Szólj hozzá Te is!


Kedves Látogató!
Kérdésedet a kézápolással kapcsolatban vagy véleményedet, észrevételedet az oldallal kapcsolatban szívesen várom itt, a vendégkönyvben.

Üdvözlettel
Évi

A vendégkönyv egy kis változáson ment keresztül azért, hogy jobban áttekinthető legyen. Ezentúl a válaszok kiemelve, az adott kérdés alatt jelennek meg.

Hozzászólás a vendégkönyvhöz:

Név:

Email cím:

Hozzászólás:



 

Keresés a vendégkönyvben:

Ha nem szeretnéd az összes hozzászólást végigolvasni a vendégkönyben rákereshetsz a téged erdeklő témára.

Leggyakrabban keresett témák:
levegősödés felválás c ív mosolyvonal verseny műköröm töltés ecset sablon reszelés akril csillám díszítés virág háló kagyló toll

Keresendő kulcsszó:


Oldalszám:
<< Előre 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-02-29 22:31:21
Hozzászólás:
Kedves Mónika!
Bár nem ismerem a termékeiket, de szerintem ez sima fényzselé, tehát nem oldható.

Név: Judit
Dátum: 2012-02-28 19:07:05
Hozzászólás:
Szia, szeretném mjegtudni hogyan lehet a porcelánt a legrövidebb idö alatt eltávolitani?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-02-29 22:30:44
Hozzászólás:
Kedves Judit!
Az anyag nagy részét reszelővel le tudod vékonyítani, majd acetonba áztatva leoldani a maradékot.

Név: Bea
Dátum: 2012-02-28 17:56:30
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Fél éve végeztem el a Cn tnfit ,eddigi munkáim egész jól bírták strapát(4,6 hét )nem levegősödtek fel.De most úgy döntöttem kipróbálom a termékeiteket a Cover Gel nagyon szép színű imádom, építők közül a platinum zselét választottam nagyon jó hogy nem éget de azt tapasztaltam hogy a körmök hátulról levegősödnek,ez elég kellemetlen,mert a vendégeim nem ezt szokták meg.Mi lehet a probléma? Más cég előkészítőit használom,Primer(cn),bond(2mb),illetve a nail prep-pem(cn) elkezdet opálosodni..Ez okozhat ilyen problémát?
Válaszod előre is köszönöm!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-02-29 22:30:44
Hozzászólás:
Kedves Bea!
A Cover szerintem is nagyon szép! :)
Mi szalonban a kollégáimmal együtt már több mint fél éve használjuk az anyagokat és nem volt problémánk a fellevegősödéssel, így szinte biztos, hogy az előkészítő anyagok keverése okozza a problémát. A nail prep nem probléma, ha más márka, de savas primerre nincs szükség hozzájuk, savmentes primerből pedig a Perfect Bondot használd. Ha megfelelően elő van készítve a köröm és nem ér a bőrhöz az anyag, akkor nem levegősödik.
A bőrhöz érő anyagról jut eszembe, hogy a Platinum hígabb típusú zselé, így ha nem vagy hozzászokva akkor könnyebben elfolyhat.

Név: F:-ni
Dátum: 2012-02-28 17:14:10
Hozzászólás:
Kedves Évi!

Egy vendégemnek lejött teljesen a körme és 1/4 beszakadt, vérzett. Szerinted mit érdemes vele csinálni?
Válaszod köszönöm!!

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-02-29 22:30:15
Hozzászólás:
Kedves F:-ni!
Néhány nap gyógyulás után óvatosan le tudod reszelni a felvált részt, a körömlemezre ilyenkor érdemes üvegszálat tenni és beborítani zselével vagy porcelánnal.

