Szólj hozzá Te is!


Kedves Látogató!
Kérdésedet a kézápolással kapcsolatban vagy véleményedet, észrevételedet az oldallal kapcsolatban szívesen várom itt, a vendégkönyvben.

Üdvözlettel
Évi

A vendégkönyv egy kis változáson ment keresztül azért, hogy jobban áttekinthető legyen. Ezentúl a válaszok kiemelve, az adott kérdés alatt jelennek meg.

Hozzászólás a vendégkönyvhöz:

Név:

Email cím:

Hozzászólás:



 

Keresés a vendégkönyvben:

Ha nem szeretnéd az összes hozzászólást végigolvasni a vendégkönyben rákereshetsz a téged erdeklő témára.

Leggyakrabban keresett témák:
levegősödés felválás c ív mosolyvonal verseny műköröm töltés ecset sablon reszelés akril csillám díszítés virág háló kagyló toll

Keresendő kulcsszó:


Oldalszám:
<< Előre 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>

Név: Zsófi
Dátum: 2006-04-09 20:05:13
Hozzászólás:
Szia Évi!
Szoktál természetes körmöket zselével ill. porcival megerősítení, Ha igen melyik vált be? A kolléganőm kipróbálta az Ibd clear lágy zseléjét, neki nem jött be, fellevegösödött pár nap után. Az Ibd-seket is megkérdeztük és azt mondták, hogy ez 2 hétig tart utána felválik. Sajnos nem is tudtak más megoldást ajánlani. Mi a különbség tapadás szempontjából a természetes köröm és az épített technika között, és akkor mi a megoldás? Köszi
Üdv

Név: Darabos Évi
Dátum: 2006-04-09 19:38:10
Hozzászólás:
Noémi!
Az extrém fehér teljesen sűrű, építéshez és töltéshez is jó.
A csiszolófej henger alakú, karbid fej - legalábbis én ezt használom hozzá.

Anita, Vera!
Köszöném szépen, aranyosak vagytok! :)

Tündi!
Ezek abszolut igazak, és hozzáteszem még azt is, hogy a tartósságuk sem hasonlítható a hagyományoshoz, sajnos :(

Jucus!
Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszenek :)
Ha visszaemlékszel még a tanfolyamon tanultakra, a hideg, nyirkos kéz kizáró ok ként van felsorolva, azért, mert itt nagyobb a kipárolgása a testnek és ezért nagyon könnyen felválik, főleg a zselés köröm. Próbáld meg a porcelánt, de nem biztos, hogy az is fent fog maradni.

Üdv,
Évi

Név: Jucus
Dátum: 2006-04-09 18:10:55
Hozzászólás:
Szia Evi:)

Te vagy a peldakepem,gyonyoruek a munkaid szeretnek egyszer enis igy dolgozni:)Nagyon aranyos vagy,hogy igy segitessz mindenkinek.Lenne egy problemam,ha valaki tud ra otletet kerem segitsen.Kezdo vagyok,eddig meg nem volt kudarcom.Barkinek csinaltam kormot jo lett,nem volt panasz.Nemreg jott hozzam egy csajszi,hogy sehol nem vallaljak el mert izzad a keze.Gondoltam megprobalom.Epitettet akart,maceras volt kicsit de megcsinaltam.Azutan egy het mulva elkezdett levegosodni de nagyon durvan,visszajott ujra megcsinaltam.Utanna 2 hetre jott de katasztrofa megint hogy nezett ki.Megis ragaszkodik hozzam,de nekem kezd kinossa vallni,hogy mit csinaljak.Bondert eddig nem hasznaltam valakitol ugy hallottam,hogy az segiti jobban a tapadast.Talan a tulzott izzadastol mas lehet a kormenek a viztartalma,ezert dobja le a zselet?Legyszi segitsetek!!!Elore is koszonom,ezer hala!Szep napot!Jucus

