Szólj hozzá Te is!


Kedves Látogató!
Kérdésedet a kézápolással kapcsolatban vagy véleményedet, észrevételedet az oldallal kapcsolatban szívesen várom itt, a vendégkönyvben.

Üdvözlettel
Évi

A vendégkönyv egy kis változáson ment keresztül azért, hogy jobban áttekinthető legyen. Ezentúl a válaszok kiemelve, az adott kérdés alatt jelennek meg.

Hozzászólás a vendégkönyvhöz:

Név:

Email cím:

Hozzászólás:



 

Keresés a vendégkönyvben:

Ha nem szeretnéd az összes hozzászólást végigolvasni a vendégkönyben rákereshetsz a téged erdeklő témára.

Leggyakrabban keresett témák:
levegősödés felválás c ív mosolyvonal verseny műköröm töltés ecset sablon reszelés akril csillám díszítés virág háló kagyló toll

Keresendő kulcsszó:


Oldalszám:
<< Előre 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-11-12 01:16:47
Hozzászólás:
Ennek a kevert körömnek a lényege, hogy a szabadszélt porcelán anyaggal készítek el, a c ívet pedig zselével alakítják ki. Bár többen használják, gondolom azért, mert porcelánból sokkal kontúrosabb mosolyvonalat lehet kialakítani, én igazából nem látom túl sok értelmét, hiszen, ha valaki egy francia szabadszélt el tud szépen készíteni porcelánból, akkor már sokkal egyszerűbb és gyorsabb átlátszó porcelánnal bevonni, mint elővenni a zselét, rétegenként felvinni és megköttetni.
Emellett most már zselével is meg lehet tanulni szép, árnyékos mosolyvonalat készíteni, ami ugyan versenyen nem vetekedhet egy porcelánnal, de szalonmunka során nagyon szép körmöket eredményez.

Név: Anikó
Dátum: 2009-11-11 08:21:41
Hozzászólás:
Szia! Köszi szépen a gyors választ. Remélem "Nyíregyházáig" azért össze jön :) (de nem is nagyon próbálkozom a vendégeken).

Név: Anikó
Dátum: 2009-11-10 23:34:06
Hozzászólás:
Szia Évi↲Lenne egy kérdésem:hogyan kell be építeni porcelánba vagy akár zselébe a hálót, csipkét. Tudom,a legalsó rétegbe,de nem áll meg. Nem tapad meg,fel válik. Már azt is mondták hogy mikor rá tettük a körömre le kell fújni vízzel és megtapad.↲Köszi szépen a választ.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-11-11 01:23:16
Hozzászólás:
Kicsit vastagabb alapréteget készíts, mint szoktál, hogy biztosan ne álljon ki belőle és jobban meg tudja tartani.
A víznek semmi keresnivalója egy műköröm belsejében, ezért ezt a megoldást nem igazán tudom ajánlani.
Ha Nyíregyházáig sem jön össze, ne keseredj el, ott megoldjuk együtt.

Név: zizi
Dátum: 2009-11-10 20:48:47
Hozzászólás:
szia elvira! azthiszem én tudok neked segíteni ez ügyben .
a ******** -nél és a ********* oldalán is vannak fent ilyen tipek
üdv zizy

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-11-11 01:03:49
Hozzászólás:
Bocsánat zizi, nem szoktam törölni, de nagyon nem tartom jónak ezt a technikát, ezért nem szeretném még közvetetten sem reklámozni.

Név: Melinda
Dátum: 2009-11-10 14:50:50
Hozzászólás:
Elsősorban szeretnék gratulálni az elért eredményeidért. Lenne egy kérdésem: természetes lakkozott körmökre szeretnék készíteni 3D-s mintákat és szimpla festett mintákat akryllal. Lehetséges ez? Mi a különbség az akril por és az akril festék között? Mintázáshoz kell őket valamilyen folyadékkal összekeverni? És még egy kérdés: mivel lehet őket eltávolítani a körömről? Előre is köszönöm a válaszod. Az igazság az hogy nem vagyok profi, csak itthon meg az ismerőseim körében szeretném ezt a technikát kipróbálni...

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-11-11 01:03:49
Hozzászólás:
Természetesen lakkozott körömre is lehet akár akril festékkel, akár porcelánnal mintát készíteni.

