Szólj hozzá Te is!


Kedves Látogató!
Kérdésedet a kézápolással kapcsolatban vagy véleményedet, észrevételedet az oldallal kapcsolatban szívesen várom itt, a vendégkönyvben.

Üdvözlettel
Évi

A vendégkönyv egy kis változáson ment keresztül azért, hogy jobban áttekinthető legyen. Ezentúl a válaszok kiemelve, az adott kérdés alatt jelennek meg.

Hozzászólás a vendégkönyvhöz:

Név:

Email cím:

Hozzászólás:



 

Keresés a vendégkönyvben:

Ha nem szeretnéd az összes hozzászólást végigolvasni a vendégkönyben rákereshetsz a téged erdeklő témára.

Leggyakrabban keresett témák:
levegősödés felválás c ív mosolyvonal verseny műköröm töltés ecset sablon reszelés akril csillám díszítés virág háló kagyló toll

Keresendő kulcsszó:


Oldalszám:
<< Előre 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-16 01:15:38
Hozzászólás:
Kedves Pocahontas!
Szinte a körömkészítés összes fázisára el lehet mondani, így az akrilfestésre is, hogy fontos a jó eszköz és anyag, de ez önmagában nem fogja elkészíteni a körmöt vagy a mintát. A megfelelő technika nélkül valószínűleg nem úgy fog sikerülni, ahogy annak kellene. Én pl 2-es és 1-es Kolinsky ecsettel készítettem azokat a mintákat, amiket pár napja töltöttem fel a nailsre, amin szerintem szép vékonyak a vonalak.
Vékony vonalaknál nagyon fontos a festék híg állaga, az ecset szőre, a megfelelő támasztás és a mozdulatok kontrollálása.

Név: Patricia
Dátum: 2012-01-08 16:44:45
Hozzászólás:
Kedves Évi!

CN Gel-Lackot vásároltam, viszont az UV lámpában való kötés után majdhogynem teljesen lejött a szín a fixálás után.Először ezt 1X9 W-os lámpában köttettem, majd vettem most egy 2X9 W-os lámpát de ennél is ugyan ez van. Kicsit több, mint 3 percig hagyom bent, de mikor 5 perc volt akkor is ugyanígy lejött. A cső is teljesen új még. Kérlek segíts válaszoddal, hogy mi lehet a baj. Köszönöm!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-16 01:13:57
Hozzászólás:
Kedves Patricia!
Sajnos erre nem sok okos dolgot tudok mondani, vidd vissza a boltba és ott próbáljátok ki, elképzelhető, hogy valami hibás széria.

Név: Vicuska
Dátum: 2012-01-07 23:33:58
Hozzászólás:
Szia Évi!
A katalogusban láttam az Aktiv clear zselét,ami enyhén lilás árnyalatu.Szeretném kérdezni, mennyire önterülö?Azt irják sürü, és profiknak ajánlott.Ez uj zselé?köszi,Vicuska

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-16 01:13:57
Hozzászólás:
Kedves Vicuska!
Az Active Clear mindenképpen hígabb állagú, mint az Atcive Pink. A Crystal Clearhez tudnám hasonlítani, közepesen önterülő.

Név: Kinga
Dátum: 2012-01-07 21:38:00
Hozzászólás:
Szia Éva!

Olyan kérdéssel fordulok hozzád,hogy szeretném gél lakkal megcsináltatni a körmeimet,de elég rövidek viszont én hosszú körmöket szeretnék.Lehetséges e a gél lakkal a köröm meghosszabbítása mint pl a zselével??
Válaszod Köszönöm!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-16 01:13:25
Hozzászólás:
Kedves Kinga!
A lakkzselével hosszabbítani nem lehet. Ez az anyag a természetes köröm vékony bevonására való.
Ha a színe miatt szeretnéd a lakkzselét, akkor azt meg lehet csinálni, hogy zselével vagy porcelánnal meghosszabbítani és bevonni a lakkzselével. Ha a természetes és vékony hatása miatt, akkor sajnos meg kell várnod míg megnő a sajátod.