Név: Ági
Dátum: 2012-02-28 14:51:05
Hozzászólás:
Szia Évi!
Olyan kérdéssel fordulok hozzád, hogy a sablont ha úgy rakom fel hogy oldalt se legyen rés egy teljesen rövid körömnél, akkor lefelé konyul és ha követem az építésnél az egyenes vonalat a sablonon, akkor az is ugye lefelé fog állni nem pedig vízszintesen. Ha viszont oldalról nézem a sablont és vízszintesen építem fel, akkor lapos lesz a felépített vég és ha c ívet alakítok ki akkor meg vastag lesz (ha szemből is szép ívet akarok). rossz a sablon vagy rosszul csinálom? vagy hajlítást kell végeznem mindenképp és akkor szemből nézve feljebb emelkedik az épített vég közepe (ezáltal az oldal vonal is)? tehát oldalról úgy fog kinézni egy hosszabb körömnél, mintha a sablont picit felfelé állásban raktam volna fel és \"középen a c ívnél feltöltöm\"? remélem sikerült érthetően leírom mi is a lényege a kérdésemnek:) Nagyon köszönöm előre is a segítséged! Szépek a munkáid gratulálok!:) Köszi! Ági

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-02-29 22:30:15
Hozzászólás:
Kedves Ági!
Ennek a problémának a megoldására való a sablon kivágása, ahol a köröm ívének megfelelően alakítod ki a sablon ívét, így nem lesz rés és olyan szögben tud állni, ahogy szeretnéd.

Név: Melinda
Dátum: 2012-02-28 10:17:00
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Lábra is ugyanúgy kell megcsinálni a lakk zselét, mint körömre? És pl. a nagy lábujjról hogy áztatom le? Mert tudtommal nincs akkora áztató gyűszű! Illetve van 2 pontom, azt be tudom váltani kötényre?
Köszi!
Meli

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-02-29 22:29:39
Hozzászólás:
Kedves Melinda!
Igen, ugyan úgy mehet lábra is, ilyenkor leáztatni úgy szoktuk, hogy egy kis darab vattát acetonba áztatunk, ráhelyezzük a körömre és alufóliával körbetekerjük.
Persze, két pontért tied a kötény,csak azt kell eldöntened, hogy fehér vagy lila színben szeretnéd :)

Név: Kriszta
Dátum: 2012-02-27 18:57:11
Hozzászólás:
Kedves Évi! Köszönöm a válaszodat.Akkor az előkészítéssel lehet a gond,mert a bőrhöz nem érek az anyaggal,arra nagyon odafigyelek.A bolyhozással lehet a probléma? Annyira szeretnék felválás és levegősödésmentes porci körmöket készíteni.Várom a javaslataidat.:) Köszönöm szépen a segítséged. Kriszta.:)

Név: Laura
Dátum: 2012-02-27 11:14:37
Hozzászólás:
Szia Evi...visza terek meg 1 kerdesel...azt szeretnem meg kerdezni hogy a zseles epitet koromre, ha disziteskent porcelan viragot alakitok ki...a top gelt, fel viszem a viragra is? vagy a szabad hejeken, ahol a zsele van...meg egyszer koszonom
L

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-02-29 22:29:39
Hozzászólás:
Kedves Laura!
Porcelán virágra általában nem szoktunk fényzselét kenni, mert nélküle szebben kiadja a 3D hatást. Érdemes csak körbekenni.

Név: erika
Dátum: 2012-02-26 19:51:16
Hozzászólás:
SZIASZTOK!TUD VALAKI SEGÍTENI,ZSELÉS MŰKÖRÖMNÉL TIPRŐL FELVÁLIK A ZSELÉ ,MITŐL LEHET?

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-02-29 22:28:58
Hozzászólás:
Kedves Erika!
Tipet is ugyan úgy meg kell mattítani, mint a körömlemezt, előkészítő anyagokat viszont nem szabad rátenni.

Név: Viki
Dátum: 2012-02-26 17:59:23
Hozzászólás:
Kedves Évi!
A lakkzselét lehet tölteni, vagy le kell szedni teljesen?
Üdv:Viki

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-02-29 22:28:58
Hozzászólás:
Kedves Viki!
Tudod tölteni, hogyha hasonló színt szeretni, mint ami már fent van. 2-3 ilyen töltés után érdemes leszedni és újat rakni, mert már vastag lesz rajta az anyag.