Az akril por, az a porcelánt jelenti és a liquiddel való találkozásakor kezd el beindulni a kötési folyamat. Az akril festék egy víz alpú temperához hasonló festék, amit ecsettel szoktunk felvinni.
Ha lakkozott körömre teszed, akkor mindkettőt lakklemosóval le tudod szedni.

Név: babus
Dátum: 2009-11-10 10:03:42
Hozzászólás:
kedves Évi!gratulálok a munkáidhoz,gyönyörűek!érdeklődni szeretnék, hogy amikor teljes akril borítású mintát szeretnék a körömre (mint pl. Györgyi munkája) azt hogyan készíthetem el? és a szivacsos átmenetet hogyan érhetem el akril festés közben?válaszod lőre is nagyon köszönöm!üdv:Babus

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-11-11 00:56:40
Hozzászólás:
Akril festésnél a színátmenetet vagy ecsettel visszük fel, vagy egy szivacsot mártunk különböző színekbe és utána rányomkodjuk a köröm felületére.

Név: elvira
Dátum: 2009-11-09 21:28:36
Hozzászólás:
Szia! Azt szeretném kérdezni hogy tudod e esetleg hol lehet vásárolni duai nail tip-et? Tudok rola mindent és láttam már más is kérdezte ez egy speciális tip amibe a porcit rakod és kész a köröm nagyon sok videot megnéztem már vele kapcsolatban de semmiféle alapanyagot nem találok hozzá csak a külföldi lapokon, ez spanyolországban és angliában elterjett.tudnál nekem ebben segiteni mert a rendes tippek ehez nem jok.köszönöm.Elvira

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-11-11 00:56:40
Hozzászólás:
Igen, ismerem én is ezt a technikát, de szerintem több szempontból is aggályos a használata. Nem lehet vele c ívet készíteni, a köröm és az anyag között levegő keletkezhet, a tip nem tudja követni a sáncok ívét, így az anyag vagy ráfolyik a bőrredőkre vagy kimarad a köröm bizonyos felülete. Ezek mind olyan problémák, amik felválást, törést és akár gombásodást is okozhatnak.

Név: Gabcsi-Dollika
Dátum: 2009-11-09 14:45:08
Hozzászólás:
szia Evi.Elosszor is szivbol gratulalok az eredmenyedert,nagyon szep munka.Aszt szeretnem megkerdezni,hogy miert van az ,hogy amihor mart az akril mintara felvitt fenyzsele 3 perces lampazas utan a 3-4dik nap utan a szabadszelnel oldalt es a hegyenel felpattog. A perfekct nails termekeit hasznalom.Valaszod elore is koszonom.Szia Gabcsi

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-11-11 00:48:20
Hozzászólás:
A felpattogzást legtöbb esetben az okozza, hogy az akril festék nem szárad meg teljesen és a fényzselé alatt már nem is tud. Minél nagyobb felületen festesz, annál többet kell szárítani.

Név: mariann
Dátum: 2009-11-09 14:17:04
Hozzászólás:
Szia Évi!
Köszönöm megtaláltam.Azt megkérdezhetem ha rövid körömröl indulunk,alapréteg zselé és utána megy rá a körömágy hosszabitó?Köszi a válaszod.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-11-11 00:48:20
Hozzászólás:
Igen, építésnél egy vékony alaprétegre dolgozunk.

Név: mariann
Dátum: 2009-11-08 20:40:01
Hozzászólás:
Szia Évi!
Nem tudnál körömágyhosszabíttot(zselé)step by stepet fölrakni.Válaszodat előre is köszönöm.
Ui:Gratulálok az eredményeidhez

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-11-09 00:42:51
Hozzászólás:
Van fent egy stiletto töltés, ami zselével készült.
Itt megtalálod:
www.mukormos.hu/step32

Név: moni
Dátum: 2009-11-08 16:30:47
Hozzászólás:
Szia Évi!
köröm diszitésnél akril festéket használsz ?ha igen milyen számozásu az ecseted és az is Cesaros, vagy cesars diszitő lakkot használsz köszi

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-11-09 00:42:51
Hozzászólás:
Igen, sokszor használok akril festéket, Polycolort, amit leginkább #2-es Kolinsky ecsettel szeretek felvinni.

