011-12-23 05:48:45
Hozzászólás:
Szia Évi!

Szeretném megkérdezni,hogy a műköröm alatt h lehet észre venni a gombás fertőzést?
Van egy vendégem akinél nem látszik töltésnél semmi de amikor a végén alulról megreszelem fura szag jön ki. Volt már ilyenre példa ,leszedtük és nem volt gombás a körme.meg nem porhanyós.És csak egy darab körménél olyan.és az ujjbegye alatt hozzá nő a bőre a körméhez és mindig vágja magának alulról.De azt mondta ,hogy az mindig is olyan volt neki.szedjem le neki azt az egy körmét? Köszi a válaszod!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:49:34
Hozzászólás:
Kedves Dina!
Azt, hogy gombáról van-e szó, azt nem a mi tisztünk megállapítani, hanem az orvosé, aki ezt szintén nem ránézésre mondja meg, hanem mintát vesz és laborban megvizsgálják. Mi csak a gomba gyanújára hívhatjuk fel a figyelmét, amire leginkább a színelváltozás tud utalni, pl zöldes, barnás. Ha látszólag semmilyen elváltozás nincs a körmön, akkor elképzelhető, hogy valami más okozza, pl szennyeződés, illetve a körömlemeznek is van egy jellegzetes szaga reszeléskor. Ha töltésnél az anyag miatt nem látod tisztán a körömlemezt, akkor érdemes leszedni és ellenőrizni, hogy nehogy baj legyen.

Név: Edi
Dátum: 2011-12-23 05:17:59
Hozzászólás:
Kedves Évi!

Ismét egy kérdéssel fordulok hozzád!
Vettem fekete zselét,de formareszelésnél mindig kireszelődik pedig probálom óvatosan reszelni és tovább is köttetem mint a többi zselét. Mit rontok el?
Előre is köszi a válaszpd! És Kellemes Ünnepeket Kívánok neked!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:48:58
Hozzászólás:
Kedves Edi!
Bármilyen színnel is dolgozol, ha kireszeled, az mindig azt jelenti, hogy túl vastag az alapréteg.

Név: ica
Dátum: 2011-12-22 12:50:31
Hozzászólás:
szépek

Név: Petra
Dátum: 2011-12-21 18:29:07
Hozzászólás:
Szia Évi!
Azt szeretném kérdezni, hogy hogyan tudom egyenletesre és egyformára lereszelni a tippes műkörmöt és hogyan alakítsak ki egyforma mosolyvonalat rajtuk? Előre köszönöm a válaszodat!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:48:58
Hozzászólás:
Kedves Petra!
Ahhoz, hogy egyenletes sima felületet kapj, már az anyagfelvitelnél figyelni kell az egyenletes felület és C ív kialakítására, már itt sem lehetnek benne nagy lukak, mert azt reszelővel nem tudod eltüntetni. Az egyforma mosolyvonalat természetesen az ecsettel tudod kialakítani, ami azért nem megy rögtön, sok gyakorlás szükséges hozzá. Emellett segíthet az is, ha megfelelő állagú anyagokkal dolgozol, amik bizonyos mértékig önterülőek, mégsem folynak szét.

Név: Judit
Dátum: 2011-12-21 10:37:22
Hozzászólás:
Szia Évi!
Én egy 19 éves főiskolás lány vagyok, egy éve van meg a kéz-lábápoló műkörömépítő szakmám és imádom csinálni. Nagyon szeretném ezt a továbbiakban is folytatni úgy, hogy legális is legyen. Ha bejelentem akkor viszont kell biztosítani külön bejáratú helységet meg nagyon sok kritériumnak meg kell felelni, de ezeket még egyenlőre nem tudnám teljesíteni. Hogyan lehet ezt megoldani? Nem jut túl sok időm a körmökre de ha van akkor szívesen csinálom és azt szeretném, hogy legális legyen. Ezekre a kérdésekre nem igazán tudott még nekem senki sem válaszolni. Nagyon szépen köszönöm előre is a válaszodat!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:48:19
Hozzászólás:
Kedves Judit!
Legálissá úgy tudod tenni, hogy a nappali tagozatos főiskola mellett jóval, kevesebb járulékot kell fizetni, bár a mostani változások miatt mindenképpen meg kell nézni, hogy most mit mondanak evvel kapcsolatban a jogszabályok, így ki tudod váltani a vállalkozói igazolványt. És ezzel már el tudsz menni egy szalonba helyet bérelni, több helyen is van lehetőség arra, hogy heti csak néhány napot, amit még össze lehet egyeztetni a főiskoláddal. Az otthoni munkavégzéshez elég szigorú szabályok vannak, amik ugyan régióként változhatnak, de a helyi előírásokat be kell tartani.