Név: Lackner Enikő
Dátum: 2012-01-07 18:48:23
Hozzászólás:
Szia Éva!!
Nekem is levegősödéssel kapcsolatban lenne kérdésem!!Próbáltam keresni rá választ,de nem igazán találtam meg...Már majdnem 2 éve körmözöm és 99%-ban jók és tartósak a körmök,nincs panasz!Viszont most van egy vendégem,aki kifog rajtam!!!1 hét után nagyon fellevegősödött és szinte egyben lesetek!A körmei laposabbak és kifelé szélesedik,nem éppen egy átlagos körömforma.Mindent úgy csináltam,ahogy máskor és nem használtam más nagyot sem,mint másoknál!Építetten(nem tippes) és porcelánnal csináltam.Azóta az anyagokkal másokon is dolgoztam,így az se lehet,hogy megromlott volna...Szóval,mindent ugyan úgy csináltam.Természetesen újra építettem neki ingyen,úgy csináltam,hogy egyszerre csak egy kézen dolgoztam,hátha azzal volt a gond,hogy amíg egyik kézen dolgoztam a másikkal arcához nyúlt vagy az ujjai egymáshoz értek,mert matatott vele...Figyelem hozzá ne érjek véletlenül se a köröm felültéhez,hátha az volt a baj.1 hét után megint ledobta a műkörmöket a köröm!!!:/ Vajon mi lehet a baj???Mondom,már nem vagyok kezdő és sok körmöt csináltam,valakinek 6 hétig is csak a lenövése van meg...ez meg kifog rajtam!!!!!Megpróbáljam zseléből megépíteni neki?Lehet ok a köröm szerkezete más,vagy zsírosabb?Hogy lehetne ezt megoldani?Az is nehezíti a dolgot most már,hogy mivel levegős neki,alá is ázott és gondolom a körme is nedvesebb,mert ott nem tud jól kiszáradni,ha meg nedves,akkor már nem igazán jó,még ha le is reszelem.Hogy tudnám ezt megoldani?Nagyon fontos lenne,ha tudnál nekem erre választ adni!!!Előre is köszike!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-16 01:13:25
Hozzászólás:
Kedves Enikő!
Ha ilyen szinten ledobja az anyagot, akkor ezt valószínűleg két dolog okozhatja, az egyik, hogy valamiért a porcelán anyagot nem tűri a köröm. Ilyenkor megoldás lehet a zselé, a másik, hogy valamilyen belső elváltozás, betegség, gyógyszeres kezelés hatására minden anyagot ledob magáról. Ez esetben sajnos a zselé sem fog megmaradni. Esetleg kérdezd meg, hátha tud valami olyan betegségéről, ami ezt okozhatja.

Név: Anita
Dátum: 2012-01-07 08:22:37
Hozzászólás:
Kedves Évi!
A gél lakkra fedő rétegnek lehet rakni easy off zselét,vagy esetleg valami mást?
köszönöm válaszod.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-16 01:12:46
Hozzászólás:
Kedves Anita!
Igen, minden olyan flexibilis fényzselé mehet rá ami rugalmas felületet képez.

Név: Ancsi
Dátum: 2012-01-06 13:31:55
Hozzászólás:
Szia Évi!
Én arról érdeklődnék, hogy hogyan tudom zselés körömbe beépíteni a csillámport? Ha zselével keverem, nem tudok vele ugy dolgozni ahogy szeretnék. De ha friss zselére szórom, hiába lámpázom, mikor még egy réteg zselét tennék fel elmaszatolom az egészet. Hogyan kellene beépítenem ahhoz hogy ne maszatoljam el?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-16 01:12:46
Hozzászólás:
Kedves Ancsi!
Én hígabb állagú építő zselébe szoktam keverni a csillámport, így nem lesz túl sűrű, szépen teríthető. Ilyen pl a Perfect Nails Platinum zselé.