Név: Szendreiné Kaczur Erika
Dátum: 2009-11-07 21:38:54
Hozzászólás:

Név: Zsuzska
Dátum: 2009-11-07 18:29:22
Hozzászólás:
Szia Évi!!

Nézegettem a kezdőoldalt és az "elmúlt hónapok tanfolyam munkái" címszó alatt láttam azt a gyönyörű királykék zselét,és azt a rózsaszínt meg mondanád nekem kérlek, hogy melyikek pontosan. Nagyon tetszeneek:)
Szeretném még megkérdezni , hogy a tollat és a kagylólapot hogyan építed be?? Az utóbbi nekem törik szét egyáltalán nem hajlítható 180 fokban, ahogy a katalógus írja. Vagy rossz a minősége??
Köszönöm válaszod és az idődet.
Üdv : Zsuzska

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-11-07 20:27:15
Hozzászólás:
Zsuzska!
Remélem, hogy ugyanarra a két színre gondolunk, a pink Cesars Secret's 13-as színű porcelán pora, a kék pedig a Nail Artist egyik csillámpora, talán türkiz a neve, de ezt mos így nem tudom fejből.
Nagyon sokféle kagylólap létezik, de amennyire én tudom, csak a CN-es az ami perforált és hajlékony is egyben, az összes többi öntapadós ugyan, de széttörik darabokra.
A tollat és a kagylót is a c ív előtt kell egy alaprétegre tenni és utána úgy kell beborítani, hogy sehol nem állhat ki az anyagból.

Név: Liza
Dátum: 2009-11-07 17:10:45
Hozzászólás:
Szia Évi.
Hát először is gratulálni szeretnék a Müncheni Európa Bajnoksághoz. Lefoglaltam magam egy pár órára, hogy olvasgattam az élménybeszámolót és nézegettem a képeket a történtekről.
Nagyon ügyi voltál!!!
A másik kérdésem, hogy tervezel még a közeljövőben felsőfokú diplomás képzést, mert az októberire sajna nem tudtam menni, most meg már nem látom a tanfik között, hogy lenne. És nagyon szeretnék menni.
Előre is köszi, további szép Napot: Liza Mikófalváról

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-11-07 20:27:15
Hozzászólás:
Liza!
Köszönöm szépen!
És köszönöm a gyakorlásban való segítségedet is, te is hozzájárultál, hogy sikerüljön. :)
Diplomás képzés az ide naptárba sajnos nem fér már be, jövő év elején biztosan lesz, de még keressük, hogy pontosan mikorra tudjuk berakni.

Név: simon zsuzsa
Dátum: 2009-11-07 13:26:36
Hozzászólás:
szia én érdeklödnék hogy a porcelán akril diszitőre egyben érdemes jelentkezni vagy mind kettőt külön külön kéne elvégezni?köszi a segitséget üdv zsuzsi

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-11-07 20:27:15
Hozzászólás:
Zsuzsa!
Az eddigi tapasztalatok alapján mindenképpen érdemes egy picit megalapozni egy porcelán díszítő tanfolyammal és egy akrilfestőssel, ahol egy olyan alapszintű, de magabiztost tudást tudsz szerezni, amivel a porcelán-akril kombinált tanfolyamon magasabb szintre tudunk lépni. Mivel ezen a tanfolyamon sok apró és a felületből éppen csak kiemelkedő virágot készítünk, akril festékkel pedig vékony pici vonalakat húzunk ezért fontos, hogy ott már na avval keljen foglalkozzunk, hogy egyáltalán hogy kell felvenni az anyagot.

Név: Zoé
Dátum: 2009-11-07 09:53:04
Hozzászólás:
Szia Évi!

Végignézem a Müncheni Európai Bajnokságot. Nagyon gratulálok neked, mert egy tehetség vagy. Egy pár percre olyan érzésem volt, minta én is ott lettem volna veled. Köszönöm ezt az élményt.

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-11-07 20:27:15
Hozzászólás:
Zoé!
Köszönöm szépen, örülök, hogy ennyire tetszett!