Név: Tündi
Dátum: 2006-04-08 19:16:32
Hozzászólás:
Szia Évi!
Arra jöttem rá, hogy a szagtalan liquid nem túl jó. Szétfolyik a porcelán a körmön, lassan köt, ragacsos a teteje. Kipróbáltam a régi büdi liquidet az új porcelánporral és hasjszárítóval még rászárítottam. Így minden jól működik. Tehát nem a porcelánnal van a probléma. Ha ezt tudom, hogy ilyen rossz a szagtalan liquid, akkor nem dobok ki 3800 forintot az ablakon. Okos ember ugye más kárán tanul. Inkább legyen büdös, de szép körmöt lehessen vele csinálni. Már az elszívóm is elkészülhetne.
Üdv mindenkinek: Tündi

Név: Vera
Dátum: 2006-04-08 09:26:21
Hozzászólás:
Nem láttam még sosem ilyen szép munkát! Gratulálok!!

Név: Anita
Dátum: 2006-04-06 14:17:36
Hozzászólás:
Szia! Csak annyit szeretnék mondani, hogy gyönyörűen dolgozol! Minden elismerésem!

Név: Noémi1
Dátum: 2006-04-05 18:10:48
Hozzászólás:
Szia. Még egy kérdés a fehér zselével kapcsolatban. Mennyire sűrű az extreme fehér zselé? Lehet vele építeni is? Milyen az a spec. csiszolófej amivel elvéknyitod a szabadszélt a tört kagyló felvitele előtt?

Név: Darabos Évi
Dátum: 2006-04-05 08:03:55
Hozzászólás:
Tündi!
Remélem, akkor beválik majd :)
Szerintem az usa színes zseléi is lágy zselék, csak felületi díszítésre valók, tehát vékony rétegben és 2szer felkenve, közte lámpázva, alatta pedig mintha sima köröm lenne, úgy kell tölteni, rá vékony réteg lágy zselé vagy fényzselé.
Minden szines zselét használat előtt fel kell keverni.
Skype-om nincs :(

Üdv,
Évi

Név: Tündi
Dátum: 2006-04-04 23:12:08
Hozzászólás:
Évi!
Proxxon 50E,
A zselé usa forrás, az van ráírva: stardust gel, rubyred. Nem tudom, ez jelent-e valamit, hogy milyen. Nem túl sűrű, nem túl folyékony.Arra gondoltam, lehet, hogy nem volt alatta elegendő átlátszó, vagy nem átlátszó sablonnal csináltam. A cupido fehérjével már jártunk így, hiába tettem be többször 2 percre (időkapcsolós 4csöves a lámpám, és nem túl sokat használom, mert a porcelánt csinálom többet)puha maradt. Vagy lehet, hogy több vékony rétegben kell felvinni? Ha sikerül dolgozni vele, gyönyörű színe van.
Minden zselézés előtt fel kell keverni a zselét? A múltkor amit vettünk teli volt buborékkal, állítólag USÁ-ban kézzel töltötték, mit gondolsz?
Bocsi a sok szövegért. Van-e skyp címed?
Szép napot! Tündi

Név: Darabos Évi
Dátum: 2006-04-04 22:44:14
Hozzászólás:
Hát, nem bírlak titeket utolérni :)

Tündi, gratula, ügyi vagy, melyiket vetted végül?

Noémi, ha már kettőtöknél ugyanaz van, akkor nem valószínű, hogy a ti hibátok. Kicsit előfordul, hogy a széleken feljöhet, de nem harmadig meg félig, ott nem oké valami. :(

Üdv,
Évi

Név: Noémi
Dátum: 2006-04-04 22:40:31
Hozzászólás:
Szia Tündi!

Nem, épp az, hogy nem gondolom, hogy ez rendeltetésszerű volt(éppen ezért kérdeztem Évit:)), eléggé csalódtam is, de gondoltam,h vagy egyedi eset vagyok(van olyan hogy egy köröm nem viseli a mákörmöket?:)), vagy a műkörmösöm csinált vmit felületesen. Egyik bnőm is nála volt, ő 3 hét után szedte le, ugyanezekkel az okokkal...de én még csak azt a munkáját láttam ,mikor felrakták bnőmnek, és igen az szép volt. De az is felmerült bennem, hogy biztosan nem azért kerül annyiba amennyibe, és biztosan nem azért van olyan sok lánynak, mert ilyen hamar elcsúnyul...főleg,h van akinek esetleg hónapokig, (évekig?) fent van.