Név: Szabina
Dátum: 2012-01-05 15:15:48
Hozzászólás:
Szia Évi!

Elég régóta hordok zselés műkörmöt, hosszabb, rövidebb idejű megszakításokkal..Problémám nem szokott lenni, egy picit levegősek lesznek a körmeim, de 3-4 hét után megbocsájtható..viszont most már 2. alkalommal építjük újra a mutatóujjamon a körmöt, mert 2 nap után szabályosan felválik a körmömről, hozzáteszem a többivel semmi gond nincs!!!! mit gondolsz, mi lehet a baj? mi történhetett a saját körmömmel, hogy csak erről az egyről dobja le a zselét?? válaszod köszönöm

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:56:11
Hozzászólás:
Kedves Szabina!
Ez érdekes, hogy csak 1 körömmel van probléma, nincsen semmi olyan munkafolyamat, a munkád, hobbid, vagy akár az otthoni takarítás során, ami kimondottan ezt az ujjadat veszi igénybe? Semmi más magyarázatot nem tudok erre, mintha ezt az ujjadat éri valami hatás ami miatt lejön róla az anyag.

Név: Ribizli
Dátum: 2012-01-05 12:26:33
Hozzászólás:
Kedves Évi!

Azzal a problémával fordulok hozzád,hogy mi a különbség árban a saját köröm megerősítése és a töltés között?Ugyanis,ha a vendégnek már úgy megnőtt a körme,hogy töltésnél is a saját körme van az anyag alatt,akkor az miben különbözik a saját köröm megerősítésétől?Hisz ha ugyanúgy több réteg anyagot használok ennél is és annál is.Itt olvastam,hogy saját köröm megerősítésénél is csinálhatunk fehér,-színes vagy bármilyen körmöt (porcelánból és zseléből egyaránt),tehát nem csak egy réteg anyagot jelent a saját köröm megerősítése.
Én most azért vagyok gondban,mert pl. ha jön a vendégem és porcelánnal saját köröm megerősítését kéri,akkor elkérem annak az árát.A második, ill. többi alkalomnál meg ugyanazt az árat...de hát elvileg azt már én töltöm. És akkor aki meg töltésre jön és a saját körme van az anyag alatt,akkor azért meg a töltés árát kérem el.Vagy az meg már saját köröm megerősítése?
Tudom,hogy ostoba kérdés és ezt mindenki maga dönti el,de a tapasztaltabb lehet,hogy jó tanácsot tud adni.Te hogyan csinálnád?Nem akarok senkit sem megkárosítani anyagilag és magamat sem szeretném \"átvágni\".
Várom válaszod!
Köszönettel:Ribizli

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:55:53
Hozzászólás:
Kedves Ribizli!
Nálam egy árban van mindkettő, anyagmennyiség szempontjából kicsit kevesebb anyagot viszünk fel töltésnél, hiszen a régi anyagból fent marad egy kicsi, ugyanakkor sokkal többet foglalkozunk az előkészítéssel, hiszen első alkalommal csak előkészítjük a természetes körmöt, töltésnél viszont a régi anyagot le kell vékonyítani, ha levegős azt ki kell reszelni, ami legalább 15 perc plusz munkát jelent, így én úgy gondoltam, hogy a plusz munka, illetve a plusz anyag egálban van. Saját köröm erősítésnél mindig csak az első alkalommal beszélhetünk, utána a töltés már ugyan az a folyamat, akár tipes, akár épített, akár megerősítésről van szó.

Név: Jumpika
Dátum: 2012-01-04 23:37:40
Hozzászólás:
Kedves Évi,
Kezdő manikűrös vagyok és az lenne a kérdésem, hogy lehet-e zselés műkörömre porcelán 3D-s virágot késziteni. Nagyon fontos lenne. válaszod előre is köszönöm,
Jumpika

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:55:53
Hozzászólás:
Kedves Jumpika!
Persze lehet, a megreszelt felületre jön a virág és utána vagy lekened az egészet fényzselével, vagy a virágot ki is hagyhatod.