Név: editta
Dátum: 2009-11-05 16:24:41
Hozzászólás:
Kedves Èvi, Szinátmenetes virágot festettem szines zselével,s fekete acryllal konturoztam. Egész szépre sikerült, csk a c ívet utána húztam rá,s nem érvényesült sjnos a minta.Azt hittem hogy rétegek között szebb lesz, de nem igy történt. Ha a c ívre festem akkor fixálas és formára reszelés után tettem rá, akkor meg az volt a gondom,hogy nem lett olyann fényes sima mint egyébként.
Másikkérdésem a crystalnailsnél vettem egy extrempink épitözselét, nem figyeltem hogy rózsaszin, s egyáltalßan az van ráirva hogy ùj, Na most persze rögtön kipróbáltam, s olyan sürünek talaltm , ilyen sürüségüvelmég nemis dolgoztam. Ilyen esetben másképp kell az anyagot felvinni, esetleg kevesebbet ?
köszönöm a választ

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-11-07 20:27:15
Hozzászólás:
Editta!
Próbáld meg, hogy miután a felületre elkészítetted, egy réteg építőzselével áthúzod, majd rá a fényzselé így biztosan egyenletes is és fényes is lesz.
Sűrű anyagokkal teljesen másképp kell dolgozni, hiszen nem terül magától, hanem neked kell az ecset élével kialakítanod. Én egyébként jobban szeretem a sűrű anyagokat, mert ha jól használod, akkor több körömre is lehet vele egyszerre dolgozni és biztosan mindig ott marad, ahova letesszük.

Név: Andi
Dátum: 2009-11-04 05:44:56
Hozzászólás:
Szia Évi!

Köszönöm a véleményezést:-)Igen én is látom,hogy kicsit hasas,már alakítottam rajta:-))A felület pedig fekete zselé jól láttad:-)

Puszi
Andi

Válasz a hozzászólásra:

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-11-07 20:27:15
Hozzászólás:
Andi!
Nagyon szívesen, örülök, hogy segíthetek!

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-11-03 23:24:58
Hozzászólás:
Zsuzska!
Az akrillal festet mintára én csak fényzselét szoktam tenni.

Edit!
Az UV lámpában a csövek folyamatosan gyengülnek és, persze attól függően, hogy mennyit használod, évente, másfél évente, amikor már nagyon fekete a töve érdemes lecserélni a őket.
Múltkor zseléssel voltunk Debrecenben, így most a porcit szeretném megismertetni, mivel nagyon sokan azért nem használják, mert félnek tőle. Zselés tanfolyam is biztos lesz, de csak jövő év közepe felé.

Üdv
Évi

Név: Edit
Dátum: 2009-11-03 23:12:52
Hozzászólás:
Szia Évi! Gratulálok a versenyen elért eredményedhez! Nagyon ügyes vagy! Azt szeretném kérdezni, hogy szerinted az UV lámpa erőssége nyengülhet a használat során?Most egy éves a gépem, csak azon gondolkodtam, hogy cseréljem-e le, vagy a csöveket esetleg benne, vagy maradhat? Előre is köszönöm a választ. És még azt szeretném kérdezni, hogy Debrecenben csak porcelán díszítő tanfolyam lesz, zselés most nincs kilátásban? Köszike! Puszi! Edit

Név: Zsuzska
Dátum: 2009-11-03 21:09:25
Hozzászólás:
Hello Évi
a kérdésem az lenne hogy ha az akryl mintát megfestettem, akkor arra réteg zselé, vagy elég cs a fényzselé?
Ezer köszi
Zsu

Név: Darabos Évi
Dátum: 2009-11-02 00:08:46
Hozzászólás:
Heléna!
Köszönöm szépen!

Alma!
A Moyra alapanyagokat eddig még nem próbáltam , csak a lakkjaikat ismerem.
Tipek között van különbség, egyrészt a kontaktussáv/mosolyvonal íve másrészt az anyag rugalmassága szempontjából. A rosszabb minőségűek nem illeszkednek szépen a körömlemezhez, illetve könnyen törnek. Ugyan én már nagyrészt csak épített körmöket készítek, mert több szempontból is jobbnak tartam, de az okj-s és technikai tanfolyamokon is tanítom a használatukat és itt az Usa Forrás tipjeit szoktuk használni. Nagyon jó minőségű tip még a Cesars Secrets és az EzFlow, de ezek már más árkategóriát képviselnek.