Név: Heli :)
Dátum: 2012-02-26 14:11:12
Hozzászólás:
Sziasztok!az akrilfesték zselével keverhető?kösziiii

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-02-29 22:28:24
Hozzászólás:
Kedves Heli!
Nem próbáltam még.

Név: szili
Dátum: 2012-02-24 20:56:08
Hozzászólás:
köszönöm az eddigi válaszaidat

Név: Laura
Dátum: 2012-02-24 20:09:19
Hozzászólás:
Kedves Evi...en meg uj vagyok eben a szakmaban es nekem is lene 1 par kerdesem..de ami ugy igazan erdekelne, az az h a csilamport ki lehet e keverni zselevel, ahoz h kaphasunk 1 csilamporos zselet. En a perfectet dolgozom, es nem vagyok bene bisztos ha a crystal clear gelt osze lehet e keverni a csilamporal? koszonom elore is

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-02-29 22:28:24
Hozzászólás:
Kedves Laura!
Igen, nagyon jól lehet keverni, de én inkább a Platinumot ajánlom erre, mert a Crystal Cleart nagyon be fogja sűríteni a csillámpor.

Név: Ancsi
Dátum: 2012-02-22 18:38:21
Hozzászólás:
Kedves Évi!
Segítségedet szeretném kérni: zselé hajlításánál a hajlítócsipesszel a zselét „nyomom össze\" kissé a sarokpontoknál, vagy csak a sablont.(Sajnos ezt tanfolyamon nem tanították.) Köszönöm a segítséged.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-02-23 23:52:04
Hozzászólás:
Kedves Ancsi!
Természetesen a zselét, ha csak a sablont nyomnád, elválna tőle a zselé.

Név: Ancsi
Dátum: 2012-02-22 12:20:49
Hozzászólás:
Kedves Évi! Szeretném megkérdezni, hogy amikor stilettót építek, mennyire kell lefelé billenteni a sablont. Attól félek, ha nincs azonos szintben a saját köröm és a sablon, akkor egy kis lépcső alakul ki a szabadszél mentén, és ettől törékeny lesz a műköröm. Köszönöm a segítségedet.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-02-23 23:52:04
Hozzászólás:
Kedves Ancsi!
Attól, hogy a sablont lefelé billented, ha jól van kivágva, akkor nem lesz lépcső a sablon és a köröm között, így nem lesz töréspont sem.

Név: Kriszta
Dátum: 2012-02-22 09:30:44
Hozzászólás:
Kedves Évi! Szeretném a tanácsodat kérni:mért van az,h. a porcelán köröm levegős lesz? Lehet,h. az anyagom nem megfelelő? (Crystal Nails) Savas primert használok,lehet,h. savmenteset kéne? Milyen terméket tudnál jó szívvel ajánlani,ami nem válik fel? Gyönyörűek a munkáid,további sok sikert kívánok neked! Köszönettel:Kriszta.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-02-23 23:51:26
Hozzászólás:
Kedves Kriszta!
Nem gondolnám, hogy feltétlenül az anyag a hibás. A levegős körmöt a nem megfelelő előkészítés vagy a bőrhöz érő anyag okozza. Ha a két hiba valamelyikét elköveted, akkor bármilyen minőségű anyag felválik.

Név: Melinda
Dátum: 2012-02-22 08:14:33
Hozzászólás:
Kedves Évi! Lenne néhány kérdésem.
A gel lac-ot mivel lehet leoldani? Sima tip oldó is jó? És kb. mennyi ideig kell áztatni?
Vissza lehet önteni a felhasznált oldót, vagy elszínezi a folyadékot?
Egy gyakorlott körmösnek kb. mennyi idő a gel lac \"töltése\"?
Ha a vendégnek nagyon ránő a bőre a körömre, műköröm töltés előtt le lehet oldani bőroldóval?
Köszönettel: Melinda

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-02-23 23:51:26
Hozzászólás:
Kedves Melinda!
Amennyiben a lakkzselé leoldható (nem mindegyik márka az, annak ellenére, hogy úgy reklámozzák), igen jó a tip oldó is. Ha megreszelted a lakkzselé felületét akkor kb 15 perc után lejön. Visszaöntheted, újra lehet használni.
Lakk zselé töltést kb ¾ óra alatt el lehet készíteni.
Használhatsz bőroldót is csak utána vizes lemosás miatt alaposan meg kell szárítani.