Üdv: Noémi

Név: Darabos Évi
Dátum: 2006-04-04 22:39:21
Hozzászólás:
Sziasztok Lányok!
Hát, ti aztán termeltek rendesen, csak győzzek válaszolni :)
Lássuk sorban:

Noémi1 (bocsi, de ketten vagytok :) ):
a fehér zselé az IBD Extreme white zseléje

Tündi!
Milyen márkájú zselé? Építő vagy színes lágy zselé? Pontosan hogyan készítetted el?
Elsőre arra tudok gondolni, hogy nem elég erős neki a lámpa, vagy ha lágy zselé akkor nem elég alatta-felette az anyag. Írd le és megpróbálom kiokoskodni :)

Niki!
A Cesars termékeket az USA Forrás Kft forgalmazza, a Mammut mellett a Retek utcában vannak. (gratulálok, nagyon jó választás :) )

Noémi!
Egyáltalán nem normális, hogy ráadásul a porcelán ennyire felváljon. Van néhány extrém eset, amikor a köröm annyira összébbhúzódik ha lenő a körömágyról, hogy elválik alulról az anyagtól, de ahogy írtad, úgy értelmeztem, hogy a tövénél jött fel. Ennek több oka is lehet, nem dolgoztak megfelelően alá, nem használtak tapadáselősegítőt, nem portalanítottak, a bőrhöz ért az anyag... stb.
Ahogy Tündi is írta (köszi! :) ) olyan körmöshöz menjél akinek láttad a munkáját, abban nem fogsz csalódni :)

Lilla!
Én mondjuk egy tipes körömnél úgy szoktam, hogy bolyhozás, portalanítás, Nail Prep, ragasztás, rövidítés, formázás, szintereszelés, Nail Prep, ha kell akkor Dehydrator, ha kell akkor Stick primer, Bonder, és utána a zselék.
A Dehydrator mindig a primer előtt jön, előbbi érhet a bőrhöz, utóbbi nem. Teljesen meg kell, hogy száradjon, csak utána jöhet a bonder.
Az alkohol (96-97%-os ! ) csak fertőtlenít, Nail Prep helyett nyugodtan használhatod.
Remélem így érthető :))

Tündi!
Köszi a gyors választ :))
abszolut egyetértek :)

Üdv,
Évi

Név: Tündi
Dátum: 2006-04-04 22:33:06
Hozzászólás:
Évi!
El is felejtettem eldicsekedni: vettem körömnyomdát és proxxon gépet adapterrel, tényleg nagyon jó mindkettő. Szerencsém volt sikerült a gépet 9ezerért, az adaptert 3690-ért megvenni itt Szegeden. Köszi a jótanácsokat!
Tündi

Név: Tündi
Dátum: 2006-04-04 20:51:31
Hozzászólás:
Sziasztok!
Noémi! Elnézést, hogy reagálok az írásodra, gondolod, hogyha természetes lenne a fellevegősödés, akkor ilyen sokan hordanának szebbnél szebb körmöket? Azért írtam csak, mert én ugyan nem régen végeztem, de szinte csak francia porcelán körmöket készítek, és szerencsére a vendégeim visszajárnak. Nem azért, mert belevegősödik, hanem, mert nő a saját körmük. Szerintem úgy keress magadnak műkörmöst, hogy ha látod valaki kezén a szép műkörmöt, elkéred tőle a körmöse telefonszámát. A többit Évi úgyis leírja Neked, én is sokat tanultam tőle, ez a kedvenc oldalam, szinte minden nap ide jövök először. Érdemes lenne visszamenőleg elolvasnod az írásokat. Szép körmöket kívánok Neked! Üdv: Tündi

Név: Lilla
Dátum: 2006-04-04 19:40:51
Hozzászólás:
Húú, köszi, már megnéztem a crystalnails honlapján, ok minden, de itt sem írják le, hogy zsírtalanító is. Te hogy használod? felérdesíted a körmöt, aztán portalanítod,aztán Nail prep, tip ragasztás, összereszelés, portalanítás, bondi...vagy? és a dehydratort hol használod? nail prep után??? vagy te ezt nem tartod fontosnak? és az alkohol csak fertőtleníti? Évi én ezt már nem értem.