Emőke!
Bár nem teljesen egyértelmű, hogy milyen tipre gondolsz. Amire én következtetni tudok belőle, az az, amikor a tip belső részére fel kell vinni a porcelánt rányomni a körömlemezre, majd kötés után levenni a tipet. Ezt több szempontból sem tartom jónak. Egyrészt, mert a tip íve legtöbb esetben nem egyezik meg a természetes körömlemez ívével, a sáncokba biztosan befolyik az anyag, ami levegősödéshez vezethet, és c íve sem lesz a körömnek. Zselével nem hiszem, hogy ez működne.
Az előkészítés folyamata mindig ugyan az, akármilyen anyaggal vagy technikával dolgozunk.
Zselével nem szoktunk virágot építeni, erre a porcelán a legalkalmasabb, bár most kezd a piacra bejönni egy 3d nevezetű nagyon kemény zselé, amivel hasonló hatásokat lehet elérni, de azért szerintem a porcelán még mindig szebb.

Zsuzsa!
Köszönöm szépen, megérkezett a virtuális puszi! :)

Klári!
Mit jelent az, hogy használhatatlanná válik az ecseted? Ha megkeményedik a szőre, akkor biztosan valamilyen UV fény érte, ami lehet az ablakon beszűrődő napfény illetve az asztali lámpának a fénye is. A tégelyben lévő zseléd is biztosan emiatt kötött be, ezért figyelj rá, hogy amikor nem használod a tégelyt, mindig tedd vissza rá a kupakot., az ecsetedet pedig takard le papírtörlővel, használat után pedig tedd vissza rá a fémkupakot. Ha nincs ilyen, akkor fiókban tárold.
28.-ra várom a kérdéseket! :)

Zsuzska!
A zseléknél a tégelyből való kifolyás sajnos nálam is előfordult, nem mondom, hogy normális, de sajnos gyakori. Én vettem jó minőségű tégelyeket és abba tettem át őket.
Én is úgy tudom, hogy lesz VB 2010. szeptember 1-jén, de részleteket még én sem tudok. Már bennünk is többször felmerült egy eseménynaptár létrehozása, átgondolom, hogy tudnánk ezt jól és tejleskörűen megoldani.

Üdv
Évi

Név: Zsuzska
Dátum: 2009-11-01 14:12:03
Hozzászólás:
Szia!!

Sok szeretettel gratulálok a szép eredményhez, további sikereket kívánok:)
Mit javasolsz?? Hogyan tároljam a színes zseléimet kifolynak a tégelyből nagyon macerás mindig tisztogatni őket. Ez normális?? Másik: Én Ausztriában élek (Salzburgtól 1 órára), valahol olvastam, hogy 2010-ben lesz VB Villachban!!?? Jól tudom??Pestre ritkán jutok el, de szívesen részt vennék körmös programokon itt kinnt. Honnan tájékozódhatnék ezekről?? Vagy esetleg az oldaladon nem tudnád feltüntetni ezeket( A legtöbbször a te oldaladat nézegetem,ez a legjobb:))
És a tolldíszt , hogy építed be zselébe??
Válaszaid köszönöm, szép napot:
Zsuzska

Név: Klári
Dátum: 2009-11-01 09:54:25
Hozzászólás:
Szia Évi!

Most, hogy próbálkozom a zselével dolgozni, a következő gondjaim vannak: az ecsetet - ahogy korábban már mondtad - csak a munka végeztével alaposan megtörölgetem, esetenként cleanseres törlőkendővel, mégis egy idő után használhatatlan! Mi lehet az oka? A másik problémám, hogy a zselé munka közben lazán megkötött a tégelyben, pedig az UV lámpa közelében sem volt, majdnem sírva fakadtam (CN, tehát nem is a legrosszabb anyag). A többi problémát majd 28-án a tanfolyamon megbeszéljük! Köszönöm szépen, további szép napot, üdvözlettel: Klári

Név: Kovácsné Zsuzsa
Dátum: 2009-10-31 15:54:16
Hozzászólás:
Szia Drága Évi!
Gratulálok ehhez a nagyszerű eredményhez. Legszívesebben most lenyomnék két nagy puszit! :) Zsuzsa

Oldalszám:
<< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 Tovább >>