Név: Hathazi Timea
Dátum: 2012-01-04 22:32:07
Hozzászólás:
Kedves Evi!A segitsegedet kernem.En most akkarok menni egy tanfolyamra ahol elvegezhetem a manikurt de annak ellenere szeretnek egy konyvet rendelni ahol reszletesen elmond mindent epites,diszites es arra kernelek meg h segics milyen kony lenne szamomra jo?es hol lehet megvasarolni???elore is koszonom

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:55:22
Hozzászólás:
Kedves Tímea!
A Perfect Nailsnek van egy elég részletes tankönyve, amit a weboldalukon meg is tudsz rendelni, vagy valamelyik Perfectes boltban meg tudod vásárolni. Nagy kék színű, sok iskolában tanítanak belőle.

Név: Melinda
Dátum: 2012-01-04 10:23:58
Hozzászólás:
Kedves Évi!

Saját köröm (nagyon pici) megerősítésénél szeretnéik tanácsot kérni. Amennyibbe színes zselével kéri a vendég, úgy azt még lakkozó mozdulattal áthúzom a végén clear zselével, majd éppen átbufizom, hogy érdes legyen és fényzselézem. Ez így helyes? Vagy csak alapréteg, színes 2* és fényzselé? Ez esetben fixálás nélkül. Melyik megoldás a jobb? Mert az elsőnél néha felpattog a széle, a másodiknál meg a fényzselé összehúzza a színes zselét (picit). Te hogyan ajánlod?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:55:22
Hozzászólás:
Kedves Melinda!
Szerintem egyik variáció se jó, átlátszó zseléből elkészíted és megreszeled a körmöt és utána két vékony lakkozás szerű rétegben felviszed a színes zselét, majd fixálás nélkül bevonod fényzselével.

Név: Sincerely
Dátum: 2012-01-03 12:16:11
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Már 2 éve járok egy kedves hölgyhöz és valóban nagyon szép körmöket készit, csak.. a problémám, hogy rendszeresen a körmöm oldala (változó, hogy éppen melyiken) omega alakzatban kitörik. Van amikor egyszerre több körmömön is. Reszelővel szoktam megszüntetni a problémát, amivel ugye egy elég ronda asszimetriát érek el. Már többször mutattam a körmösömnek a jelenséget, de úgy tűnik nem tudja úgy építeni a körmömet, hogy ez ne következzen be. Most azon gondolkodom, hogy keresek valaki mást, de előtte érdekelne a véleményed, hogy miért történhet ilyen probléma a körmeimmel?
Válaszodat előre is köszönöm! BUÉK!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:54:48
Hozzászólás:
Kedves Sincerely!
Ezt több dolog is okozhatja, pl ha az anyag nem elég erős, vagy ha nincs megfelelő vastagságban feltéve a körömre. Nagyon sokszor előfordul, hogy a körömlemez elpöndörödik az anyagtól, így az oldal rész már gyengébb lesz és az oldal rész ezáltal már könnyebben törik. De pl nekem is volt olyan vendégem aki piszkálta, rágcsálta alulról a körmét, ott ugyan ez lett a végeredmény.