Név: K.Ildikó
Dátum: 2012-02-22 00:18:58
Hozzászólás:
Szia Évi!
Kezdő műkörömépítő vok és érdeklődnék,hogy te melyik típusú porcelán ecsetet javasolnád a tanulóknak(kezdőknek)?Illetve melyiket haladó szinten?
Köszönöm előre is!
Ildi

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-02-23 23:49:57
Hozzászólás:
Kedves Ildi!
A 2000-3000 ft-os ecsetek sajnos nem az igaziak, bár ameddig még tanul valaki és nem tud vigyázni a szőrére, vagy belekötteti az anyagot addig szerintem megfelelő. De egy kis gyakorlat után érdemes átváltani valamelyik komolyabb 10.000 Ft körüli ecsetre.

Név: Amavra
Dátum: 2012-02-21 18:45:35
Hozzászólás:
Bocs, félreírtam az előbb. Easy Off Hardener fényzseléről beszélek, ami elég felkapott.

Név: Amavra
Dátum: 2012-02-21 18:44:20
Hozzászólás:
Kedves Évi! Először használok fixálás igénylő CN-Top Coat fényzselét. De UV-alatt nem köt meg, bármiddig is hagyom bent, márpedig 3 percnél tovább köztudottan nem ajánlatos az enyhe sárgulás miatt. Porcelánnal dolgozom, minden szabályt betartok, ilyen problémám még nem volt. A zselét fixálni kell, azt tudom, na de a fényzselét is?Vagy mégiscsak jobb a fixálás mentes? Válaszodat előre is nagyon köszönöm.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-02-23 23:49:57
Hozzászólás:
Kedves Amavra!
Mindenképpen jobb a fixálás mentes és ha esetleg gyengébb lámpád van vagy régiek a csövek, akkor nyugodtan 4-5 percig is lámpázhatod.
Ha jól tudom, az Easy off is fixálandó fényzselé.

Név: berki edina
Dátum: 2012-02-21 14:40:51
Hozzászólás:
ez nagyon szép. a kérésre válaszoló szóra is megfelelne.-♥♥♥.

Név: Ági
Dátum: 2012-02-19 15:47:58
Hozzászólás:
Kedves Évi,
Teljesen amatőr ként saját magamnak készítem a körmeim. Eddig zselét használtam, de gondoltam kipróbálom a porcelánt. Első próbára két körmömön készítettem el. A felkenéssel nem is volt gond, képességeimhez képest egész jók lettek. Miután betettem a lámpa alá (UV liquidet hasznltam)teljesen matt és érdes lett a felülete. Abban kérném segítségedet, hogy mi lehetett a hiba. Túl sokáig lámpáztam, kevés liquidet használtam ...

Előre is köszönöm válaszod!
Ági

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2012-02-23 23:48:06
Hozzászólás:
Kedves Ági!
A porcelán már csak ilyen, kötés után matt lesz a felülete. Felületreszelés után fényzselével szoktuk visszaadni a fényét.

Név: szili
Dátum: 2012-02-18 21:39:30
Hozzászólás:
Kedves Évi. Olyan van , hogy valaki nem birja a mű körmöt? Megcsináltam egy vendégemnek és másnap hivot, hogy szedjem le neki, mert ő nem birja elviselni.Létezik ilyen? Annyira mű lenne ez neki?
Valamint még lenne egy kérdésem, hogy miért buborékos a zselé amit megveszek? sokszor ráteszem a fedő réteget és mikor bufferezem a végén, kijukat vagy látszik benne a buborék. A zselé márkáját nem tudok h elárolhatom-e .Talán a zselé lenne rossz? Vettem már több fajtát, de mindegyikbe volt buborék:(

Oldalszám:
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>