Név: Lilla
Dátum: 2006-04-04 19:30:45
Hozzászólás:
Köszi, hogy ilyen gyors voltál! Ezek is ibd termékek? mennyibe kerülnek? köszi

Név: Noémi
Dátum: 2006-04-04 16:08:30
Hozzászólás:
Szia Évi!

Örülök,h rátaláltam erre a lapra, mert műköröm kérdéssel kicsit tanácstalan vagyok. Február vége felé csináltattam magamnak épített porcelános francia műkörmöket, amik akkor tényleg nagyon szépek voltak. A nő mondta nekem,h fog levegősödni, és hogy csak az első ilyen szép, de én nem számítottam arra, h votl amelyik már 2-3 naposan elkzdett levegősödni, 1 hetesen már mindegyik olyan volt, de volt olyan, ami már majdnem a fehér részig belevegősödött(arról nem is beszélve,h kosz ment alá). Még két hetes sem volt, de már ki voltam akadva, h kiadtam 5000 forintot és rondább a körmöm, mint az eredeti, mert szinte sárgás-fehér volt, de még ennek tetéjbe az egyik fel is vált, szó szerint fityegett. Elég mérges lettem erre, így leszedtem őket. Most megkérdezném, hogy rendeltetésszerű,h 2 hét után ennyire ronda lett, vagy esetleg a nő felejtett el vmi olyan infot, amivel ezt megelőzhetem? Direkt felkészített arra,h levegősödni fog, de nem gondoltam, h egészen a fehér porcelánig...És az,h leváljon, normális?

Előre is köszönöm a válaszodat!

Üdv: Noémi , Kazincbarcikáról

Név: niki
Dátum: 2006-04-04 11:57:19
Hozzászólás:
Szia Évi!
Azt szeretném kérdezni,hogy a cesars nevü port hol lehet kapni,vagy ki forgalmazza!Előre is köszi Niki

Név: Tündi
Dátum: 2006-04-03 20:22:52
Hozzászólás:
Szia Évi!
Köszi a gyors választ. Van még egy gondom, sötétbordó zselével csináltam meg a franciát, de hiába volt benn többször 2 percig az UV-ben, nem kötött meg, be lehetett hajlítani, másnapra le is tört. Szerencsére csak magamon próbáltam ki. mi lehet az oka?
Köszi: Tündi

Név: Noémi
Dátum: 2006-04-03 19:53:28
Hozzászólás:
Szia.
Köszi a válaszod.Azt még megtudnád mondani (írni), hogy milyen típusu fehér zselét teszel a szabad szélre. Amit én használok az nem ennyire fehér.

Név: Darabos Évi
Dátum: 2006-04-03 19:42:15
Hozzászólás:
Tündi!
Előfordulhat, hogy szolitól sárgul a porcelán (pedig már minden porci amit árulnak sárgulásgátlót tartalmaz... :/ ), de lehet már kapni sárgulásgátló fedőlakkot (lilás színű), attól nem sárgul be tutira :)

Lilla!
A Nail prep fertőtlenítő és vízelvonó, de vagy a dehydratort (használhatod minden körömhöz) vagy a primert/stick primert (ez erősebb, zselénél csak problémásokra, porcelánnál mindenkinél) érdemes mellé használni.

Üdv,
Évi

Név: Lilla
Dátum: 2006-04-03 19:29:12
Hozzászólás:
Köszi, hogy válaszoltál!Ha lesz időd még légyszi abba segíts, hogy milyen zsírtalanítót használjak,mert én a Nail Prepet használom fertőtlenítő-vízelvonónak, de az nem jó zsírtalanításra??!!Vagy én tudom rosszul? Köszi

Név: tünde
Dátum: 2006-04-02 23:15:20
Hozzászólás:
Szia Évi!
Az UV fényben a porcelán körmök besárgulnak, vagy csak az én fehér porcelánommal történik ez?
Köszi! Tündi

Név: Darabos Évi
Dátum: 2006-04-02 21:22:00
Hozzászólás:
Viki! Elküldtem neked a mailt.