Név: Mariann
Dátum: 2012-01-03 09:53:14
Hozzászólás:
Kedves Éva!
Szeretném a tanácsodat kérni zselék, ill. porcelán porok okozta allergiákkal kapcsolatban. 20 éve vagyok műkörmös, s ugyan ennyi ideje viselek én is műkörmöt. Soha nem okozott gondot semelyik agyag.. egészen tavaly előttig. Először a porcelán köröm reszeléke okozott allergiás tünetet a kézfejemen.. aztán ez megszűnt, s folytatódott saját köröm feltétele után az ujjaimon jelentkező duzzadásos, viszketős, hatalmas vízhólyagokkal jelentkező allergiával, melynek során az ujjaim bőre megkeményedik, elhal, s egy két hét után lassan lepereg.. A bőr elhalás a körmeim alatt lévő szövetrészeken is látható. Több bőrgyógyásznál, orvosnál is jártam, ám az \"ilyet még nem láttam\" felkiáltásnál többet nem kaptam. Kutatom a zselék acril porok okozta allergiákat, ám eddig semmilyen leírást nem találtam. Te tudsz e velem ismertetni műköröm okozta allergiákat? Illetve nagyon érdekelne a zselék, acril porok összetevői... mert erről sem találok sehol részletes leírást.
Az összetevők valamelyike okozhat nálam a körmön keresztül felszívódva ilyen rettenetes tüneteket..
Köszönöm türelmed: Lakat Mariann

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:54:48
Hozzászólás:
Kedves Mariann!
Az alapanyagok részletes összetevőit sajnos egyik gyártó sem árulja el, bizonyos alap összetevőket, amik általánosak, a biztonsági adatlap tartalmazza, de azt, hogy te pontosan melyik összetevőre vagy allergiás csak vizsgálattal lehet megállapítani, mégpedig úgy, hogy elviszed azokat az anyagokat amik nálad allergiát okoznak és letesztelik rajtad. Ha olyan összetevő lesz az eredmény, ami csak kiegészítő, akkor megoldás lehet ha olyan anyagot keresel, amiből kivonták az általában allergiát okozó összetevőket, de ezek általában magas árfekvésű prémium anyagok. Ha viszont olyan összetevőt mutatnak ki, amelyik valamelyik anyagnak, esetleg mindkettőnek szerves része, akkor sajnos érdemes elgondolkozni azon, hogy abbahagyd a szakmát. Sokan ilyenkor mindenféle szteroidos krémeket hasznának, de én azt gondolom, hogy bármennyire is szeretjük a szakmánkat, egyetlen köröm sem éri, hogy felvállaljuk azokat a következményeket, amik egy ilyen steroidos krém hosszú távú használatával járnak.

Név: judit
Dátum: 2012-01-03 00:44:16
Hozzászólás:
mivel tudnám helyre hozni vagy erősiteni az elreszelt körmöm?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:54:14
Hozzászólás:
Kedves Judit!
Helyrehozni már nem fogod tudni, lakkzselét tudnak rátenni, ami ugyan olyan rugalmas természetes érzet lesz és erősíti a körmödet vagy japán manikűrrel lehet polírozni, ami szintén picitg erősebbé és fényessé teszi.

Név: F:-ni
Dátum: 2012-01-02 12:02:03
Hozzászólás:
Kedves Évi!

Hogyan kell az épített körömágyhosszabbított francia műkörmöt töltetni?
(Ugye ott nem rakok alapréteget!)

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:54:14
Hozzászólás:
Kedves F-ni!
Le kell vékonyítsd a teljes anyagot, utána ugyan az a sorrend, mint építésnél, átlátszó, kh, fehér, c ív.

Név: Nina
Dátum: 2012-01-01 18:52:05
Hozzászólás:
Kedves Évi!AZ én műkörmeim lenövőben vannak, november 10-e körül voltam utoljára műkörmösnél. Le szeretném növeszteni őket, aztán majd kipróbálni a gél lakkot rá. Meg kell várnom amíg teljesen lenő a műköröm vagy már mehetek gél lakkot csináltatni rá? :) Köszi előre is a válaszodat és BÚÉK!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:53:41
Hozzászólás:
Kedves Nina!
Mivel elég nagy a különbség a természetes köröm és a műköröm rugalmassága között és már jócskán van lenövésed is, ezért ha tesztek rá lakkzselét, akkor mindenképpen nagyon vékonyítsátok el az anyagot, hogy alig maradjon rajta, de így mégsem károsodik a körmöd a leszedéstől.