Név: Réka
Dátum: 2011-12-20 21:11:30
Hozzászólás:
Szia Évi!
Ismét hozzád fordulnék. Hogyha szép fehér csillámos franciát szeretnék, akkor az átlátszó vagy a fehér porci porhoz keverjem a fehér csillámport?
Köszi, üvd.:Réka

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:48:19
Hozzászólás:
Kedves Réka!
Porcelánnál nyugodtan keverheted a fehérbe, nem fogja eltompítani és egyszerűsíti az anyagfelvitelt.

Név: Edi
Dátum: 2011-12-19 21:39:58
Hozzászólás:
Szia Évi!

Szeretnék érdeklődni,hogy ha elmegyek egy tovább képzésre akkor be kell-e valahova jelentenie az oktatónak,hogy én megyek-e hozzá.Csak voltam egy tanfolyamon és nem kaptam róla még papirt. pedig igérve volt. most decemberben végeztem el és azt igérte ,hogy pár hét mulva kapom meg az oklevelet mert nincs neki készleten. Ilyen lehetséges? Amugy sem voltam megelégedve a szinvonallal! Számithatok rá szerinted h megkapom még ?

Köszönöm elöre is a válaszod! Imádom a munkáidat! Sok sikert továbbra is és remélem én is egyszer eltudok jutni a Te csodálatos szakmai tudásodhoz!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-12-19 23:51:51
Hozzászólás:
Kedves Edi!
A továbbképzésekre sajnos semmilyen szabályozás nincs, így senki sem ellenőrzi sem az oktatások színvonalát, sem azt, hogy ki vett rajta részt. Mást nem tudsz tenni, mint jelzed hogy nem kaptál. Nagyon ritkán mi is szoktunk postázni oklevelet, de sajnos csak a probléma van belőle, hogy összegyűrik, megsérül, vagy meg sem érkezik, így jobb ha személyesen próbálod meg átvenni.

Név: Réka
Dátum: 2011-12-19 21:16:03
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Ezelőtt profi műkörmös építette évekig a körmöm. Aztán pár hónapja alakult ki bennem, hogy saját magam szeretném csinálni. Semmi gyakorlatom, még csak nem is próbálkoztam vele. Már eljutottam odáig, hogy megrendeltem minden alapanyagot. A Step by Step rovatodban szinte mindent elolvastam. Tip-porcelános körmöt szeretnék \"varázsolni\". Az lenne a kérdésem, hogy a zsírtalanítót illetve vízelvonót mikor vigyem fel a körömre. A tip felragasztása után is lehet? Nem rongálja a tipet?
Válaszodat előre is köszönöm: Réka

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-12-19 23:51:11
Hozzászólás:
Kedves Réka!
Fertőtlenítőt a tipragasztás előtt és után is használni kell, de csak a természetes körömre. A tipre nem szabad tenni belőle.

Név: F:-ni
Dátum: 2011-12-19 21:02:19
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Amikor pocelán körmöt építünk, akkor kell lenni alaprétegnek?

Válaszod Köszönöm!
Üdv:Fanni

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-12-19 23:51:11
Hozzászólás:
Kedves Fanni!
Porcelán körömnél az esetek nagy részében nem használunk alapréteget.

Név: M.Linda
Dátum: 2011-12-18 11:28:54
Hozzászólás:
Szia Évi!Nagyon tetszik ez az oldal,rengeteg hasznos dolgot tudtam meg,amit köszönök!Most végeztem el egy műkörmös tanfolyamot,de sajnos nem a legjobbat választottam...Azt szeretném megkérdezni tőled,hogyha savmentes zselét használok akkor a primernek is savmentesnek kell lennie,vagy lehet savas?Válaszodat előre is köszönöm,szép napot! Linda

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2011-12-19 23:50:42
Hozzászólás:
Kedves Linda!
A savmentes zselének és a savmentes primernek semmi köze egymáshoz ebben az értelemben. Egészen máshogy működik mindkét primer, én azon a véleményen vagyok, hogy amelyik előkészítő anyagot ajánlja a gyártó a saját zseléjéhez, azt kell használni.

Oldalszám:
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>