Lilla! Igen, azért szárad meg könnyebben mert a csövek hőt is termelnek és melegben könnyebben párolog el a lakkból a higító, de ez csak a hőtől van, nem pedig az uv fénytől.

Reni!
Igen, egyrészt máshogy is néz ki egy kicsit a minta, másrészt fényzselé alá csak kis kiterjedésű mintát készíthetsz, míg színes zselével egész körmöt befedő díszítés is készíthető.
Lakkozásra csak akkor kenhetsz fényzselét ha már teljesen megszáradt - tehát kb. 4-5 óra múlva, én kipróbáltam korábban rátenni - nem maradt meg. :(

Lyn!
A zselés töltés 3500Ft a lakkozás pedig: sima 500, francia 800, a díszítés pedig a minta típusától függően 60-80Ft/db.

Noémi!
Az ibd alapzseléje jön legalulra (bonder), építésnél én alapnak átlátszót teszek, a végre fehéret, körömágyra rózsaszínt és az egészet átlátszóval borítom.

Üdv,
Évi

Név: Noémi
Dátum: 2006-03-31 21:43:20
Hozzászólás:
Szia Évi
Szeretném megkérdezni, hogy Te milyen típusu zselét használsz egyes munkafolyamatoknál, Pl. épített zselénél(alap, clear,rózsaszín,fehér). Köszi.

Név: Lyn
Dátum: 2006-03-31 21:27:37
Hozzászólás:
Szia Évi,
körmöst keresek, mert jelenlegi körmösöm kisbabát vár. A képek alapján nagyon tetszik a munkád, csak az árakon nem tudok eligazodni... Zselés körmöm van, és a kérdésem az lenne, hogy lakkozással együtt mennyibe kerül egy töltés Nálad? Köszönöm!!!

Név: Reni
Dátum: 2006-03-27 17:03:09
Hozzászólás:
Szia Évi!
Azt szeretném kérdezni hogy van-e valami különbség ha zselével díszítem a körmöt és aztán top gélt használok befejezésül,vagy lakkal díszítek és erre teszek finish gélt.Lehet lakkozásra finish gélt tenni?Köszi!

Név: Lilla
Dátum: 2006-03-26 20:29:46
Hozzászólás:
Szia Évi!
azt szeretném kérdezni, hogy a sima lakk megszárad-e könnyebben az uv-lámpa alatt, mert több vendégem mondta, hogy nekik azt mondták. Én úgy tudtam, hogy nem mivel nincs a lakkokba olyan anyag.köszi

Név: viki
Dátum: 2006-03-26 13:29:48
Hozzászólás:
Köszönöm szépen Évi.Megnyugodttam, azt hittem már ennyit változtak 2 év alatt a dolgok.Szépek a munkáid.
Még az a kérdésem lenne érdekelnének a díszítő tanfolyamaid.Ha tudsz légyszíves küldj nekem e-mailben bővebb információt.(ár, időpont, az oktatásod időtartama...)fzlviki@freemail.hu

Név: Darabos Évi
Dátum: 2006-03-25 22:57:07
Hozzászólás:
Viki!
Hát, elvileg meg lehet csinálni lakkozósan is, de ez valószínűleg csak egy vékony réteg, amit az egész körmön elterít.
Véleményem szerint, hogyha c ívet készítesz, azt a hagyományos lapogatós, simítós módszerrel lehet szépen elkészíteni - legalábbis én így csinálom ;)

Tündi!
Ha szagtalan liquidet használsz, akkor a felső réteget le kell tolni buferral, az mindig ilyen.
Attól, hogy hideg a keze sokkal lassabban köt meg az anyag, evvel ilyenkor számítani kell, én sokszor berakatom az UV lámpába a hőtermelés miatt.

A fényzselé általában fényesebb egy kicsit mint a lakk vagy a top coat, de ez cégtől függően változik, de nincsen hatalamas különbség a kettő között, ezt általában csak mi "körmösök" látjuk :)

Reni!
Hidd el, hogy minden szinte csak gyakorlás kérdése, úgyhogy ne aggódj, a szorgalmas munka meghozza a gyümölcsét :)

Üdv,
Évi

Név: Reni
Dátum: 2006-03-25 18:03:54
Hozzászólás:
Szia Évi!
Gyönyörű körmöket csinálsz!Nagyon tetszenek a munkáid.Remélem hogy sok gyakorlással én is eljutok idáig...