Név: Mara
Dátum: 2011-12-30 17:38:46
Hozzászólás:
Kedves Évi !

Hosszú kihagyás után újból dolgozom. Voltam technikai tovább képzésen és megyek is még.Minden nap gyakorolok nagyon élvezem és kedvem is van hozzá.De még nem tökéletes a munkám. Hogy lehet ezt a helyzetet kezelni a vendégekkel mert ez engem nagyon zavar. Ezen görcsölök az építés kezdetén hogy vajon milyen lesz a munkám végeredménye. Az a gondolatom támadt hogy ezért inkább engedek az árból addig míg nem lesz szép a végeredmény. De kíváncsi vagyok a véleményedre. Várom a válaszodat. Köszönöm !

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:53:41
Hozzászólás:
Kedves Mara!
A rossz hír egyben jó is, tökéletes munkás sosem fogunk kiadni a kezünkből, mindig lesznek benne apró hibák, ami mindig motivációt ad egy újabb köröm elkészítéséhez és a hibák kijavításához. De persze törekszünk, hogy ezeket a hibákat csak mi vegyük észre és a vendég elégedett legyen.
Vedd figyelembe a vendég egyedi igényeit, a színek, formák tekintetében és próbáld meg mindig azzal a szemmel nézni már munka közben, hogy te viselnéd-e, ha a válasz igen, akkor biztos lehetsz benne, hogy a vendégnek is tetszeni fog. A hibákat pedig megjegyzed magadnak és legközelebb figyelsz, hogy azokat ne kövesd el újra. Szerintem ha nincsenek hatalmas hibák, ami miatt leesik vagy látványosan csúnya, akkor nem jó az árak csökkentése, mert avval felhívod a vendégeid figyelmét arra, hogy valami nem stimmel és nehéz olyan magyarázatot adni, ami alapján elfogadják a szakmai tudásod. Ha mindenképpen úgy érzed, hogy kevesebbet kérnél a munkádért, akkor inkább adj ajándékba díszítést, kézmasszázst.

Név: Kovácsné Zsuzsa
Dátum: 2011-12-30 17:18:27
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Nagyon nagyon boldog új évet kívánok Neked és Kedves Párodnak is! Remélem jövőre is találkozunk! Üdv: Zsuzsa

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:53:05
Hozzászólás:
Drága Zsuzsa!
Köszönöm szépen, Nektek is hasonló jókat kívánunk!
Évi és Gábor

Név: Vali
Dátum: 2011-12-28 23:45:56
Hozzászólás:
A lakkgéllel kapcsolatba szeretnék kérdezni. Voltam annó a roadshow-n bevallom de úgy gondoltam én nem fogok ezzel dolgozni, hát mégis :) Muszáj fejlődni a szakmába. Ha fehér francia véget készítessz két rétegbe kened fel a fehéret? Úgyanúgy kilehet törölni a mosolyvonalat mint zselénél? Sima acetonmentes lakklemosóval is lelehet fixálni? A Baby01 a legfehérebb itt a perfectnél jól látom? Köszönöm a segítséged!:)

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-01-06 18:53:05
Hozzászólás:
Kedves Vali!
Igen, mint általában mindig, itt is érdemes két vékony réteget hazsnálni, gy nem lesz vastag és erőteljesebb lesz a szín.
Törölni lehet, de mivel folyékony, ezért elég hamar újra elterül, így inkább érdemes a precíz felvitelre figyelni.
Nem, az 01-es az egy inkább krémszínű alapszín, a 02-es a fehér.

Név: aracsiné erika
Dátum: 2011-12-28 19:39:03
Hozzászólás:
kedves évi nagyon tetszik az oldalad én a mükörmös szakma szerelmese vagyok és remélem majd egyszer legalább elérek a te szinted negyedéig.nagyon örülök az oldaladnak

Oldalszám:
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>