Név: Brigi
Dátum: 2006-03-25 13:28:38
Hozzászólás:
annak őrülők,ha az osszes kutyinak vannak szeretö gazdáí

Név: kissné
Dátum: 2006-03-25 08:41:39
Hozzászólás:
Szia Évi!
Szörnyű dolog történt velem, miután a vendégem minden körmére felraktam a porcelánt, az átcsiszolásnál jött le, egészen a körömig, mint a vaj. Mindent ugyanúgy csináltam, ahogy szoktam. Nem tudom, mi lehet az oka, mindenesetre nemrég óta szagtalan liquidet használok és nem olyan jó, nagy ragacsokban jön le a felületről a porcelán. Arra is gondoltam, miután mondta a vendég, hogy már többször lejött a körméről tip, hogy jéghideg keze is lehet a probléma oka. Lehet hogy rosszul gondolom? Lehet, hogy lassabban köt meg a porcelán, hajszárítóznom kellene?
Más: vettem Top coat fénylakkot, de nem vagyok vele elégedett, nem elég fényes, a finishing gél sokkal szebb. Vagy lehet, hogy valamit rosszul csinálok?
Köszi: Tündi

Név: viki
Dátum: 2006-03-24 13:59:26
Hozzászólás:
Szia
Én Székesfehérváron élek 2 éve végeztem a körmössulit"itthon dolgozom"2 picikém van.Szeretnélek megkérdezni Évi, hogy aporcelánt még mindíg pici bogyóként csinálják, és úgy lapogattják el?Mert egy csaj volt nálam és azt mondta, hogy neki a körmöse úgy húzza rá mint a lakkot.,mert én még ezt "lapogatós"technikát tanultam.köszike

Név: Darabos Évi
Dátum: 2006-03-22 22:47:26
Hozzászólás:
Itt a márkaboltban 16500a gép adapterrel együtt, úgyhogy annyiért teljesen korrekt :)

Üdv,
Évi

Név: Kissné Schmidt Tünde
Dátum: 2006-03-22 12:35:50
Hozzászólás:
Vennék proxxon e 50 gépet, csak maga a gép nálunk 10 ezer, de azt mondják adapter is kell hozzá, az + a postaköltség Pestről összesen kb 16-17ezer az ára. Szerinted ez jó ár? Üdv: Tündi

Név: Darabos Évi
Dátum: 2006-03-21 00:29:16
Hozzászólás:
Ria! Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy :)

Tündi! Hát, most rengetegen voltak, eddig azért sokan voltak, de nem ennyien. Nekem a Zsuzsi előadása tetszett a legjobban, hiába na, nem véletlen az aki :)

Üdv,
Évi

Név: Kissné Schmidt Tünde
Dátum: 2006-03-20 13:37:00
Hozzászólás:
Szia Évi!
Sajnálom, hogy nem találkoztunk a kongin. Máskor is ilyen sokan szoktak lenni?
Neked mi tetszett legjobban?
Üdv: Tündi

Név: Szeltner Mária
Dátum: 2006-03-20 10:10:17
Hozzászólás:
Szia Évi!Megnéztem nagyon sok műkörmös veboldalt, de messze viszed a pálmát a Tiéddel. Persze nem utolsó sorban a munkáid is nagyon tetszenek, látszik, hogy mennyire szereted amit csinálsz. További jó munkát üdvözlettel:Ria

Név: Darabos Évi
Dátum: 2006-03-19 22:43:00
Hozzászólás:
Szia Doresz!
Persze, megoldható, írd meg emailben, hogy kb. mikor szeretnél jönni, én megírom neked, hogy abban az időszakban milyen munkáim lesznek előre láthatólag és akkor egyeztetünk, hogy mikor jönnél be :)

Brigi!
Szerencsére minden kutyus szerető gazdira talált :)

Üdv,
Évi

Oldalszám:
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>